Gå til innhold

Han trodde jeg var gutt...

Fremhevede innlegg

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

17? Da har jeg tabbet meg ut. :klaske: Out of topic, men jeg beklager at jeg gjettet at du var mye eldre enn det du er på Gjett Alderen tråden. Jeg bare skrev et tall. :fnise:

Haha, du trenger ikke beklage det. Jeg liker når folk tror jeg er eldre enn jeg er (selv om du bare tok et tilfeldig tall da).

Det er faktisk en god del å bekymre seg over her i verden, så jeg synes du skal spare bekymringene til ting som faktisk betyr noe. Jeg foreslår i fleng: islam, global oppvarming, bli overkjørt av en bil, kreft, ME, blind vold, osv osv. Hvis du faktisk ikke ser ut som en gutt engang er dette bare noe å drite i.

Jeg bekymrer meg over angsten min og depresjonen min, og det betyr noe for meg. :) Jeg brenner veldig for blant annet ulike kulturer i verden, psykologi, astronomi osv. Og jo, jeg bekymrer meg for den globale oppvarmingen. Det betyr ikke at jeg ikke har lov å gruble over småting som skjer i livet mitt ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Unger sier mye rart, sånn er det bare:) En gutt på rundt fire kom bort til meg for en liten stund siden da jeg var ute med lille hunden min og han spurte om han fikk klappe hesten min liksom.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Haha! Glem det! Du er en kvinne. Ikke spør en på tre om det:)

Jeg husker når jeg var nyinnflyttet til norge når jeg var syv at noen spurte "hun der."

Hadde langt hår da. Er definitivt ikke en kvinne.

Endret av AfgMartin
Skrevet

Barn sier så mye rart, han mente nok ingenting med det :gjeiper:

Når jeg var liten (3-4 år) pleide jeg å kalle alle damer over 40-50 år for oldemor på butikken..litt flaut for mamma når vi stod i kø og jeg sa "mamma, se en oldemor" om damer som knapt nok var blitt bestemødre :gjeiper:

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Broren min sier "han" til meg. Han er 27 og autist. Tar meg ikke nær av det. (Kanskje fordi jeg skjønner at han ikke helt vet hva han skal si)

Barn har lett for å blande mellom han og hun.

Skrevet

barn på den alderen ser ting mest fra sitt eget ståsted. han har nok fått vite selv at han er gutt, dermed må alle andre være det også.

de har ikke helt fått med seg at verden er noe mer enn det de selv tror de vet. når han blir eldre kommer han nok til å vite og se at du er jente:)

Gjest Survival
Skrevet

Unger sier mye rart, sånn er det bare:) En gutt på rundt fire kom bort til meg for en liten stund siden da jeg var ute med lille hunden min og han spurte om han fikk klappe hesten min liksom.

Hahaha! Unger er så morsomme :fnise:

Skrevet

Barn sier så mye rart, han mente nok ingenting med det :gjeiper:

Når jeg var liten (3-4 år) pleide jeg å kalle alle damer over 40-50 år for oldemor på butikken..litt flaut for mamma når vi stod i kø og jeg sa "mamma, se en oldemor" om damer som knapt nok var blitt bestemødre :gjeiper:

hehe minner meg om noe mamma fortalte fra da jeg var liten. det hadde visst gått en dame forbi barnehagen med kåpe og hatt eller noe sånt..

da vi ble henta sa jeg 'jeg så en Frue idag mamma!!'

Skrevet

Hadde voksne sagt det til meg ofte, hadde jeg kanskje begynt å lure, men når et barn under 5 hadde gjort, hadde jeg ikke brydd meg.

Skrevet

vel, nå var det en gutt på 4-5 år i barnehagen her om dagen som spurte meg om hvorfor jeg hadde hender her om dagen.. hadde ikke akkurat klart å bli sur om de hadde kalt meg for pappaen til ungen min heller :-P

Skrevet

OMG! Ble hunden din lei seg da?

Skrevet

Små barn vet ofte ikke hvor de skal bruke han eller hun selv om barna vet forskjell på gutter og jenter. Noen sier konsekvent han om alle, mens andre bruker det hipp som happ.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber på matbutikk..og opplevde selv at en liten gutt spurte sin pappa " hva gjør han?"

Jeg har langt blondt hår og ser ikke ut som en gutt...

Tenkte bare at han var en liten gutt og ikke hadde lært seg så godt om han skulle si han eller hun :)..

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

OMG! Ble hunden din lei seg da?

Bikkja gikk rett i kjellern. Med en gang vi kom hjem la hun seg i et hjørne, hørte på emo-musikk og truet med å flytte hjemmefra.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt at unger på den alderen ikke klarer å skille mellom kjønnspronomen, Nevøen min på 4 sa stolt i barnehagen: "Tante har en guttebaby i magen han." Han sa også om kusinen sin: "Han er jente." Veldig vanlig er det at alle, uansett kjønn, er samme (han/henne) som barnet selv.

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Kanskje han sa feil? Det har i hvert fall jeg gjort noen ganger.

Faktisk så sent som i går, når broren min sa han hadde møtt ei jente. jeg spurte "Hva gjør han?", også rettet jeg på meg selv. Litt flaut, men går an å si feil. :)

Endret av Grønnblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...