*Frida* Skrevet 3. august 2012 #581 Del Skrevet 3. august 2012 Innom og les N har fått 8 tenner... Men utan særlige plager heldigvis. Har gulpa i mengder sidan ho blei født (og ennå, ja) så litt ekstra sikkel hadde me aldri registrert, hehe. Lykke til med halebeinet! Kjenner til det der, eg fekk mitt bresta etter fødselen med A. Au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. august 2012 #582 Del Skrevet 6. august 2012 Innom og les N har fått 8 tenner... Men utan særlige plager heldigvis. Har gulpa i mengder sidan ho blei født (og ennå, ja) så litt ekstra sikkel hadde me aldri registrert, hehe. Lykke til med halebeinet! Kjenner til det der, eg fekk mitt bresta etter fødselen med A. Au Så koselig C har 5 tenner ute og en liten en på vei, og hu er så sjarmerende når hun smiler. Blir jo stolt over lillejenta mi. Her la vi merke til mye sikkel, hu gulper lite hu her, heldigvis.. Takk takk! Er av og til det er sårt, men ja, hva mer kan man gjøre? Det er knekk helt ytterst på halebeinet, så jeg må ha gjort noe. Kunne jo som sagt ikke gå ordentlig på en god stund. --- Det er glede og sorg om hverandre, jeg blir så lei meg når jeg leser at andre medlemmer mister barna sine så tett på termin. Hvorfor? Det er så brutalt, så sårt og så urettferdig. Samtidig så har jeg ei tulle på 10 måneder som forsøker å mate mammaen sin, som smiler med de skjønne små tenna, som slapp seg for første gang i dag, men som ikke fikk stå alene lenge da det var mot søppelspannet vårt (og C er høy nok til å begynne å plukke oppi der). Hun smiler, prater og sier ofte dada når hun ser pappaen sin. Vet ikke om hun er bevisst på at det er pappaen hennes og sier det, men hun sier det hver gang hun ser pappaen sin.. Når hun prater med meg går det mer i mama eller dadadadada, aldri bare dada.. Har opplevd at hun har sagt eeeeei dada til forloveden, hun sier eeeeei også ofte når hun ser meg. Og, den herlige degaulle som jeg kaller det, for av og til når hun prater sier hun degall flere ganger etter hverandre. Hun er lur og vet hvordan hun skal gjøre ting.. Hun utforsker veldig, setter seg opp og leker. Spiser godt, er sta, er ei flott lita frøken som jeg legger merke til at mennesker blir sjarmert av. Alle kommenterer øynene hennes, at de er så store, vakre og så blå! Er så koselig med komplimenter, selv om jeg heller synes det er stort å høre komplimenter på hva C kan gjøre, dvs leker med ball fram og tilbake med farfar eller å valse rundt bordet. Jeg har mest trolig fått noe som heter melkeblemme, og det gjør vondt! Får ta meg av C, hun lå langflat på gulvet og det er et signal på at det er små jenter som skal ha middagsluren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. august 2012 #583 Del Skrevet 7. august 2012 Huff, det er helt forferdelig å lese om sånt. A fikk ekstra mye klemmer og kos etter at jeg leste det. Det er så herlig å høre om dagene deres, og om hvordan C utvikler seg. Hun høres ut som en herlig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 7. august 2012 #584 Del Skrevet 7. august 2012 Ja, det er grusom lesing. Men likevel er jeg glad for at hun skrev det, for det virker så virkelighetsfjernt! Jeg har på en måte "trodd" at man etter uke 12 er mer eller mindre sikret at babyen kommer til å bli født - i live. Jeg har selvfølgelig alltid visst om dødfødsler og slikt, men likevel har jeg sittet der i min naive boble. Så en slags vekker har nok gjort godt, selv om det er utrolig vondt å tenke på. Vi kan ikke ta livet for gitt, sånn er det dessverre.. Og nå også denne forsvinningen på den 16 år gamle jenta. Huffameg sier jeg bare... C begynner å bli en stor jente, ser jeg! Herlig lesing! Synd du har fått melkeblemme da, hva er det for no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2012 #585 Del Skrevet 8. august 2012 Huff, det er helt forferdelig å lese om sånt. A fikk ekstra mye klemmer og kos etter at jeg leste det. Det er så herlig å høre om dagene deres, og om hvordan C utvikler seg. Hun høres ut som en herlig jente! Jeg lekte selv ekstra med C, slik at jeg kunne høre henne le. Tenk så heldige vi er, vi har flotte små jenter som gir oss mye glede.. JEg tenker fremdeles på dem, det sitter inne, og jeg vil bare det beste for dem i en tid som denne. Hu er herlig, det er det ingen tvil om, men hun kan også være fryktelig sta! Hun tar desverre etter begge foreldrene sine der. Ja, det er grusom lesing. Men likevel er jeg glad for at hun skrev det, for det virker så virkelighetsfjernt! Jeg har på en måte "trodd" at man etter uke 12 er mer eller mindre sikret at babyen kommer til å bli født - i live. Jeg har selvfølgelig alltid visst om dødfødsler og slikt, men likevel har jeg sittet der i min naive boble. Så en slags vekker har nok gjort godt, selv om det er utrolig vondt å tenke på. Vi kan ikke ta livet for gitt, sånn er det dessverre.. Og nå også denne forsvinningen på den 16 år gamle jenta. Huffameg sier jeg bare... C begynner å bli en stor jente, ser jeg! Herlig lesing! Synd du har fått melkeblemme da, hva er det for no? Dessverre er det mange som tror at etter 12 uker er det helt fint, ingen risiko for å miste barnet, men dessverre er det bare en mindre sjanse, ikke null sjanse for å miste babyen. Det er så brutalt og vondt, jeg tenker som sagt på vedkommende og familien hennes selv om jeg ikke kjenner henne. Ja, det med hu er tungt å tenke på, og med tanke på at den familien også ble rammet av 22.juli. Skulle gjerne hjulpet, men.. Ja, er lite jeg kan gjøre her annet enn å håpe på at det går bra! C er virkelig ei stor jente, er nesten litt skremmende hvor fort det har gått... En melkeblemme er når huden på brystvorten vokser over et par melkeganger og blokkerer for melken. Vondt som f***, men ja.. Det går bedre nå, ikke fullt så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2012 #586 Del Skrevet 8. august 2012 Huff og huff ja, det var trist lesning. Må være helt surrealistisk å oppleve noe sånt. Er koselig når man får komplimenter for barna sine, blir litt ekstra kry da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2012 #587 Del Skrevet 8. august 2012 Huff og huff ja, det var trist lesning. Må være helt surrealistisk å oppleve noe sånt. Er koselig når man får komplimenter for barna sine, blir litt ekstra kry da. Det tror jeg det er, og noe man ikke ønsker på noen. Er veldig koselig, ser jo folk smelter når de ser C.. Det er så koselig, men det er vel sikkert normal reaksjon for dem. --- Har prøvd å endre søvnrutinene til C, har vært litt sløv på det, og i dag hadde vi en lett kveld på å få henne til å sove. Det kan fort snu, men det har vært tøft (jeg har prøvd å vise at jeg er der, men hun er sta og nekter, så det har blitt et par tårer). Hun har 6 tenner nå, da siste har kommet litt gjennom tannkjøttet. 4 oppe og 2 nede. Hun slipper seg en gang i blant og går ned på knærne. Krabbe gjør hun mye av, men åling er fremdeles det hun foretrekker. Om nettene varierer det veldig, noen ganger våkner hun 2, 4 eller 6 (det siste ser jeg som morgen, så akkurat den teller ikke helt her). Jeg tar det mer som det kommer med C, og når det kommer til nattamming, da det virker som hun har et behov for mat. I tillegg prøver jeg meg fram på måltidene, lytter til henne og ser om hun er sulten. Føler det går litt bedre med ting nå.. Ellers går ting bra her, men den leiligheten vi likte, viste seg å ha mer ekstra kostnader som vi ikke har fått vite om, noe som gjør at vi har blitt enige om å ikke gå for den. I tillegg skal jeg ikke ta masteren nå, men skal snakke med førstekonsulenten. Senere prøver jeg igjen. Skal prøve etter beste evne å finne meg en jobb, og i mellomtiden lære meg nederlandsk og forfriske gammel kunnskap. Det føles som det rette, skal sende epost i morgen om at jeg ikke får reist på informasjonsmøte, og vurderer derfor å trekke meg fra mastergraden. Jeg vil jo gjerne, men.. Ja.. Det er viktigere at jeg får meg en jobb, da kan vi lettere finne en superflott leilighet! Tror jeg har gode sjanser til å få en jobb, men jeg er vel kanskje veldig håpefull.. Har uansett satt opp en liste på rutiner for C og for ting jeg skal gjøre fremover! Det blir en del å gjøre, men greit å holde meg aktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. august 2012 #588 Del Skrevet 11. august 2012 Innom å legger igjen et sport Blitt lenge siden nå. Håper alt står bra til hos dere! Lykke til med jobb og leilighetsjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. august 2012 #589 Del Skrevet 11. august 2012 Innom å legger igjen et sport Blitt lenge siden nå. Håper alt står bra til hos dere! Lykke til med jobb og leilighetsjakt Du har da viktigere ting å tenke på enn at du skriver her! Alt står bra til, og takk! --- C har hatt to flotte netter hvor hun sover nesten sammenhengende fra 19 til 5. (hun våkner opp men sovner fint selv). Ene brystvorten min sprakk i natt, bare vært krøll med høyre bryst de siste ukene. Skulle amme C i natt, men det gjorde bare groteskt vondt og jeg bet i meg smerten. Forloveden så på meg og lurte på hva faen jeg dreiv på med... Svarte at jeg ammet jeg. Uansett, da C og jeg stod opp kl. 8 så jeg at hun hadde rødt på pysjen hennes.. Hun hadde gulpet opp blod, og det var fra meg.. Fikk så vondt av C, at hun har fått i seg blod fra meg. Hun er i fin form, spiser og koser seg, heldigvis. Jeg har hatt 10 flotte måneder uten stort med problemer, men nå tuller det seg. Høyre bryst har alltid vært litt sår, men dette har aldri skjedd og ja.. Blir jo litt demotivert av å amme, spesielt når jeg forbanner meg over smerten. Jeg har all respekt for dere som har kjempet dere gjennom uker og måneder med såre bryst.Forloveden mener vi burde tenke på å kanskje avvenne C helt, men jeg skal se om det går seg til.. Vil jo gjerne fortsette til hun er 12 måneder. Ellers, ja.. Er en del pakking nå, skal snart ut av dette huset vi bor i, og flytte inn til svigers.. Blir jo rart, men de sier vi er hjertelig velkommen... Har ikke hatt hell med leiligheten, har bare vært krøll og da trakk vi oss ut, da vi ikke vil investere for mye for så kort tid.. Har herlige foreldre og herlige svigerforeldre.. Håper bare jeg er ei like flott mamma for C. Får gå tilbake til å surre rundt i huset, C er i bursdagsselskap til en av tremenningene hennes, må innrømme jeg savner lille monsteret mitt, som tester grenser og bruker tripp-trapp stolen sin og pappesker som gåstol.. Elsker jenta mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 12. august 2012 #590 Del Skrevet 12. august 2012 Uffda, hørtes ikke bra ut med ammingen! Kanskje forloveden din har rett, jeg vet ikke. Men å holde ut i to måneder til, kanskje det ikke er nødvendig? I alle fall begynne på avvenningen nå? Du får så klart gjøre som du vil altså, men når den ene brystvorten sprekker tenker jeg at nok er nok... Jeg forsår at du vil det beste for jenta di, men hun er jo faktisk over 10 måneder nå, Og hun vil helt sikkert ikke at mamma skal ha det vondt... Synd at det ble tull med leiligheten da, men jammen godt dere kan bo hos svigers! Alt løser seg jo på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. august 2012 #591 Del Skrevet 13. august 2012 Sprukne brystvorter og blodgulp høres virkelig ikke noe godt ut. Dersom du gjerne vil fortsette kan du jo prøve ammeskjold? Det er ihvertfall ikke noen fare for feil ammeteknikk nå tenker jeg. Jeg hadde utrolig god hjelp i det da den ene puppen min var på det verste, siden jeg også ble sår av å pumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. august 2012 #592 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Uffda, hørtes ikke bra ut med ammingen! Kanskje forloveden din har rett, jeg vet ikke. Men å holde ut i to måneder til, kanskje det ikke er nødvendig? I alle fall begynne på avvenningen nå? Du får så klart gjøre som du vil altså, men når den ene brystvorten sprekker tenker jeg at nok er nok... Jeg forsår at du vil det beste for jenta di, men hun er jo faktisk over 10 måneder nå, Og hun vil helt sikkert ikke at mamma skal ha det vondt... Synd at det ble tull med leiligheten da, men jammen godt dere kan bo hos svigers! Alt løser seg jo på et vis Kanskje, jeg vil liksom det beste for henne, men det er jo selvfølgelig at hun har en frisk og rask mamma og at hun får de måltidene hun skal. Det, og noen å leke med. Ja, det er jo kjipt, men det finnes sikkert noe bedre der ute. De er flotte, de svigerforeldrene mine. Det løser seg. Sprukne brystvorter og blodgulp høres virkelig ikke noe godt ut. Dersom du gjerne vil fortsette kan du jo prøve ammeskjold? Det er ihvertfall ikke noen fare for feil ammeteknikk nå tenker jeg. Jeg hadde utrolig god hjelp i det da den ene puppen min var på det verste, siden jeg også ble sår av å pumpe. Det er ikke det og jeg fikk det nå, har heldigvis ikke hatt det tidligere. Høyre bryst har alltid vært kranglete, hatt litt vondter her og der, men.. Ja, ikke så ille som dette. Ser ut som jeg har en liten betennelse i brystet, da jeg har vondt der hele tiden. Det var faktisk heldigvis ikke så dypt det sprakk, så brystvorta vokste fint etter litt behandling (ammet ikke, pumpet forsiktig, da sugekraften til C er rimelig sterk). Er liksom ikke teknikken det står på, men det faktum at jeg har hatt melkeblemmer og nå en skikkelig fin rødflekk på brystet med smerter, da blir man litt lei.. Er ikke letteste å få gjort noe med, og jeg prøver. ---- I dag har jeg hatt mye motivasjon og fått gjort unna en hel del som jeg har sagt jeg skal gjøre, sendt eposter til universitetet, brettet klær, gjort oppvasken, studert og alt dette mens C har vært på sitt mest furtne. Jeg er veldig flink til å utsette ting hele tiden, men det skal jeg skjerpe meg på, for C sin skyld og for forloveden og min sin skyld.. Det er liksom litt behagelig å ikke måtte ta stilling til ting, men det er å skyte meg selv i foten. Nå blir det jobbsøking og se om jeg tar noen fag i Oslo. Lurer på om jeg skal ta miljøkjemi neste semester, er så interessant (har fått dilla på forurensing.. Høres helt feil ut, men jeg er interessert i konsekvensene både ved radioaktiv forurensing og mer generell forurensing). Håper jeg får jobb i det fagfeltet.. C sover godt på kvelden og natten, men smålurene på dagtid må vi bli flinkere på. Jeg sa til forloveden at C har vært så lett å få til å sove at vi ikke har måttet ta stilling til leggerutiner, og så når vi måtte har vi ikke fått etablert det, men jeg har da greid å få det til på kvelden, så jeg skal kunne greie det samme på dagtid. C tilbringer store deler av våkentiden i stående stilling og har god balanse når hun støtter seg, men det å slippe seg er noe hun gjør sjeldent (hun gjorde det i dag og da var det et stort fall på rumpa). Hun krabber mer enn hun åler, ser ut som hun liker det bedre nå, men allikevel står hun for det meste og leker med ting som er i høyden.. Driver og surrer glass i papir, skal ta ut av et skap her, så venter bare på noen aviser for porselenen, slik at vi kan få ting ut av huset. Skal også få lov til å kaste ut mye av klærne til forloveden! HURRA! Mannen har for mye drit, og han vil jo ikke kaste ut noen ting.. Uansett, håper dere alle har en fin dag og en fin uke! Endret 13. august 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 14. august 2012 #593 Del Skrevet 14. august 2012 Godt å få gjort litt når motivasjonen er på topp! Etter en lang uke, og en tur på trening, hadde jeg det sånn på søndag. Da kunne jeg ikke bare sette meg ned, for jeg visste at gjorde jeg det, ja da kom jeg meg aldri opp igjen Men det var godt å sette seg etterhvert ja! Og med god samvittighet! Det er lov å være interessert i forurensing! Noen må jo være det også! Det er bra noen tar tak i problemene, for det er mange nok som skyver det til sides, og ikke ser på det som noe problematisk i det hele tatt.. Men konsekvenser, det har forurensing, uansett hvordan man vrir og vender på det... Og uansett hvor mye man skulle finne på å skylde på andre enn oss selv.. Håper du får en jobb du kan tenke deg! Krysser fingrene for at du får inn en rutine på leggerutiner om dagen! Og jeg hurra-er litt jeg også, kjekt å rydde opp litt og kaste masse! Særlig ting og klær som bare ligger der! Jamen tenk om atte kanskje jeg muligens for bruk for det? KAST det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. august 2012 #594 Del Skrevet 20. august 2012 Godt å få gjort litt når motivasjonen er på topp! Etter en lang uke, og en tur på trening, hadde jeg det sånn på søndag. Da kunne jeg ikke bare sette meg ned, for jeg visste at gjorde jeg det, ja da kom jeg meg aldri opp igjen Men det var godt å sette seg etterhvert ja! Og med god samvittighet! Det er lov å være interessert i forurensing! Noen må jo være det også! Det er bra noen tar tak i problemene, for det er mange nok som skyver det til sides, og ikke ser på det som noe problematisk i det hele tatt.. Men konsekvenser, det har forurensing, uansett hvordan man vrir og vender på det... Og uansett hvor mye man skulle finne på å skylde på andre enn oss selv.. Håper du får en jobb du kan tenke deg! Krysser fingrene for at du får inn en rutine på leggerutiner om dagen! Og jeg hurra-er litt jeg også, kjekt å rydde opp litt og kaste masse! Særlig ting og klær som bare ligger der! Jamen tenk om atte kanskje jeg muligens for bruk for det? KAST det! Alltids greit å få gjort unna ting. Har en "to do"-liste, er en del ting jeg må vente med å få gjort da. Forurensing har en påvirkning ja, men det er jo et så komplekst system at jeg er litt i tvil på vår rolle i dette, da tenker jeg mer på størrelsesordenen av vår rolle, hvor mye vi påvirker været. Vi har en rutine, er så greit med sånne rutiner. Sover rundt 9-10 og så på eftan, men det er ikke alltid hun får tatt de to lurene, rett og slett fordi hun er så overalt. Alltids greit å kaste ting. 3 sekker med ting som skal gis bort har vi, bare fra forlovedens klær, så han hadde en del. Hos meg er det mindre, da jeg kaster ting tritt og ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. august 2012 #595 Del Skrevet 20. august 2012 Er fryktelig mye som skjer nå for tiden, er hele tiden rundt om i huset og gjør unna ting. Klær og andre unyttige ting kastes, og attpåtil studerer jeg (viktigste er C og hun får mye oppmerksomhet). Jeg er da offisielt mastergradsstudent.. Ornær sæ for flinke jenter. Uansett, har fått gjort unna mye av pakkingen fra flyttingen og forloveden var hjemme i dag og hjalp meg. Har kjøpt pysjamas, kort shorts og singlet, så tror forloveden liker det. Skal bo med svigers en liten periode, så da er det greit å ha litt mer enn nesten ingenting. C slipper seg og er utrolig sjarmerende, men det skriver jeg jo hele tiden. Hun har disse 6 tennene og det er utrolig søtt å se henne smile. Har også vært grusomt varmt, og da snakker vi grusomt.. 37 grader og fuktig i lufta = delphina som smelter. Jeg har ikke noe imot varme, men så mye fuktighet er ubehagelig. Jaja, jeg har jo vært på Svalbard midt på sommeren, og det er vel kanskje der jeg vil helst til når det er så varmt her som det er. Jaja, får gå tilbake til å få gjort noe. Svigermor kommer snart og skal hjelpe oss litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 20. august 2012 #596 Del Skrevet 20. august 2012 Her er det visst mykje som skjer ja! Gratulerer som mastergradsstudent Forureinsning er eit spennande tema, sikkert mykje du kan fordjupe deg i der Send litt varme hit da! 12 grader og skodde er ikkje akkurat det eg vil kalle sommer.. Vi kan møtast på midten, 24,5 grader Og du har all grunn til å skrive kor søt C er, for ho ER jo det! Vi må jo skryte av desse fine, små gulla våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 21. august 2012 #597 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Masterstudent! Hurra! Gratulerer! Enig med silverdoe - send litt varme hit! Edit: eller, det er forsåvidt grei temp. 20,4 akkurat nå. Men litt mer sol da? Endret 21. august 2012 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. august 2012 #598 Del Skrevet 21. august 2012 Her er det visst mykje som skjer ja! Gratulerer som mastergradsstudent Forureinsning er eit spennande tema, sikkert mykje du kan fordjupe deg i der Send litt varme hit da! 12 grader og skodde er ikkje akkurat det eg vil kalle sommer.. Vi kan møtast på midten, 24,5 grader Og du har all grunn til å skrive kor søt C er, for ho ER jo det! Vi må jo skryte av desse fine, små gulla våre! Er kaotisk her, og jeg leser jo her inne når jeg har tid, men.. Jeg leser og leker med C, og oppå det så har vi jo flyttingen. Takk! :D Sender en haug med varme og sol til deg (selv om det er fysisk umulig, så tenker jeg på deg med varme tanker og håper de når opp). Takk! Synes M ligner sånn på deg, er alltid så herlig å se han smile! Masterstudent! Hurra! Gratulerer! Enig med silverdoe - send litt varme hit! Edit: eller, det er forsåvidt grei temp. 20,4 akkurat nå. Men litt mer sol da? Takk! Sendte litt eposter og det går seg til, på en eller annen måte. Og, både jeg og forloveden kom til enighet. Jeg hadde ikke gjort dette hvis ikke han hadde vært med på det. Sender gjerne sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. august 2012 #599 Del Skrevet 21. august 2012 Du vet jenta di har blitt stor når hun: - står opp i senga og sier nei nei nei mens hun gråter, fordi hun ikke vil sove akkurat da. - Sitter og drikker ut av flaske heeeelt alene (hun dytter opp flaska og får drukket). - bruker alt som kan forflyttes som gåstol og går gjennom rommet med sin improviserte gåstol. - sier hei til oss og sier pappa til pappa og mamma til mamma. - rister på hodet og går vekk fra det hun ikke skal røre, når vi sier nei (nå er det ofte hun synes det er hysterisk morsomt å trosse det mamma og pappa sier, men hun forstår nei). - prøver å mate mammaen sin. Ble en liten liste, sitter og trengte en liten pause fra lesingen. Har kommet til et punkt hvor jeg må lese litt dypere (er noe jeg har hatt problemer med tidligere, som jeg vil ha inne i hånda). Prøver å lese nå, slik at jeg ligger foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. august 2012 #600 Del Skrevet 21. august 2012 Så flink du er. Det kan du si, ja..De begynner å bli store! Tenk at disse små for ett år siden lå inni magen! Det føles så uvirkelig. Men snart er altså babyperioden over! Og gratulerer som masterstudent! Det er slitsomt å studere med barn, men man får det til hvis man vil. Vi får jo en fin gevinst ut av det, og barna har godt av foreldre som får seg gode jobber også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå