Gjest badeand1 Skrevet 28. november 2011 #21 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg syns ikke smykket var så fint, pga selve..lenka? Den greia hjertet henger på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #22 Del Skrevet 28. november 2011 Virket nå, ja.Fint smykke. Samme linken som HopelessFear la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #23 Del Skrevet 28. november 2011 TS her. Nei AB, dette er en litt billigere variant. Det andre er riktignok myye finere, men jeg vil ikke svi av så mye, av grunner nevnt tidligere i tråden. Ja Mortem, det jeg var litt skeptisk til også.... Men man blir jo så fort blendet av 585 Hmm............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 28. november 2011 #24 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg likte lenken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 28. november 2011 #25 Del Skrevet 28. november 2011 Kjøp en medaljong!! Så kan du legge inn bilde av dere to inni, eller hun kan legge det i etterpå. Hun smelter sikkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanne_ Skrevet 28. november 2011 #26 Del Skrevet 28. november 2011 Hei hei! Hun virker som en heldig jente som har deg som bryr seg så mye! =) Ønsker meg selv et hverdagssmykke og det ser slik ut: http://bjorklund.no/bjoerklund-produkter/halssmykker/soelv/stener/halssmykke-i-soelv74 Det er riktig nok i sølv, ikke i hvitt gull. Ellers liker jeg også dette: http://bjorklund.no/content/view/full/136921 Men her liker jeg ikke selve kjedet. Hos de fleste gullsmeder så går det jo an å bytte ut kjedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikosogklem Skrevet 28. november 2011 #27 Del Skrevet 28. november 2011 Sånn angående brev, så kan du istedenfor klippe ut lapper (eventuellt hjerteformede) og skrive en fin ting på hver lapp, som f.eks: Du er fantastisk, Du er pen, Du er morsom... osv.. også kan du lage et hull igjennom de med en hullemaskin og knyte lappene sammen med en fin trå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #28 Del Skrevet 28. november 2011 TS. Hmm.. Mye bra! Får tenke litt på det.. Takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #29 Del Skrevet 29. november 2011 Hei ! Hva med å lage en bok til henne? Kjøp en enkel bok på ark eller noe som har tomme sider, lim inn bilder av dere eller hjerter ol. og skriv noen fine ting på hver side. Feks.: "Takk for at du gir meg en klem når jeg er lei meg", "Takk for at du alltid deler det siste pizzastykket med meg", "Du er den fineste jeg vet om", "Jeg gleder meg til vi er gamle og grå, å ser på barnebarn som løper i hagen".. Jeg fikk dette av kjæresten min når jeg var 17, og det er den fineste gaven jeg noen gang har fått! Har den fremdeles i nattbordskoffen min og ser på om jeg er litt lei meg Så kan du evt. kjøpe en liten ting i tilleg. Et lite kjede eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå