Gjest Anuket Skrevet 26. november 2011 #1 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg elsker julen og julesanger! Mine favoritter er blant annet Deilig er jorden (selv om jeg ikke er det minste kristen, så hører denne med!) En stjerne skinner i natt Julekveldsvisa Last Christmas Tenn Lys fra Portveien 2 Jeg har mange andre, men hvilke er dine favoritt julesanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 26. november 2011 #2 Del Skrevet 26. november 2011 Deilig er jorden Rocking around the christmas three Det lyser i stille grender Det hev ei rose sprungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Del Skrevet 26. november 2011 Det er da allerede en tråd om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 26. november 2011 #4 Del Skrevet 26. november 2011 Det er da allerede en tråd om dette! Oi beklager, skummet bare fort gjennom den første siden før jeg laget denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 26. november 2011 #5 Del Skrevet 26. november 2011 En stjerne skinner i natt Under the mistletoe av Justin Biber (Ja jeg vet æææsj Justin Biber, wæææh. Care liksom) Hele julaplata til Michael Buble Father Christmas av boyzvoice (fordi den er skikkelig lol, og har gode alkoholminner om den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 26. november 2011 #6 Del Skrevet 26. november 2011 Alt med Alf Prøysen, introen til "jul i skomakergaten" og deilig er jorden. HATER og da mener jeg virkelig HATER julesanger med syngedamer som Mariah Carey og Celine Dion o.l. Grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå