Gå til innhold

Matteus 7:21-23: "Jeg har aldri kjent dere. Gå bort fra Meg, dere som driver med urett!"


EnKristenKar

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Så om noen kommer med kritikk mot islam tar du deg ikke engang bryet med å lese det, ettersom du automatisk tror at dine muslimske kilder sitter på den hele og fulle sannheten.

Men ja, du har rett. De nektet visst å bli muslimer, og det er nesten det samme som å gå til angrep på islam, ifølge dine tidligere innlegg.

Jeg gidder ikke lese hele fordi det er på engelsk. Og engelsk er ikke min sterkeste side.

Nei, det er ikke det samme som å gå til angrep på islam. Hvor har du fått det fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke det samme som å gå til angrep på islam. Hvor har du fått det fra??

Fra deg.

De som ble drept angrep islam. Det står det jo ganske tydelig der.

Hvor står det ganske tydelig at de angrep islam?

"den som endrer sin islamske religion, drep ham".

De har endret sin islamske religion. Det står ingenting om at de har angrepet islam.

Det blir nesten det samme.

Og så presterer du å si at ingen skal få dødsstraff for å konvertere i islam - du motsier jo deg selv hele tiden. Først sier du en ting, så en annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Fra deg.

Og så presterer du å si at ingen skal få dødsstraff for å konvertere i islam - du motsier jo deg selv hele tiden. Først sier du en ting, så en annen.

å gå til angrep på islam og ikke vil bli muslim er veldig forskjellige ting da, du kan ikke sammenligne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gå til angrep på islam og ikke vil bli muslim er veldig forskjellige ting da, du kan ikke sammenligne det

Det var DU som sammenlignet det.

Ateistene hadde blitt drept, og alt du gjorde var å si "men de angrep islam".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det var DU som sammenlignet det.

Ateistene hadde blitt drept, og alt du gjorde var å si "men de angrep islam".

Nei, det er snakk om å i krig mot muslimer ikke bare å si noe imot. Tror du jeg er gal eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er snakk om å i krig mot muslimer ikke bare å si noe imot. Tror du jeg er gal eller?

Du kan jo lese gjennom hva du selv har skrevet om ateistene som ble drept. Det er ikke mye medfølelse å spore der.

Kun et "men de angrep islam."

Hvordan tror du selv at du fremstår med slike meninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Du kan jo lese gjennom hva du selv har skrevet om ateistene som ble drept. Det er ikke mye medfølelse å spore der.

Kun et "men de angrep islam."

Hvordan tror du selv at du fremstår med slike meninger?

Jeg bare forklarte hvorfor de ble drept. Dere sa de ble drept fordi de konverterte vekk fra islam, og det var ikke derfor de ble drept. Det er ingen tvang i religion. Så jeg forklarte det.

Gå i tråden om taliban anonym fyren så ser du at jeg ikke har ekstremme meninger. og hvordan folk syns jeg er her, er ikke så viktig. Jeg vet selv hva jeg står for, og jeg er en person uten ekstreme meninger eller dømmer andre.

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...