Gjest Gjest Skrevet 25. november 2011 #1 Del Skrevet 25. november 2011 hva sinnes dere er det fint jeg sikter mot hun i bikini som ikke bruker noe ekstra. har ikke noe i mot å se slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. november 2011 #2 Del Skrevet 25. november 2011 Litt muskler kan være fint det, hun bikini dame er i grenseland om du spør meg. Det andre bildet rett og slett trist. Du må hate deg selv ganske så mye for å ville se sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2011 #3 Del Skrevet 25. november 2011 Litt muskler kan være fint det, hun bikini dame er i grenseland om du spør meg. Det andre bildet rett og slett trist. Du må hate deg selv ganske så mye for å ville se sånn ut. nei ønsker ikke se slik ut som hun i badedrakt har brukt hjelpe midler. men hun i rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestpest Skrevet 25. november 2011 #4 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan kan du være så sikker på at hun i bikini ikke 'har brukt noe'? Jeg ville tippet at hun har 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2011 #5 Del Skrevet 25. november 2011 nei ønsker ikke se slik ut som hun i badedrakt har brukt hjelpe midler. men hun i rosa. muskler er en del av kvinner og er ikke noe bare menn har. muskler kan verre feminint og vakkert. så lenge en ikke bruker tilskudd av mannlige hormoner noe annet juks er den samme personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Del Skrevet 25. november 2011 Ehm, er ikke det til høyre en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2011 #7 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan kan du være så sikker på at hun i bikini ikke 'har brukt noe'? Jeg ville tippet at hun har det står her http://gubernatrix.co.uk/2010/07/femininity-and-muscle/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Del Skrevet 25. november 2011 Green tea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 26. november 2011 #9 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg syns ingen av de på bildene hadde noe fin kropp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 26. november 2011 #10 Del Skrevet 26. november 2011 ÆSJ! Det var lite kvinnelig ,den i blå drakt så jo ut som en mann! Lite feminint og noe så stygt. Hver sin smak helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. november 2011 #11 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hun i badedrakten ser jo bare ut som en mann i stygg parykk. Hun i bikini så ut som ei søt jente, men hun har litt mye muskler, spesielt over armer/skuldre. Synes hun her har finere muskelvolum: Endret 26. november 2011 av Envy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå