Kindlooks Skrevet 27. november 2011 #1 Del Skrevet 27. november 2011 Bestilte denne blogg kalenderen, men har enda ikke fått den i posten. Er det noen fler her inne som har bestilt og ikke fått? Håper jeg får den før 1. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingrid Skrevet 27. november 2011 #2 Del Skrevet 27. november 2011 Nei, har ikke fått den jeg heller! Sykt irriterende, bestilte den for over to uker siden. Sendte mail til femelle i dag, og håper på å få den fortest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mkrc.blogg.no Skrevet 27. november 2011 #3 Del Skrevet 27. november 2011 jeg har heller ikke fått den.... å jeg finner ikke nettsiden om den heller lenger? Merkelig! http://mkrc.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sherry Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg bestillte min 3 november, og har enda ikke fått den! Satser på at den ligger i postkassa i dag. Har send dem en mail, men har ikke fått noe svar enda ;s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kindlooks Skrevet 28. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 28. november 2011 Rare greier. Bestilte veldig tidlig selv og har ikke fått den i posten i dag heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid Skrevet 28. november 2011 #6 Del Skrevet 28. november 2011 Hva skal man liksom gjøre hvis man ikke får den? Håpløst at det ikke går ann å få kontakt/ informasjon med/fra femelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #7 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg vet ingenting om denne kalenderen/har ikke bestilt, men ser at noen prøver å spørre på facebooksiden deres også, uten å få svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #8 Del Skrevet 28. november 2011 Synes det er merkelig at de har endret linken til kalenderen, slik at den er utilgjengelig..? femelle.no/shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #9 Del Skrevet 28. november 2011 Svindel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #10 Del Skrevet 29. november 2011 Svindel? Aner ikke, men de gidder ikke svare på de spørsmålene kjøpere stiller på facebooksiden, selv om de legger ut sine moteinnlegg som vanlig... Uansett er det jo veldig useriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kindlooks Skrevet 29. november 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 29. november 2011 Fikk kalenderen min i dag faktisk! Det var sykt små luker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid Skrevet 29. november 2011 #12 Del Skrevet 29. november 2011 Så lenge du har fått den, er jo det det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #13 Del Skrevet 30. november 2011 Syns Femelle ofte er dårlig på å svare på mail og lignende. Jeg har hatt en del å gjøre med de for å jobbe på siden deres, men plutselig sluttet de helt å svare på mail og jeg får ikke svar på noe jeg sender de. Så ikke være for sikker på at dere får svar fra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingrid Skrevet 30. november 2011 #14 Del Skrevet 30. november 2011 er det noen andre som har fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå