Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2012 #561 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Åh ja, tenk! Like lenge ute av magen som inni! Vi er heldige som har så flotte ungar Send litt varme hit opp da, eg tek gjerne imot litt Kos deg masse med ferie Skal de på nokon tur i sommer? Tenk, det har gått så lenge.. Og ja, vi er ufattelig heldige som har så flotte barn.. Sender gjerne litt nordover altså, er nesten uutholdelig. Vi skal ikke gjøre stort i sommer, kanskje flytte, men vi får se.. --- Nå står snuppa på fulltid og går litt med støtte, hun forflytter seg mye rundt kaffebordet vårt og når hun skal fra kaffebordet til oss. Og i dag stod hun opp i senga for første gang. Er litt spesielt når den lille babyen vår plutselig er blitt så mye større. Hun snakker med to vokaler nå, a og e og en haug med konsonanter. Hu spiser godt på egenhånd når det kommer til brødmat og prøver iherdig å finne ut hvordan hun selv skal drikke vann fra flaske. Store, lille frøkna mi. Selv er det rydding og slikt på menyen her. I morgen begynner jeg smått å lese litt fag, så er greit å få gjort unna en del når jeg kan. er heller ikke stort spennende som skjer her, C drar seg opp i stående og tasser litt rundt, detter ned og slår seg. Noen ganger gråter hun, andre ikke. Selv har forloveden og jeg det godt som kjærester, det er opp- og nedturer, men vi prøver å ikke gå hverandre på nervene. Kanskje unngå diskusjoner når man er trøtte, det kan være greit. Da er vi mest i kranglehumør.. ellers er vi forelsket og må kysse på hverandre... Endret 8. juli 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. juli 2012 #562 Del Skrevet 10. juli 2012 Lillejenta vår har fått nytt bilsete, en fin Römer King Plus som vi begge likte. Siden lilletulla vår er blitt så stor, så måtte vi nesten kjøpe en ny en. Den kostet rundt 1500,- og siden vi kan bruke den til hun er 3-4, så er det en grei investering synes jeg. C har også fått en bursdagskjole, jeg har kanskje blitt litt gal som planlegger ting så tidlig, men ja.. For ikke så lenge siden var C nyfødt og plutselig er hu blitt ei jente som står og sutrer i senga si.. Hun har blitt så stor, så utrolig fort. I tillegg er hun allerede litt over 9 måneder... Det går fort fort... Så, ja.. Jeg synes det er greit å kjøpe inn en søt liten kjole for henne.. Lagde første fruktsmørje for C. Det jeg hadde i var banan, jordbær, litt appelsinjuice og kjeks som trekker opp appelsinjuicen (og som gir smørja en litt greiere konsistens). Det var faktisk veldig artig å se hun likte det.. Har litt igjen fra det hun spiste i dag og da blir det dessert i dag. Så, i morgen skal jeg prøve ut kiwi, druer og eple! Jeg har hatt det veldig hektisk, men nå har jeg tid og da må jeg jo nesten prøve det ut! Ellers, så er ting bra her. C står, går med støtte og faller en gang i blant. Hun babler som gal og elsker å utforske huset. Hun står også nå i senga, så det er jo rart å hente henne om morgenen.. Hun spiser 6 måltid om dagen, pupp om morgenen (om hun står opp rundt 6-7, som hun gjør), frokost, lunsj, middag, kvelds og så kveldspupp. Det fungerer perfekt, og hun sover stort sett hele natta gjennom. Av og til våkner hun, men da vil hun ha kos. Om hun ikke spiser godt på dagen gir jeg henne litt brystmelk, slik at hun får i seg greit med mat. C sover når jeg er ute og går tur, og det er greit, da er hun mindre gretten og i bedre humør.. Forloveden og jeg har det godt, og vi har en "avtale" at om vi har nok penger, så skal vi gifte oss på 5-årsdagen vår! Er så himla forelska i han! Han sa noe overraskende nå for noen dager siden, og det var at han ville prøve virkelig hardt å forandre på noen av de dårlige sidene hans (han kan være litt apatisk og det er slitsomt) for han vil ikke miste en så flott jente som han har (og på spøk, som er penere enn Scarlett Johansson - Hallo! Hu er mye penere enn meg). synes det var søtt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 11. juli 2012 #563 Del Skrevet 11. juli 2012 9 måneder allerede, jøss som tiden flyr! Og hvis den går så fort for meg, kan jeg ikke forestille meg hvor fort den må gå for deg! Tenkt at hun allerede går med støtte, det er så fantastisk med denne utviklingen Hurra for sommerferie! Jeg trodde du ikke ville gifte deg, jeg? Eller kanskje jeg tar feil. Men er det ikke herlig med den forelskelsen? Jeg kunne giftet meg med Kjære på flekken hvis han hadde spurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. juli 2012 #564 Del Skrevet 11. juli 2012 Såå koselig å lese inne hos deg Høres ut som alt er veldig bra i Delphina-heimen! Og det er bra. Så flink C er Er jo ikke tidlig å planlegge ettårsdagen, for den kommer fort nok! Tiden flyr jo noe helt enormt. Ni måneder i magen og ni måneder ute i verden. Atten måneder siden vi sto med to blå. Helt sykt å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. juli 2012 #565 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) 9 måneder allerede, jøss som tiden flyr! Og hvis den går så fort for meg, kan jeg ikke forestille meg hvor fort den må gå for deg! Tenkt at hun allerede går med støtte, det er så fantastisk med denne utviklingen Hurra for sommerferie! Jeg trodde du ikke ville gifte deg, jeg? Eller kanskje jeg tar feil. Men er det ikke herlig med den forelskelsen? Jeg kunne giftet meg med Kjære på flekken hvis han hadde spurt Det går så alt for fort, synes ikke det er så lenge siden jeg satt med nyfødt-C i armene mine, men nå henger hun i beinet mitt og utforsker ting. Det er helt utrolig. Trodde hun skulle krabbe først, men nei, hun drar seg heller i stående og tasser rundt bordet eller hva hun henger på. I tillegg går hun når vi holder hendene hennes (av og til vil hun holde meg i hendene og da går hun litt). Jeg har vært litt sånn frem og tilbake med giftemål, føler meg liksom allerede gift med mannen min, men er jo greit en dag å få gjort det formelt, men.. Ja.. Jeg vet ikke. Jeg har kanskje forandret meg litt, men så er mannen min såpass herlig at jeg vet jeg har lyst til å dele livet mitt med han.. Jeg trenger et par år før vi gifter oss.. Skal først se om vi får leilighet.. Såå koselig å lese inne hos deg Høres ut som alt er veldig bra i Delphina-heimen! Og det er bra. Så flink C er Er jo ikke tidlig å planlegge ettårsdagen, for den kommer fort nok! Tiden flyr jo noe helt enormt. Ni måneder i magen og ni måneder ute i verden. Atten måneder siden vi sto med to blå. Helt sykt å tenke på. Det er for det meste bra her i heimen, men det krever en del av oss også. Vi må begge fire oss ned om det går for langt. Han har en tendens til også å ville argumentere, men da bare går jeg. Viser seg bare at det er slik han er, moren hans sa han er glad i å teste folk. Hun er flink, gjør så mye nytt hele tiden. Forstår nei, men synes ikke det er så morsomt når jeg sier nei. Da skytes underleppa fram og hun sutrer/gråter. --- C setter seg opp mer nå, og det er virkelig en fart i jenta når hun går rundt bordet. Vips og der var hun på andre sia av bordet. Hun forstår nei og gir meg ting når jeg spør om det, vel ikke alltid, men for det meste. Vi fikk en telefon om at huset vi bor i er solgt, og for å være helt ærlig er jeg bare glad, mindre stress med å måtte ut av huset en times tid når det ikke passer for C.. Vi har også fått tilbud om at vi kan betale €170.000 for en leilighet med utrolig fin utsikt (denne er pusset opp).. Vi planlegger å betale €150.000 for en 2 etasjer under, som vi kan pusse opp. Har sett mange fine ting til leiligheten og jeg kjenner det klør i fingrene. Vurderer også en leilighet i samme bokomplekset i 17.etasje.. Kanskje, kanskje.. Hadde vært artig! Ligger i nærheten av en utrolig fin park og IKEA.. Skulle ønske de hadde dette trekket inne (http://www.toysrus.nl/product/index.jsp?productId=4503061&camp=c-bes). Samme bilsete, men vi har i blått trekk! Endret 12. juli 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juli 2012 #566 Del Skrevet 13. juli 2012 Hyggelig lesning! Er ikke flink til å legge igjen spor jeg..Men jeg leser!! Ettårsdagen er ikke langt unna, så skjønner godt du tenker på den! Jeg tenker også på den Ang. giftemål, så hadde ikke jeg det store behovet for å gifte meg..Men etter jeg har fått barn så vet at at gifemål er noe jeg ønsker! Har allerede planlagt bryllupet mitt også. Det blir et lite intimt bryllup i utlandet (sansnynligvis Skiathos, Hellas), i en hvis, lett og fint brudekjole med blomster i håret, og midag på favorittresturanten min der. Gleder meg. Men han har ikke fridd enda God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2012 #567 Del Skrevet 14. juli 2012 Hyggelig lesning! Er ikke flink til å legge igjen spor jeg..Men jeg leser!! Ettårsdagen er ikke langt unna, så skjønner godt du tenker på den! Jeg tenker også på den Ang. giftemål, så hadde ikke jeg det store behovet for å gifte meg..Men etter jeg har fått barn så vet at at gifemål er noe jeg ønsker! Har allerede planlagt bryllupet mitt også. Det blir et lite intimt bryllup i utlandet (sansnynligvis Skiathos, Hellas), i en hvis, lett og fint brudekjole med blomster i håret, og midag på favorittresturanten min der. Gleder meg. Men han har ikke fridd enda God helg Livet er godt, og takk. Ingen problem, jeg leser hos deg når jeg kan, men med C som enten skal opp trappa eller detter fra bordet, så blir det ikke alltid tid! Nei, den er virkelig ikke så langt unna, jeg klør i fingrene etter å gjøre noe fint for C på første bursdagen hennes. Som jeg sa til svigers, det er bedre å begynne nå enn å vente, for du kan snu ryggen din og plutselig er dagen der. Føles ikke ut som det er så lenge siden C bare var ei lita tulle på 51 cm. Hehe, synes det høres ut som du har alle planene inne, og det høres ut som et utrolig flott bryllup. Har lyst på blomster i håret jeg også, og det blir her i Nederland tenker jeg. Vil at selve bryllupet skal være med de aller nærmeste, men forloveden vil ha med hele sulamitten. Som jeg sa, jeg vil heller at vi tar med de menneskene vi har sett mer enn en gang og som vi har en relasjon til, enn grandtanter og grandonkler som ikke har sett oss etter at C ble født. ---- C sover ikke helt greit om nettene, men jeg tror det er en grunn til akkurat det. I underkjeven er det 2 tenner som er på vei opp og det ser ut som det kan være to til i overkjeven. I tillegg er det varmt her i huset, så det blir ikke stort med søvn. Hun sover forresten på egenhånd, kan være litt problematisk til tider, men nå er hun ikke så avhengig av at jeg bysser henne, hun finner søvnen selv! Hun går mye rundt nå (støttet til bord eller når jeg holder henne i hendene), forstår at nei er nei og sier babp til forloveden. Det siste tror jeg er tilfeldig, men det er litt morsomt å høre hun si det (for det sier hun sjeldent). Vi skal til IKEA i dag, bare forloveden og jeg, for å se på ideer til kjøkken. Håper bare vi får en av de leilighetene vi har sett på.. Og etter at C har lagt seg for kvelden, skal jeg ta en av varmeflaskene hennes og legge det på magen.. (aka mensen) har kommet på besøk og det gjør litt vondt... Om det bedrer seg, så blir det vasking av gulv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 15. juli 2012 #568 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Uff, forstår det kan være vanskelig å sove med tenner på vei og når det er varmt! Men bra at hun sovner på egenhånd! Store jenta di Gøy med IKEA! Det hadde vært kjekt om dere fikk en av leilighetene ja, når får dere vite det? Dumme menssmerter Bra kallenavn ! Endret 15. juli 2012 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2012 #569 Del Skrevet 15. juli 2012 Uff, forstår det kan være vanskelig å sove med tenner på vei og når det er varmt! Men bra at hun sovner på egenhånd! Store jenta di Gøy med IKEA! Det hadde vært kjekt om dere fikk en av leilighetene ja, når får dere vite det? Dumme menssmerter :kjefte:Bra kallenavn ! Jeg vet hvor vanskelig det er å sove når man er overtrøtt, jeg ligger våken og hjernen er i fullgir, så for C sin del synes jeg bare utrolig synd på henne, for hun vil jo sove. Usj, jaja, heldigvis vil det gå over etterhvert og hun vil komme seg litt mer i normalmodus (for hennes del, ikke min). Vi har ikke lagt inn bud enda, vi må se hva som er gunstigst, å kjøpe ferdig innredet leilighet, hvor vi ikke har garantier på noenting eller å pusse opp hele selv. Jeg skal se på leiligheten (den som vi tenker på) med svigerfar og en familievenn som er håndverker for å se hva vi synes.. Vi må ha et budsjett for ikke å drite oss ut. Og, det ble ikke bare IKEA, men også 5 andre kjøkkenkompanier (og når du har mensenvondt i rygg, mage og lysk, pluss en dundrende hodepine, blir man litt meggete). Vi fant flere fine kjøkken og vi vet hva vi vil ha! Det er perfekt navn, heksa! --- I dag har jeg fått litt babyfri, og det kjenner jeg har vært litt deilig. Forloveden og jeg kranglet i går, ikke relatert til at jeg har vært sliten, men til når C skal mates. Jeg er litt streng på skjemaet og forloveden er litt mer sånn "Hun spiser når hun vil"... Jeg skal bli litt mer laidback, mens forloveden skal prøve å holde seg til en viss tid. Vi har våre krangler, men det er aldri noe alvorlig, ja vi er slitne og vi er sta, men på slutten av dagen elsker jeg å legge armene rundt mannen min, jeg kjenner flaggermusene sommerfuglene flakse rundt i magen og hjertet. Jeg synes jeg er heldig som får oppleve en så herlig type kjærlighet.. Om noen hadde sagt dette til meg for et par år siden, da jeg var med eksen min, hadde jeg bare fnyst av det.. Ja, det er enda litt sårt å tenke på hvordan jeg lot meg selv bli behandlet, og jeg tenker av og til om jeg selv var årsaken til at han (eksen) behandlet meg sånn.. Heldigvis (?) sier forloveden at nei, jeg var ikke årsaken. Jeg er sterkere takket være forloveden.. Jeg er ikke perfekt, forloveden min er ikke det heller (selv om jeg synes det), men vi innrømmer lettere at vi gjør feil, vi ser hvordan den andre reagerer når noe skjer.. Kommunikasjon er vel og bra, men når den ikke fungerer, så er man like langt. man må innrømme feil, men ikke hele tiden.. Man bør si unnskyld, men ikke for ikke noe man ikke har gjort. Jaja, hodet mitt tømte seg, fortiden kommer til overflaten av og til, og da blir hodet mitt litt tungt. Eksen min var ikke god mot meg, noe som gjør meg var på ting og kanskje litt paranoid. Forloveden min sier jeg smiler mer enn det jeg gjorde den første tiden vi var sammen, jeg har vokst ut av usikkerheten, men.. Den er der, den dukker opp og jeg er redd for at jeg er den som roter til alt i forholdet. Er jeg årsaken til at vi krangler? Jeg vet det ikke er normale tanker, for vi er begge gjerne skyld i kranglene da vi ikke rikker oss en tomme når vi diskuterer, men slik føltes det med eksen, jeg var skyld i alt.. --- Beklager, ble visst bare en del tanker der. Trengte kanskje å få det ut.. Er uansett glad jeg har forloveden og C i mitt liv, tenk hvor heldig jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. juli 2012 #570 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Har fått noen ikke så greie nyheter. Forloveden har for lavt B12 og D, noe som gjør at han må gå på sprøyter. Han har slitt en del med følelser i armene (nummenhet), og det er ikke helt greit da det er et tegn på B12 mangel. Han har hatt dette en stund, så jeg håper at han får hjelp fort og at det muligens blir bedre, selv om det kanskje alltid vil være sånn... B12-mangel kan være dødelig om det ikke behandles (forhåpentligvis er det ikke så ille). Vil ikke at han skal ha problemer jeg.. Gleder meg bare til å kysse på mannen min, for jeg er jo bekymret for han... I motsatt ende så er C aktiv og prater mer "avansert", det er flere vokaler og konsonanter, så språket hennes utvikler seg... Hun setter seg opp og strekker armene mot meg om hun vil løftes, hun rekker lekene sine mot meg og slipper dem når jeg har fått dem i hånda.. :stolt: Usj! Stolthet og bekymring om hverandre, blir litt forvirra jeg... Endret 17. juli 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. juli 2012 #571 Del Skrevet 17. juli 2012 Leit med dårlige nyheter, men med behandling går det nok fint. Spennande med flytte- og oppussingsplanar! Har sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 20. juli 2012 #572 Del Skrevet 20. juli 2012 Håper mannen din blir bra igjen! Og det gjør han helt sikkert Håper han snart får hjelp! Ja miksende følelser dette, men det er da ikke rart. Det er jo snakk om de to viktigste personene i livet ditt! Men jeg forstår at du blir litt forvirret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 20. juli 2012 #573 Del Skrevet 20. juli 2012 Leit å høyre om sjukdommen til forloveden din, håper han får god behandling og føler seg betre C veks og blir stor jente, ho er jo sååå søt! Eg syns det er fascinerande å sjå på kor dei utvikler seg, nesten dag for dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. juli 2012 #574 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er IKKE din skyld at eksen din var en dritt. Nei, nei, og atter nei! Godt forloveden drar deg opp, i stede for å dytte deg lenger ned! Godt han skal få behandling for B12 mangel. Har noen venner som også får de sprøytene. Det hjelper visst Det er jo bare bra å få påfyll av det man har for lite av. Flinke C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. juli 2012 #575 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Leit med dårlige nyheter, men med behandling går det nok fint. Spennande med flytte- og oppussingsplanar! Har sendt deg pm. Det er jo leit, men han får nå sprøytene sine. Han var helt i ørska på torsdagen, det var rimelig ubehagelig. Ja, er spennende. Får håpe det går bra, og at vi får et fint lite hjem. Tusen takk og det var noen nydelige navn! Håper mannen din blir bra igjen! Og det gjør han helt sikkert Håper han snart får hjelp! Ja miksende følelser dette, men det er da ikke rart. Det er jo snakk om de to viktigste personene i livet ditt! Men jeg forstår at du blir litt forvirret også. Håper han blir bedre av det, var jo greit for han å få et navn på det han har slitt med. Det går så mye bedre når vi får det på avstand, vi tenker ikke så mye over det forloveden sliter med, nå er vi bare stolte foreldre til ei sta frøken.. Leit å høyre om sjukdommen til forloveden din, håper han får god behandling og føler seg betre C veks og blir stor jente, ho er jo sååå søt! Eg syns det er fascinerande å sjå på kor dei utvikler seg, nesten dag for dag! Forhåpentligvis hjelper det, han har ikke sagt stort om hvordan han føler seg. Det kommer til å ta tid.. Takk, vi er stolte av henne, selv om alt hun gjør for tiden er å gå rundt mens hun holder seg i møblene og babler. Det er helt utrolig hvor fort det går. Det er IKKE din skyld at eksen din var en dritt. Nei, nei, og atter nei! Godt forloveden drar deg opp, i stede for å dytte deg lenger ned! Godt han skal få behandling for B12 mangel. Har noen venner som også får de sprøytene. Det hjelper visst Det er jo bare bra å få påfyll av det man har for lite av. Flinke C Takk, det hjelper når andre også sier det.. Jeg vet det ikke er min feil, men det er liksom den følelsen som henger igjen. Dog, jeg må tenke som så at forloveden elsker meg, han forelsker seg på nytt med meg og ja, vi krangler, men vi blir venner igjen.. Så jeg gjør da noe riktig. Det er godt å lese at det hjelper, får håpe det gjelder her også! Takk! :D --- Er lite her inne for tiden, brodern har kommet inn på samme studiet som jeg har gått, men på et annet universitet )håper jo han kommer inn på det han har som førstevalg). Jeg studerer matematikk så jeg kan hjelpe han, samtidig som C er så aktiv at jeg blir sliten. Tripp trapp stolen hennes brukes flittig som gåstol og hun går lengre distanser uten å sette seg ned. I går gikk forloveden med henne, han holdt henne i hendene mens C marsjerte fremover i forrykende tempo! Hun hører etter når jeg sier nei, og det er godt å vite. Av og til sliter vi med å få henne til å legge seg, men vi antar det er tann nummer 4 som irriterer henne. Hu har tre tenner ute nå, får se hvor mange som kommer. På lørdag tok forloveden meg ut på en spontan date, han spurte foreldrene hans først om de kunne passe C, noe de ville. Etter at C, farfar og farmor hadde reist, gjorde vi oss klare for kinodaten vår.. Var skikkelig koselig, og vi så "The dark knight rises". Vi elsker superheltfilmer, så det var jo en perfekt film. Og, i går fikk jeg alenetid. Det var sårt trengt, og jeg spilte Batman: Arkham City på playstation. Er en stund siden jeg har kunnet slappe av sånn.. Forloveden har sagt at jeg fortjener å slappe av, det er litt urettferdig at bare han skal slappe av (måtte en svigermor til for at han skulle innse at jeg også var sliten).. Er så koselige tider akkurat nå, nyter de så mye jeg kan. Endret 23. juli 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 24. juli 2012 #576 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei hei Så koselig med spontan date dere er flinke- vi er elendige... eller, jeg er elendig... Jeg klarer ikke å gå fra S Men jobber med saken. Bra han har innsett at du trenger litt alenetid da, og godt du har noe du klarer å slappe av med Håper alt er fint ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. juli 2012 #577 Del Skrevet 25. juli 2012 Litt alenetid fortjente du ja! Godt han kunne gi deg det. En mamma kan leve en stund på det. Koselig med date Den filmen har vi tenkt å se også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2012 #578 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei hei Så koselig med spontan date dere er flinke- vi er elendige... eller, jeg er elendig... Jeg klarer ikke å gå fra S Men jobber med saken. Bra han har innsett at du trenger litt alenetid da, og godt du har noe du klarer å slappe av med Håper alt er fint ellers Hei hei! Det var koselig, men skal innrømme at jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg på en måte sendte babyen min avgårde på en sånn måte, men hun hadde det koselig og virket ikke som hun savnet oss så voldsomt, men hun var glad for å se meg igjen (smile, for så å gråte litt.. ) Alt går fint ellers, sånn halvveis. Litt alenetid fortjente du ja! Godt han kunne gi deg det. En mamma kan leve en stund på det. Koselig med date Den filmen har vi tenkt å se også. Føler ikke jeg fortjener det, men det er jo deilig. Han er flott sånn sett, han ser jeg er sliten, og han innser han kanskje har vært litt egoistisk.. Jeg lever godt på det med at jeg får slappe av.. C har blitt merkbart lettere å legge, men det kan være tenner som har plaget henne. Det var skikkelig koselig, var liksom noe annet, og så spontant også overrasket meg. Er uansett deilig å være kjærester en gang i blant og ikke bare foreldre. --- Sliter skikkelig med halebeinet, i går etter middag greide jeg knapt å stå oppreist, og det var vondt bare i halebeinet. Nå har jeg vondt litt over hele bekkenet, men det kan være stive muskler. Får se hvordan dette blir utover dagen.. Overlever jo, men det er fryktelig ubehagelig. Og, ja, det er halebeinet som er vondest, det gjør vondt å sitte, å stå og det er kun i halebeinet det er en stikkende smerte. Kløna meg sklei ned trappa for nesten to år siden. Føler jeg har vært mye hos legen, men mye av tingene har vært grunnet gamle skader eller sykdom relatert til svangerskap (galleblæra). Ting går fint her, driver og byr på leiligheter her, men tror vi kanskje ender opp med å flytte utenbys til en litt mindre by. Får se hva vi gjør. Pakker forøvrig ned ting og tang. C gjør som vanlig, men hun slipper seg mer og mer, i går kløyp hun seg fast i leggen min og stod oppreist sånn (med pinsettgrep på ene leggen). Hun sover godt, så skal ikke klage. Hun er så skjønn at det er rart å tenke at jeg er så heldig og er moren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 26. juli 2012 #579 Del Skrevet 26. juli 2012 Oi da, god bedring med halebenet! Håper det går over snart, ellers må du nok ta deg en tur til legen altså... Spennende med bud på leiligheter! En litt mindre by trenger ikke være feil det, dessuten er det vel billigere også? Skjønne C Og hun er heldig som har Delphina som mamma, vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2012 #580 Del Skrevet 1. august 2012 Oi da, god bedring med halebenet! Håper det går over snart, ellers må du nok ta deg en tur til legen altså... Spennende med bud på leiligheter! En litt mindre by trenger ikke være feil det, dessuten er det vel billigere også? Skjønne C Og hun er heldig som har Delphina som mamma, vet jeg! Takk! Det går opp og ned, noen ganger er det grusomt å sitte, andre ganger er det ikke merkbart, men det er jo en knekk på halebeinet kjenner jeg. Kanskje ikke så rart det gjør vondt. Får se om det går i boks med den ene, vi har fått ned prisen med nesten 70000,-, det er ikke mye, men det er en stor leilighet på 102 kvadrat, med utrolig fin utsikt og ikke langt unna sentrum. At vi i det hele tatt greide det, er jo utrolig. Jaja, får se hvordan det går, tror vi legger inn et bud. Vi skal pusse opp hele leiligheten, så ja.. Det går noe der også. Takk for komplimentet.. Hun er ei flott frøken, så jeg synes jeg er heldig. --- Litt hektisk her, er midt oppi budrunde og slikt, og så ordner jeg opp i ting og tang her i huset, og studerer. C har hele 4 tenner, og har desverre fått samme tannstilling som meg. Hun får et mellomrom mellom de øverste fortennene. Skal sies at begge foreldrene hadde regulering, så ja.. Får se om hun ikke er heldig som bror min og får rette tenner. Ellers nærmer det seg 10 måneder dagen til C seg, og ikke minst første bursdagen hennes! HJELP! C har også fått en tremenning, ei lita frøken med et navn som også begynner på C. Skal innrømme at jeg har skepsis for kusina til forloveden, det har alle i familien hans, da hun planla svangerskapet uten å ha noen ting i orden, og ikke gjort en døyt over de 9 månedene hun har vært gravid. Hun har forventet at andre skal gjøre ting for henne (og folk har gått av skaftet for å skaffe henne ting). Vi får se hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå