Gå til innhold

hvilke vintersko har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker snowjogs, ok ikke så pene. Men de er varme og føles ut som joggesko.

Bruker også Dr.Martens med såle i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

UGGs, fjellsko, og det er vel det. Har sjøstøvler, og vurderer å skaffe meg Sorel-skoene. Er ikke så fancy i vintersmånedene. Jeg fryser så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe bilde men har et par støvler til midt på leggen med så og si ikke noe hæl (kjører så mye bil og takler ikke å kjøre bil med høye hæler), et par svarte overknees og et par Timberland Mukluk til det aller kaldeste, de er det ikke mulig å fryse i.

Alle er fòret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kjøpte jeg tidlig på høsten, og er veldig fornøyd! Nå har det ikke vært ordentlig kaldt eller snø sålangt, men de fungerer veldig bra både på is og 5 minusgrader. De er gode å gå med også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Jeg bruker noen høye, sorte støvletter (foret) i tillegg til at jeg har et uggslignende par fra bianco, som er foret og som jeg også har noen såler i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er kaldt og tørt (bar asfalt, is, eller sne) bruker jeg selskinnssko. Ellers bruker jeg disse i brunt med ordentlig såle i. Til regnværsdager er det støvler med hjemmestrikkede ullsokker i. Til og fra trening bruker jeg tursko fra Salomon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse.

Er nok ikke de peneste av de peneste, og måtte frisere saueulla da jeg fikk de, men de er ikke glatte og holder godt når jeg har inspeksjon i friminuttene og må løpe litt rundt på isen :)

Likte de støvlettene jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er kaldt og tørt (bar asfalt, is, eller sne) bruker jeg selskinnssko. Ellers bruker jeg disse i brunt med ordentlig såle i. Til regnværsdager er det støvler med hjemmestrikkede ullsokker i. Til og fra trening bruker jeg tursko fra Salomon.

http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/hverdagssko/nelly-shoes-427/novalie-427801-14/

de var knallfine! Er de store i størrelsen?

og hvordan er retursystemet der ? Har ikke handlet på Nelly før,men de støvlene har jeg veldig lyst på.

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Har et par brune snørestøvletter som er helt perfekte. Kjøpt i en størrelse for stor så jeg får plass til gode raggsokker oppi.

DISSE

Og et par Sorelstøvler til utebruk, samt noen veldig gode og varme stallsko til stallen.

Har også et par Tommy Hillfiger-sko, som er lette og varme.

DISSE

Men som regel bruker jeg et par sorte støvletter. Skodilla? Hvem? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/hverdagssko/nelly-shoes-427/novalie-427801-14/

de var knallfine! Er de store i størrelsen?

og hvordan er retursystemet der ? Har ikke handlet på Nelly før,men de støvlene har jeg veldig lyst på.

Jeg har de i 38 og synes de er en ganske normal 38. Har plass til ullsåler i bunnen. De er veeeldig stive og preget av at de er billige og ikke ekte skinn. Jeg har impregnert de, så de tåler litt slaps og regn. De er også noe glatte under, så de egner seg neppe på is, med mindre man gjør noe med sålen. Jeg tror Nelly har gratis frakt og retur fram til julaften. Ellers betaler man vel ca 60 kroner i frakt begge veier, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest otrivin

Har disse: http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=33-46186-15&sid=9d182224028d55c7f6e6d62396e2b0cf i beige. Bruker de når det er snø og glatt eller veldig kaldt. Bruker fjellsko når det er våt bakke og ikke for kaldt og støvler hvis det er gjørme og slaps.

Har også billig-uggs men det blir mest i butikken, ned i posten, ut med boss osv. Tøfler mer kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KamikMin lenkegode og varme

hehe...vintersko...bor joFinnnmark så har vintersko i fleng;) Men Nesnalobben er vel de varmeste.

Har og etpar litt penere støveletter fra Tamaris.

også fra Kamik til fjell og scooterturer..

også et lite utvalg med ankelboots, klassiske sorte skinnstøveletter m flat hæl og med halvhøyhæl, Bearpaw strikket boots( men blir vel helst innesko) og Norrøna fjellsko som er fine til turbruk når det ikke er for kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...