AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Hei. Har aldri hatt orgasme, har aldri onanert noe særlig heller, så muligens ikke så rart. Problemet mitt er at klitoris er så vond! Tror jeg har for stram hud rundt der, for er liksom ikke en kul man ser, men bare huden der. Når jeg forsøker å "komme fram til klitoris" må jeg jo dra huden til siden, og det gjør jævlig vondt siden det er så stramt. Noen som vet hva dette er, og hva som kan gjøres? Tusen, tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Hei. Har aldri hatt orgasme, har aldri onanert noe særlig heller, så muligens ikke så rart. Problemet mitt er at klitoris er så vond! Tror jeg har for stram hud rundt der, for er liksom ikke en kul man ser, men bare huden der. Når jeg forsøker å "komme fram til klitoris" må jeg jo dra huden til siden, og det gjør jævlig vondt siden det er så stramt. Noen som vet hva dette er, og hva som kan gjøres? Tusen, tusen takk for hjelp! Du må gå til lege med dette. Jeg antar problemet kan løses ved et lite snitt i forhuden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Mikro operasjon, men det visste du vel før du spurte? Neste tråd: vet jeg må til legen for henvisning, men det er så flaut, hva gjør jeg. Svar: man deg opp, hopp i det, du vil ikke angre etterpå. Neste tråd: venteliste sykehus. Gruer meg veldig. Vurderer å trekke meg. Svar: ikke trekk deg. Nå har du kommet langt, snart kan du få oppleve noe nytt. Ha en fortreffelig dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Hadde jeg visst dette hadde jeg ikke spurt. Var ute etter litt seriøs respons, og lignende erfaringer. Takk skal du ha, ha en fortreffelig dag selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Hvordan vondt da? Er det vondt når du sitter for eksempel, eller når du er på toalettet? Kan ikke se for meg en annen løsning enn å dra til legen, eller eventuelt en gynekolog, om du virkelig plages med dette og vil ha svar. Men er du sikker på at det er noe galt? Det skal jo være ganske så følsomt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #6 Del Skrevet 28. november 2011 Nei, er ikke vondt bortsett når jeg forsøker å stimulere f.eks. det er ikke mye behagelig, men rett og slett vondt. virker som om det er for trangt, og at jeg ikke får dratt til side ordentlig, slik at klitoris er litt bortgjemt? Får ta meg en tur til gynekologen ja, men tenkte å spørre her først, gynekologbesøk står ikke i så høy status hos meg.. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå