*Frida* Skrevet 22. april 2014 #681 Del Skrevet 22. april 2014 Uff, no blei eg lei meg for deg. Ta vare på deg sjølv og familien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 22. april 2014 #682 Del Skrevet 22. april 2014 Ta vare på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. april 2014 #683 Del Skrevet 28. april 2014 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. oktober 2014 #684 Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk for kondolansene. Det varmet virkelig da det stod på som verst (og ja, det er meg her bak dette nicket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. oktober 2014 #685 Del Skrevet 3. oktober 2014 Weeeh! Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. oktober 2014 #686 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, går etter forholdene bra. Har gjort litt av hvert i den tiden jeg var borte, har også sittet siste eksamen (så jeg er ferdig med eksamner og skal nå bare fokusere på masteroppgaven). Jeg savner broren min, men det er forståelig. Med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. oktober 2014 #687 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, går etter forholdene bra. Har gjort litt av hvert i den tiden jeg var borte, har også sittet siste eksamen (så jeg er ferdig med eksamner og skal nå bare fokusere på masteroppgaven). Jeg savner broren min, men det er forståelig. Med deg? Går bra med meg, ja. Vesla begynte i barnehage denne uka, så er litt omstilling på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #688 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så fint å høre litt fra deg. Klart du savner han, men igjen, det savnet vil neppe gå bort, selv om det blir lettere å leve med etter hvert som tiden går. Lykke til med masteroppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. oktober 2014 #689 Del Skrevet 3. oktober 2014 Går bra med meg, ja. Vesla begynte i barnehage denne uka, så er litt omstilling på gang... Så artig! Ja, det er virkelig litt av en omstilling. C begynte i barnehagen i mai og det å ha tid til meg selv er rart! Så fint å høre litt fra deg. Klart du savner han, men igjen, det savnet vil neppe gå bort, selv om det blir lettere å leve med etter hvert som tiden går. Lykke til med masteroppgaven. Det er heldigvis blitt mer overlevbart nå, var vanskelig den første tiden. Tusen takk (og rart å se at du har en liten en på vei). --- Må også juble litt for C min som er blitt en 3-åring (i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. oktober 2014 #690 Del Skrevet 3. oktober 2014 GRATULERER MED 3-ÅRING I DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #691 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så artig! Ja, det er virkelig litt av en omstilling. C begynte i barnehagen i mai og det å ha tid til meg selv er rart! Det er heldigvis blitt mer overlevbart nå, var vanskelig den første tiden. Tusen takk (og rart å se at du har en liten en på vei). --- Må også juble litt for C min som er blitt en 3-åring (i dag). Hehe, ja det er jo noe med å se andre som har vært i samme terminklubb, vente nr. to. Slikt la jeg ekstra merke til før jeg ble gravid nå. Men mange av de som var i samme terminklubb er ikke så aktiv på forumet lenger. Hurra for det ja! :hoppe: Blitt ei stor jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. oktober 2014 #692 Del Skrevet 3. oktober 2014 GRATULERER MED 3-ÅRING I DAG! Takk! Hehe, ja det er jo noe med å se andre som har vært i samme terminklubb, vente nr. to. Slikt la jeg ekstra merke til før jeg ble gravid nå. Men mange av de som var i samme terminklubb er ikke så aktiv på forumet lenger. Hurra for det ja! :hoppe: Blitt ei stor jente! Det er noe der, og når man også kanskje begynner smått å tenke på nummer to selv, er man kanskje ekstra oppmerksom. Kjenner at jeg savner det å gå gravid altså.. Tusen takk! Er kanskje rart å tenke på at det nå bare er ett år til før hun begynner på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #693 Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk! Det er noe der, og når man også kanskje begynner smått å tenke på nummer to selv, er man kanskje ekstra oppmerksom. Kjenner at jeg savner det å gå gravid altså.. Tusen takk! Er kanskje rart å tenke på at det nå bare er ett år til før hun begynner på skolen. Begynner de når de er fire i Nederland? Det var tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 3. oktober 2014 #694 Del Skrevet 3. oktober 2014 Begynner de når de er fire i Nederland? Det var tidlig! De begynner ganske tidlig ja, men er veldig førskoleaktig inntil de blir 6, da begynner skolen ordentlig. Skal innrømme at jeg fikk sjokk da jeg hørte det første gang. Viser seg at de driver hovedsaklig med maling, leking og lett introduksjon til alfabetet og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. oktober 2014 #695 Del Skrevet 5. oktober 2014 Herlig å se liv i denne dagboken igjen! Og gratulerer på etterskudd med en liten 3-åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 5. oktober 2014 #696 Del Skrevet 5. oktober 2014 Herlig å se liv i denne dagboken igjen! Og gratulerer på etterskudd med en liten 3-åring! Takk for gratulasjoner. Er nå ikke her jeg kommer til å fortsette, har allerede en ny dagbok, men synes det var greit å si hei igjen til alle gjennom denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. oktober 2014 #697 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hehe, åja! Da skal jeg finne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå