AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Del Skrevet 26. november 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Del Skrevet 26. november 2011 Mother id like to fuck 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Del Skrevet 26. november 2011 MILF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Del Skrevet 26. november 2011 Mother id like to fuck syns det er litt rart for d står ingen t der for "to".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 26. november 2011 #5 Del Skrevet 26. november 2011 syns det er litt rart for d står ingen t der for "to".. Sikkert fordi MILF høres bedre ut enn MILTF 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2011 #6 Del Skrevet 26. november 2011 syns det er litt rart for d står ingen t der for "to".. Det er jo helt normalt i sånne forkortelser at man kutter ut de små ordene som to, for, of og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. november 2011 #7 Del Skrevet 26. november 2011 Mother id like to fuck Hvis jeg skal pirke litt her, heter det altså "mother I'd like to fuck". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. november 2011 #8 Del Skrevet 26. november 2011 Det er lov til å søke på google.no, altså! HERREGUD 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #9 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan går det an å ikke vite hva MILF betyr? Det har jo blitt sagt i mange år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #10 Del Skrevet 26. november 2011 Hvis jeg skal pirke litt her, heter det altså "mother I'd like to fuck". Hvis jeg skal få pirke så heter det "Mother I'd like to fuck.". For det første starter en setning alltid med stor forbokstav, og for det andre så avsluttes den med punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. november 2011 #11 Del Skrevet 26. november 2011 Originalt er det vel "Mom I'd to fuck". Hvis det var American Pie som fant opp dette da. Jeg syns det blir feil å si "mother". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 27. november 2011 #12 Del Skrevet 27. november 2011 Uansett, nå vet vi hva det står for. Men er vi enige om hva det faktisk betyr? Jeg mener at det i bunn og grunn betyr modne damer, uavhengig om de har barn eller ikke, selv om det eksplisitt står "mother" i forkortelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå