Gjest Delphina Skrevet 30. mars 2012 #381 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjempesøtt bilde av C Har dere planer i påsken da? Takk. Vi skal bare kose oss som normalt, dvs det blir ingen store forandringer i det daglige. Har dere noen planer? Det er hektisk å være småbarnsmor Ihvertfall du som holder på med skolearbeid også.. Herlighet! Et halvt år, ja. Det har gått så fort at jeg har ikke ord. Det er faktisk ikke såå lenge siden vi kommenterte i dagbøkene til hverandre, og hoppet for hver nye uke.. God påske! Nå skal det jo sies at jeg ikke ser på tv da. Jeg erstatter tv-tid med stimulering-av-hjernen-tid. Fikk så fnatt av å ligge på sofaen etter operasjonen at jeg ble skikkelig nedfor (på grensen til deprimert - kjenner jeg ikke her helt der oppe enda mentalt). Det har gått virkelig fort. Leser fra tid til annen den gamle dagboka mi, og det er spesielt å tenke på at i fjor på denne tiden var vi knapt halvveis i svangerskapet. Nå hoppper vi for hver nye måned og hver nye lille ting våre småtroll gjør. God påske til deg også! --- Gulrotmos og trøtt C som sutter på fingrene = C med gulrotmos i hele ansiktet. Selv om jeg ikke jobber, må jeg si jeg elsker helger, da er forloveden hjemme hele dagen og jeg kan kysse på mannen min. Er litt deilig å bare nyte å ha tullingen min her hjemme. Vi har våre krangler, men jeg elsker han så høyt at det gjør vondt... I går satt vi og så på DC cupcakes, hvor de lagde cupcakes til et bryllup og så endte det opp med at vi snakket om hvordan vi ville ha bryllupet. JEg vil ha et lite og intimt et... Han vil ha stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. mars 2012 #382 Del Skrevet 31. mars 2012 Heldig du som har en mann som vil ha bryllup i allefall. Her kunne nok ikke samboeren brydd seg mindre neida, det blir vel med tiden det også. Har bare ikke noe hastverk. Fortsatt god helg, og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 31. mars 2012 #383 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan tenke meg det er godt å ha ham hjemme i helga ja! Hvordan er det med helligdagene i påsken, får han en del fri da eller? På en måte skulle jeg gjerne hatt et stort og flott bryllup, der jeg får være "prinsesse for en dag". Men når jeg tenker på alt stresset som følger med et bryllup, kommer det nok til å bli med tanken. Det store bryllupet altså, jeg vil gjerne gifte meg en dag. Og bryllupet kan god være lite og koselig, med kun våre nærmeste til stede. Håper du har en fin lørdagskveld! Ønsker dere en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2012 #384 Del Skrevet 31. mars 2012 Heldig du som har en mann som vil ha bryllup i allefall. Her kunne nok ikke samboeren brydd seg mindre neida, det blir vel med tiden det også. Har bare ikke noe hastverk. Fortsatt god helg, og god påske! Han har ei flott dame, kanskje derfor? Nei, vi har vel fra starten av snakket om bryllup og barn.. Det var et sjansespill, men.. Ser jo ut som vi har det godt. Du er jo ung enda, samme her, derfor stresser vi ikke så voldsomt på det å bli gift så fort. Takk i lige måde! Kan tenke meg det er godt å ha ham hjemme i helga ja! Hvordan er det med helligdagene i påsken, får han en del fri da eller? På en måte skulle jeg gjerne hatt et stort og flott bryllup, der jeg får være "prinsesse for en dag". Men når jeg tenker på alt stresset som følger med et bryllup, kommer det nok til å bli med tanken. Det store bryllupet altså, jeg vil gjerne gifte meg en dag. Og bryllupet kan god være lite og koselig, med kun våre nærmeste til stede. Håper du har en fin lørdagskveld! Ønsker dere en fin påske Det er skikkelig godt, bare det å ha han hjemme hjelper.. Han har fri på helligdagene. Kjenner jeg gleder meg litt! Jeg vil ha et lite et, men siden han har en stor familie, må vi nesten ha stor.. Synes det blir litt tåpelig om vi skal invitere folk han ser en gang i året, men han skal få gleden av å vise seg i en flott brudekjole. Neida, vi får se hva vil gjør. Jeg er mer den typen som liker det lite og intimt, med mennesker jeg bryr meg om. Har en flott lørdagskveld! Håper du også har det og ønsker deg også en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. april 2012 #385 Del Skrevet 2. april 2012 God påske og hurra for C som blir 6 mnd i morgon! (Er ikkje sikkert eg er på nett kvar dag i påska, og eg syns du skreiv ho blir 6 mnd på tirsdagen) Tida går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. april 2012 #386 Del Skrevet 2. april 2012 God påske og hurra for C som blir 6 mnd i morgon! (Er ikkje sikkert eg er på nett kvar dag i påska, og eg syns du skreiv ho blir 6 mnd på tirsdagen) Tida går så fort! God påske og tusen takk! Jeg skrev det ja, at hun blir hele 6 måneder i morgen. Hjelpes! Lillebolla mi er ei stor jente som bare flirer og ler. --- Er lite her inne nå, er veldig mye som skjer nå for tiden. C sover ikke like lenge om nettene, så jeg er oppe i 4-5 tiden og ammer henne. Selvfølgelig er C også typen som er våken når hun først våkner, så det tar en times tid før hun sovner. Jeg er så sliten og i natt ville jeg dytte forloveden ut av senga, rett og slett fordi alarmene hans holdt C våken. Han forsov seg i tillegg, og han lurte på hvorfor jeg var så gretten. Forklarte han at det har vært begrenset med søvn i det siste, siden C våkner opp så tidlig... :gjesper: Tror det snart er eget rom for C. Vi har begrenset med plass og forloveden har tatt over babyrommet, så.. Må snart få han ut derfra og C inn på eget rom. Skal til helsestasjonen i morgen, er litt spent på å høre hvor tung C er nå, hun er vel en del kg tyngre vil jeg nå tro. Er spent på hvor lang hun er også. Hvis hun følger vekstkurven sin, vil hun vel være rundt 68 cm. Håper dere alle har det bra og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2012 #387 Del Skrevet 3. april 2012 Kjære skjønne, lille jenta mi! Gratulerer så mye med 6 månedersdagen din! Hele 6 måneder er du, og ikke lille babyen til mammaen din, men ei nysgjerrig lita frøken som smiler og ler. Ja, du har perioder hvor du kan være krevende, men.. Det er verdt det hver eneste gang du smiler og ler, hver gang du gjør noe nytt! Du er mammas lille matvrak og i følge mormor og morfar er du et like stort matvrak som mammaen din en gang var! Du har ikke peiling på hvor stolt jeg er av deg når du ruller, smiler, ler.. Jeg er glad du virker så fornøyd, det tyder jo på at du får det viktigste fra oss, mye kjærlighet og mye mat. Mammaen din elsker deg så høyt! Mange kyss og klemmer fra en rørt mamma, som synes du er blitt stor for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 3. april 2012 #388 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer så mye med 6 måneder! Håper hun snart begynner å sove bedre igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2012 #389 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer så mye med 6 måneder! Håper hun snart begynner å sove bedre igjen! Takk! Håper det jeg også, skal snakke med helsesøster i dag og se hva hun sier. Tror rett og slett C ikke får i seg nok, eller så er det bare hun som er tidlig oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 3. april 2012 #390 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer så mye til C som er 6 mnd i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. april 2012 #391 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer med halvtårsdagen til C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. april 2012 #392 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer med seks måneder til store, lille, nydelige C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2012 #393 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer så mye til C som er 6 mnd i dag! Takker og bukker! :D Gratulerer med halvtårsdagen til C! Tusen takk! --- Da var vi tilbake fra helsestasjonen! C er litt over 8kg tung og hele 69 cm! Jeg gjettet rett på lengden hennes faktisk (sånn nesten, sa rundt 68-69 cm). Store jenta mi kan nå begynne med ordentlig mat og vi kan prøve å gi henne brød på morgenen. Hvor ble det av babyen min? Det er ikke baby det som ligger i vogna, det er ei lita jente jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2012 #394 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer med seks måneder til store, lille, nydelige C Tusen takk! Beklager, så ikke posten din før nå. --- Endelig fått kjøpt billetter, så.. lille Delphina-familien skal til Norge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 3. april 2012 #395 Del Skrevet 3. april 2012 Hurra for søteste lille C 6 mnd allerede! Hjelpes! Så koselig med Norgestur da God påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. april 2012 #396 Del Skrevet 4. april 2012 Så koselig at dere skal hjem til Norge Håper dere får en fin flyreise med lille C! Kan de begynne med brød før de får tenner? Ser liksom ikke får meg at S klarer å tygge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. april 2012 #397 Del Skrevet 4. april 2012 Hurra for søteste lille C 6 mnd allerede! Hjelpes! Så koselig med Norgestur da God påske!! Tusen takk! Ja, tenk hun er så stor nå, og snart er O hele 5 måneder gammel. Synes ikke det er så lenge siden du fødte.. Jeg gleder meg veldig til å komme tilbake en tur til hjemlandet. God påske til deg også Så koselig at dere skal hjem til Norge Håper dere får en fin flyreise med lille C! Kan de begynne med brød før de får tenner? Ser liksom ikke får meg at S klarer å tygge det Håper det går fint, vi reiser før leggetiden til C, så håper det går bra. Ja, de kan det. Har lest litt og det går helt fint om babyen tygger, noe C gjør. Uansett, jeg har også grøt stående. Litt rart at C er så stor nå, at hun kan spise samme mat som oss. Vi spiser fisk og kylling, og det kan hun begynne med. Jeg må vente med å spise rødt kjøtt, så vi spiser ikke mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 4. april 2012 #398 Del Skrevet 4. april 2012 Så kjekt med en tur til Norge! Spennende med brød til C da, selv om det er enda et tegn på at hun ikke er en liten baby lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2012 #399 Del Skrevet 4. april 2012 Hipp hurra for lille jenta som er seks måneder! Blir nok kos med tur hjem. Er vel lenge siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. april 2012 #400 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Så kjekt med en tur til Norge! Spennende med brød til C da, selv om det er enda et tegn på at hun ikke er en liten baby lenger Jeg gleder meg! Det blir spennende ja, og veldig rart. Jeg vet nå sikkert at C tygger, da jeg testet med litt drue.. Hipp hurra for lille jenta som er seks måneder! Blir nok kos med tur hjem. Er vel lenge siden det. Tusen hjertelig takk! Det blir koselig. Dagen jeg lander, er det 365 dager (nesten et år) siden jeg var på norsk jord sist. --- Rask oppdatering, C satt på oldemors fang og oldemor sier ma-ma. Plutselig spretter det ut ma-ma ut av C også. At det var?! Hun babler mye, men det var mer klar tale.. Endret 5. april 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå