HopelessFear Skrevet 27. november 2011 #1 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Årets første snø har kommet! Ser at det daler store flak med snø ut fra vinduet. Endelig! Jeg trodde ikke snøen hadde tenkt å stikke innom i år. Endret 27. november 2011 av HopelessFear 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. november 2011 #2 Del Skrevet 27. november 2011 Hadde egentlig håpet den kunne drøye den en ukes tid, for hvis det fortsetter sånn så klarer vel ikke flyet mitt å ta av til helgen:p "Flyet er ytterligere forsinket 2 timer pga snø" Men nå begynner julestemningen å komme iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 27. november 2011 Ja, jeg håper toget mitt ikke blir utsatt på grunn av snø. Hadde vært kjipt om det hadde vært snøras over skinnene, bare to dager før julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Del Skrevet 27. november 2011 Såpass! Her i Oslo er det 10 varmegrader og lettskyet (ser masse blå himmel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 27. november 2011 #5 Del Skrevet 27. november 2011 Så heldige dere er!! Her regner det ugler, og er varmt for alle penga, eller no.. Off, ingen julestemning overhode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #6 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg vil å ha sol. her i oslo er det så mildt som det kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. november 2011 #7 Del Skrevet 27. november 2011 Da må dere flytte lenger nord:) Her er det jo snø halve året:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 27. november 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 27. november 2011 Da må dere flytte lenger nord:) Her er det jo snø halve året:p Trenger ikke så langt nord heller. Snør i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 27. november 2011 #9 Del Skrevet 27. november 2011 dette er fryktelig dårlig gjort av deg HopelessFear! Jeg lengter så etter hvite, store, vakre snøfnugg skal komme hit til meg også! Her jeg bor er det blå himmel, strålende sol og 10 plussgrader... Ikke mye snø akkurat :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #10 Del Skrevet 27. november 2011 Stakkars deg. Snø?? huff og gru! nei takke meg til hovedstaden i dag. 12 varmegrader og strålende solskinn:) Det er perfekt vintervær spør du meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 27. november 2011 #11 Del Skrevet 27. november 2011 Ja, det blir kjempekoselig å reise på hawaii-julegrantenning i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 27. november 2011 #12 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg vil også ha snø.. her er det blå himmeli og strålende sol og røndt gress å i år har vi en hund som veldig gjerne vil se snø for førstegang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 27. november 2011 #13 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) ææ, jeg ønsker meg virkelig snø! Men her har vi Berit og 11 grader.. Endret 27. november 2011 av Applestore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 27. november 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 27. november 2011 ææ, jeg ønsker meg virkelig snø! Men her har vi Berit og 11 grader.. Berit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #15 Del Skrevet 27. november 2011 Berit? STORMEN berit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #16 Del Skrevet 27. november 2011 Berit? Berit = Stormen - århundrets storm, som de har kalt den, som har herjet kysten var denne helga. Ødelagt for millioner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 27. november 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 27. november 2011 Berit = Stormen - århundrets storm, som de har kalt den, som har herjet kysten var denne helga. Ødelagt for millioner. Har ikke hørt det. Har ikke sett på nyheter på flere uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidiv Skrevet 27. november 2011 #18 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg vil å ha snø!! Men her er det 10 grader og blå himmel. Endret 27. november 2011 av Heidiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. november 2011 #19 Del Skrevet 27. november 2011 her er det sol og + grader :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. november 2011 #20 Del Skrevet 27. november 2011 Trenger ikke så langt nord heller. Snør i trondheim. Ja det var det jeg mente:p Bor da her jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå