Husfrua Skrevet 29. november 2011 #41 Skrevet 29. november 2011 Du er så syk at du ikke kan jobbe på en gooood stund, og mannen har en god grunn til å gå på aap, også synes dere at det er en god ide å få barn? Ta vare på dere selv først! Og ikke forvent at vi andre skal forsørge dere og barnet! Jeg håper du aldri blir syk, for da skal du sør'n meg ikke forvente at noen andre betaler sykehusinnleggelsen din. Hold deg hjemme i såfall, og bli frisk på egen hånd!! Makan til svar altså. er det virkelig sånn dere føler det når dere betaler skatt? du bør kanskje sette deg inn i hva endometriose er. Endometriose kan være svært smertefullt til tider, samt forårsake barnløshet om jeg ikke tar helt feil. Noe som kan være ille nok i seg selv.. Vær heller glad du faktisk kan jobbe og betale skatt du. Også kan de som trenger det faktisk få den hjelpen de trenger. Plutselig en dag er du der selv... 1
Harlekin Skrevet 29. november 2011 #42 Skrevet 29. november 2011 Du kan fint pendle før du får barn. Du er faktisk arbeidsledig og uten barn. Ved å jobbe så opparbeider du deg rettigheter samt at det er lettere å få en jobb når man har en jobb. Da jobber du mens du søker på jobb nærmere bosted. Innlegget du svarer på er ikke TS. Det er en AB her som er i en lignende situasjon som TS, men hun har allerede barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå