Gå til innhold

Adventskalender fra femelle


Kindlooks

Anbefalte innlegg

Bestilte denne blogg kalenderen, men har enda ikke fått den i posten.

Er det noen fler her inne som har bestilt og ikke fått?

Håper jeg får den før 1. desember :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke fått den jeg heller! Sykt irriterende, bestilte den for over to uker siden. Sendte mail til femelle i dag, og håper på å få den fortest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte min 3 november, og har enda ikke fått den! Satser på at den ligger i postkassa i dag. Har send dem en mail, men har ikke fått noe svar enda ;s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ingenting om denne kalenderen/har ikke bestilt, men ser at noen prøver å spørre på facebooksiden deres også, uten å få svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at de har endret linken til kalenderen, slik at den er utilgjengelig..? femelle.no/shop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindel?

Aner ikke, men de gidder ikke svare på de spørsmålene kjøpere stiller på facebooksiden, selv om de legger ut sine moteinnlegg som vanlig... Uansett er det jo veldig useriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Femelle ofte er dårlig på å svare på mail og lignende. Jeg har hatt en del å gjøre med de for å jobbe på siden deres, men plutselig sluttet de helt å svare på mail og jeg får ikke svar på noe jeg sender de. Så ikke være for sikker på at dere får svar fra de.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...