Gå til innhold

hvilke vintersko har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest henriett3

disse i militærgrønnbrun farge fra bianco. Prisen var 800. 2 av venninnene mine har de samme bare i den fargen som på linken. De tåler så og si alt, men det er lurt å sette inn en såle. De er gode på isen. Også lurt å smøre dem inn eller spraye dem o.l med noe vannavstøtende.

EDIT: De er ikke brettet ned øverst slik som på bildet.

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Finnes det en gang? Leter etter det hvert år, men finner bare digre kladdesko...

Samme her.. Derfor har jeg noen stygge Timberlandsko som jeg bruker når jeg går tur med hunden, også sklir jeg rundt på støvletter ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse.

Er nok ikke de peneste av de peneste, og måtte frisere saueulla da jeg fikk de, men de er ikke glatte og holder godt når jeg har inspeksjon i friminuttene og må løpe litt rundt på isen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke vintersko :sjenert:

Her i byen regner og sludder det stort sett, så bruker heller gummistøvler med gode ullstrømper i de dagene det er nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse

De er utrolig behagelige å gå i, og takler snøen bra. Men de er nok ikke helt typisk min aldersgruppe. Er 22, og har sett pansjonister med like sko :fnise: Men nå kjøpte jeg de også kun fordi de var svarte og gode å gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse.

De er veldig behagelige å gå i(etter at de har blitt gått ut litt vel og merke!), også er de ganske varme:) Vurderer å kjøpe meg et ekstra par for å erstatte de når de blir utslitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse.

Ikke de peneste jeg har, men jeg går ikke tur for å være pen :)

Har også noen fòret med litt hel på når jeg ikke trenger praktiske sko :)

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte disse her til vinteren, med tanke på slapse og drittvær; http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=210100&produkt_nr=23686

De skal være vanntette, og jeg vet jeg aldri ville brukt de derre muklukene - hadde følt meg som en enorm klump :P

Kjøpte også et par grå støvletter som er mye finere, men de kan ikke brukes i slapsevær.

Litt spent hvordan dette skal gå når det blir 15-20 minus.... :sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte brune uggs igår. Ikke de beste skoene i slaps og de er nokså stygge. Men åh så varme og behagelige å gå i. Har vært uggs på meg de siste tre årene og samboer min mobber meg. Hans syns de er så stygge.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlengst gitt opp fine sko når det er holke, slaps og ihjelsaltede veier. Da er det frem med gore-tex-skoa, men har andre sko stående på jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke vintersko har du? Varme, tåler snø, regn og slaps, og ikke minst fine?

Jeg har et par chelsea boots og et par stygge, men praktiske støvler for de verste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke helt mine, disse var det nærmeste jeg kom, men mine er helt svarte.

Ikke de lekreste skoene akkurat, men her som føret skifter fra snø til slaps til regn på et øyeblikk så er de fantastisk varme og praktiske. I tillegg har jeg et par enkle, sorte støvletter uten hæl og et par svarte skoletter med litt hæl på, hvis jeg absolutt må se sivilisert ut en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...