Gå til innhold

Gave til kjæreste, jente på 16 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Gutt på 17 her, som har begynt å tenke på julegave til dama altfor seint... Bør nemlig helst ha kjøpt den før helga!

Hu er 16. Selv har jeg mest lyst til å enten skrive et brev til henne eller kjøpe noe smykkegreier, helst begge deler. Men det gjorde jeg i august, og veit ikke helt hva annet jeg skal skrive i et langt brev nå.. Jeg kjøpte også armbånd til henne i august. Er det noe annet jeg kan lage selv?

Hun bruker ikke øredobber, og sjeldent halskjede (men det KAN vel være et alternativ..). Ring kan jeg vel ikke kjøpe når jeg ikke veit om den vil passe på fingern hennes? Blir det "rart" å kjøpe enda et armbånd til henne nå "allerede"? Jeg veit hun bruker det forrige hun fikk hver dag..

Hvis dere har noen gode forslag, legg gjerne med en link til produkt fra Bjørklund. Jeg ønsker helst noe hun kan bruke hver dag..

På forhånd tusen takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med ei klokke?

Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge av penger i dette, men CMYK har mange fine klokker, i masse forskjellige varianter til en rimelig penge. Kanskje du finner noen som passer din kjærestes stil? Jeg syns de har masse fint der iallefall, jeg er 20 :)

http://www.cmyk.as/produkter/klokker

Lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg veit ikke hvor mye jeg har tenkt til å legge i det.. Jeg jobber mye og har ikke noe problem med å svi av endel, men jeg er av den oppfatning at vi begge veit at vi ikke skal bruke så mye penger på hverandre fordi det holder å være sammen.. Men en gave på 300-600 kroner, da kanskje?

Klokke er i utgangspunktet et godt forslag, men jeg har _aldri_ sett henne bruke det, og er derfor litt skeptisk til å kjøpe det. Jeg vil hun skal kunne bruke gaven ofte, så jeg vil ikke at hun skal føle hun "bør/må" bruke klokke hvis hun ikke liker det..

Uansett, takk for forslag :) Kom gjerne med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Hei, Eirin! Det der var fint og skal vurderes seriøst. Hvor gammel er du? Har ikke peil på smykker selv, og vil gjerne ha noe ei jente på 16 kan like...

Flere forslag mottas selvfølgelig med stoor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Hei, Eirin! Det der var fint og skal vurderes seriøst. Hvor gammel er du? Har ikke peil på smykker selv, og vil gjerne ha noe ei jente på 16 kan like...

Flere forslag mottas selvfølgelig med stoor takk :)

Jeg liker personlig dette:

http://www.bjorklund.no/bjorklund/bjoerklund-produkter/halssmykker/hvitt-gull/diamanter/andre-diamanter/halssmykke-i-hvitt-gull194

Men jeg er tre år eldre enn henne, så jeg vet ikke helt om hun ville ha likt det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg ikke linker, men hva med en ring eller kjede med safir og diamanter rundt? Finnes også med zirkoner. Google "princess kate engagementring" så får du opp stilen. Lett å få tak i, faller i smak i alle aldre, klassisk, og du kan få de i sølv med kunstige steiner, eller gull/hvitt gull med edelstener.

Ring kan byttes i størrelsen hvis du ber om byttekort!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

@HopelessFear: Hmm, det frister, for det var veldig fint, men litt i overkant dyrt.. Ikke for lommeboka her, men føler det blir litt feil å svi av såpass på henne når vi tidligere har sagt vi ikke skal bruke såå mye penger.. Hu prøver også å påstå at hu ikke vil ha gaver, men jeg ser jo at hu liker når hu for.. Men uansett.. Ja.. Fint, men muuligens litt i dyreste laget. Uansett tusen takk for forslag! :)

@Kaprifolen: Bildene jeg fikk opp på Google var da utvilsomt fine, men finner ikke noe lignende hos Bjørklund, hverken i prisklassen jeg tenker eller dyrere.. Vil helst kjøpe hos Bjørklund, av grunner som ikke er så nøye..

HVIS jeg skal kjøpe ring, hvilken størrelse bør jeg gå for? Jeg har absolutt ingen peil.. Hu er ganske vanlig bygd "tynn" jente med vanlige fingre, trur jeg.. Ser det finnes fra str 50-60, men jeg har jo ikke peil på hva som er vanlig...

Setter utrolig stor pris på all hjelp, for jeg er litt på villspor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Når det gjelder smykker kan du nesten ikke trå feil! Det finnes masse å velge i, men hvis du velger et smykke som er noe lignende de to over, blir det bra uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

@HopelessFear: Hmm, det frister, for det var veldig fint, men litt i overkant dyrt.. Ikke for lommeboka her, men føler det blir litt feil å svi av såpass på henne når vi tidligere har sagt vi ikke skal bruke såå mye penger.. Hu prøver også å påstå at hu ikke vil ha gaver, men jeg ser jo at hu liker når hu for.. Men uansett.. Ja.. Fint, men muuligens litt i dyreste laget. Uansett tusen takk for forslag! :)

Tror det finnes i sølv også, det pleier å være litt billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

@HopelessFear: Hmm, det frister, for det var veldig fint, men litt i overkant dyrt.. Ikke for lommeboka her, men føler det blir litt feil å svi av såpass på henne når vi tidligere har sagt vi ikke skal bruke såå mye penger.. Hu prøver også å påstå at hu ikke vil ha gaver, men jeg ser jo at hu liker når hu for.. Men uansett.. Ja.. Fint, men muuligens litt i dyreste laget. Uansett tusen takk for forslag! :)

@Kaprifolen: Bildene jeg fikk opp på Google var da utvilsomt fine, men finner ikke noe lignende hos Bjørklund, hverken i prisklassen jeg tenker eller dyrere.. Vil helst kjøpe hos Bjørklund, av grunner som ikke er så nøye..

HVIS jeg skal kjøpe ring, hvilken størrelse bør jeg gå for? Jeg har absolutt ingen peil.. Hu er ganske vanlig bygd "tynn" jente med vanlige fingre, trur jeg.. Ser det finnes fra str 50-60, men jeg har jo ikke peil på hva som er vanlig...

Setter utrolig stor pris på all hjelp, for jeg er litt på villspor :)

Sats på rundt 52-54, alt etter som om hun er veldig tynn eller mer normal... Det tilsvarer ca str M i typiske "juggel-ringer" fra klesbutikkene.

http://bjorklund.no/bjoerklund-produkter/halssmykker/soelv/stener/halssmykke-i-soelv568

Jeg fant, jeg! ;)

Jeg fikk dette av min mann til et av de første jubileumene våre.. Jeg elsker det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten! Klikk deg inn på katalogen til Bjorklund på høyre side av skjermen, litt nede... der hadde de flere slike blå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med et par andre forslag en smykker, så får du litt ulike tips :) :

* Gavekort på massasje, ansiktsbehandling eller lignende

* Billetter til en konsert eller annet arrangement dere kan gå på sammen

* Veske eller lommebok

* En bok om hun er glad i å lese

* Hvis du har kontakt med noen av hennes venninner kan du også spørre de om det er noe de vet hun

øsnker seg, så kan du overraske henne skikkelig :)

Lykke til! Nå hjertet er på rett sted blir gaven uansett bra :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du veldig gjerne vil kjøpe et smykke, hvorfor ikke stikke innom en selvstendig gullsmed og se hva han/hun har i butikken eller kan lage?! (: Det er sikkert en del gullsmeder som tar oppdrag nå rundt juletider, da blir gaven både unik og spesiell!

Også elever på gullsmed skoler tar oppdrag, og det noe billigere enn i butikkene ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nå begynner det virkelig å bli mange gode råd og meninger her, ja! Tusen takk til alle sammen.. Men jeg håper dere kan hjelpe meg litt til..? :)

www.bjorklund.no/bjoerklund-produkter/halssmykker/hvitt-gull/diamanter/andre-diamanter/halssmykke-i-hvitt-gull193

Hva synes dere om dette? Jeg synes i utgangspunktet det er fint, og med en passende pris. Men jeg veit ikke heelt hva jeg synes om "opphenget" eller hva jeg skal kalle det av hjertet, i forhold til på andre og dyrere smykker jeg har sett (men som det blir litt i overkant å kjøpe, dessverre)...

Hadde vært supert hvis dere kunne sagt deres meninger om dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linken din virker ikke.

Jeg har ikke noen forslag men vil bare si at du høres ut som en veldig god gutt og kjæreste. Heldige hun jenten din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo ikke gi henne smykker heller. hva med parfyme? eller konsert billetter som nevnt tidligere her. eller så kan du jo få noe gravert inni et armbånd. eller en serie + en morgen kåpe med en lapp der du inviterer henne med ut på middag en dag. det viser at du vil at hun skal slappe av men alikvel være med henne ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hehe.. TS her. Takk for den, AB. Doin' my best. Hu er jenta for meg... Vi er ikke så nøye med dette med gaver, og jeg veit jeg ikke trenger å kjøpe noe i det hele tatt, men jeg synes jo det er koselig, da....

Fungerer virkelig ikke linken? Når jeg kopierer den og limer den inn i adressefeltet så fungerer den her. Jeg er riktignok på en tlf, men det skal da ikke ha noe å si..

Til deg siste som svarte. Takk for forslagene. Akkurat det med parfyme er utelukket da vi har hver vår "faste" som ingen av oss ønsker den andre skal bytte ut..

Det blir et smykke, et armbånd eller en ring fra Bjørklund denne gang, så skal jeg heller prøve å få gjort noe virkelig spesielt til bursdagen hennes når jeg har litt bedre tid til å planlegge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Prøver å poste linken èn gang til..

http://bjorklund.no/bjoerklund-produkter/halssmykker/hvitt-gull/diamanter/andre-diamanter/halssmykke-i-hvitt-gull193

Hvis den ikke fungerer nå, så kan smykket finnes slik:

bjorklund.no -> kategori halssmykker -> underkategori hvitt gull -> sorter etter pris på 300-599 -> da kommer det opp to stk, og det er det til venstre, med hjertet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...