Gå til innhold

Eksen vil bestemme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

både hvor jeg skal ta meg jobb etter endt utdanning, og hvilke stillinger jeg skal ta. Vi har ett barn sammen. Han er arbeidsledig.

Bør jeg ta hensyn til hans "befalinger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du ikke svaret på det selv, egentlig? Du kan jobbe hvor og med hva du vil, han har ikke stemmerett. Det eneste du trenger å vurdere i forhold til ham, er at ungen vil ha godt av å se faren sin. Og det kan påvirke hvor du jobber kanskje, hvorvidt du velger å flytte. Han har absolutt ingenting med hvilken stillingstype du velger! Og hva har det med saken å gjøre at han er arbeidsledig? Hans bidrag er da vel fastsatt etter hans inntekt, ikke din..? Spiller det noen rolle for bidraget om du tjener kjempemye eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han kan vel ikke bestemme det, men det er da forståelig hvis han er redd for at gjest skal flytte med barnet.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Vet du ikke svaret på det selv, egentlig? Du kan jobbe hvor og med hva du vil, han har ikke stemmerett. Det eneste du trenger å vurdere i forhold til ham, er at ungen vil ha godt av å se faren sin. Og det kan påvirke hvor du jobber kanskje, hvorvidt du velger å flytte. Han har absolutt ingenting med hvilken stillingstype du velger! Og hva har det med saken å gjøre at han er arbeidsledig? Hans bidrag er da vel fastsatt etter hans inntekt, ikke din..? Spiller det noen rolle for bidraget om du tjener kjempemye eller ikke?

Jeg har da ikke hatt bidraget i tankene. Når han er arbeidsledig så er han jo ikke stedsbunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvorfor vil han bestemme da?

Det har jeg ikke spurt han om - ennå. Han har alltid villet bestemme over og kontrollere meg. Det kan også være at han ikke liker at jeg kan komme så mye høyere "opp på strå" enn han..jeg har betydelig høyere utdanning enn han. Sannheten er at jeg må ta meg jobb der jeg får. Enten han liker det eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal
Sannheten er at jeg må ta meg jobb der jeg får. Enten han liker det eller ikke...

Så hvorfor lurer du da på om du bør ta hensyn til hans meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så hvorfor lurer du da på om du bør ta hensyn til hans meninger?

Tenkte jeg bare skulle se hva folk svarte her inne..som regel blir man dømt nedenom og hjem om man er alenemor, da er man en dritt - okke som. Far, eksen må tas ALLID tas hensyn til, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal

Tenkte jeg bare skulle se hva folk svarte her inne..som regel blir man dømt nedenom og hjem om man er alenemor, da er man en dritt - okke som. Far, eksen må tas ALLID tas hensyn til, uansett.

Jeg dømmer ryggradsløse kvinnfolk som lar seg dominere av sine tapere av noen ektemenn/samboere, kun fordi de er noen feige jæv### som ikke tenker på barna sine mye mye hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...