Gå til innhold

Kjedelige mennesker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, og vi bør nesten bare konkludere med at alle er enige om å være uenig. For TS vil ha råd! :)

(forøvrig beskriver du meg i drømmemannen din - var det med vilje?) :P

Jeg ser at TS vil ha råd, men jeg tror ikke TS er kjedelig... Jeg tror det finnes mange som syns TS er kul.

(Seriøst? og Nei, det var ikke med vilje!)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det går an. "kjedelig" som du definerer det er det ikke sikkert er kjedelig for Brita 25 fra Bergen... Like barn leker best, er det ikke så?

• Liker 4
Skrevet

Spør du meg så er det ingen folk som er så kjedelige som de som allerede har kjæreste :gjeiper: Det virker jo som enkelte mister både humor, sosiale antenner og evnen til å gjøre andre ting enn å sitte på sofaen og spise potetgull...

Jeg tror alle mennesker klarer å finne en side av seg selv som er interessante, og temaer man brenner for. Bare det å kunne glede seg over små "kjedelige" ting er jo en god egenskap. Mye bedre enn folk som sutrer og klager hele tiden (men de har jo ofte kjærester de også, av en eller annen grunn)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du er ikke kjedelig selv om du er sjenert. Jeg har en tendens til å falle for litt roligere jenter, og kan absolutt skrive under på ordtaket til Kamikatze! Alle jenter har sin sjarm, enkelte er kanskje bare litt mer selektive for hvem de åpner seg til.

Edit:.. og siden du ba om råd, jeg har truffet de fleste via venner :)

Endret av Centurion
Skrevet

Er det noen mulighet for at ikke-sjarmerende mennesker kan få seg kjæreste? Altså de litt kjedelige, tause, sjenerte og "bortgjemte" menneskene også kan finne kjærligheten? Hvordan gjør de det isåfall?

Jeg må nesten bare si det som slo meg som et sjokk mens jeg ble singel for første gang på flere flere år! Jeg var skuffet, full kjærlighetssorg, uinteressert i flørting og det meste som innebærte.

Jeg var en bevisst kjedelig person som ikke orket å fortelle noe om meg selv som skulle interessere noen andre. Jeg var bortgjemt og fokusert på -mitt eget-. Det var venner/livet og alt annet.

Jeg kan garantert skrive under på åpent om at jeg var gørr kjedelig uansett hvordan det skulle tolkes.

Likevell var dette interessant for noen- til min store forskrekkelse. Derfor tror jeg at kjemi oppstår uansett!

• Liker 1
Skrevet

Ja kvinner får seg kun kjærster fordi de er pene eller pga kjønn, ingen menn faller vel for personlighet? :filer:

Vet du hva de kaller kjøttet rundt fitta?

Kvinnen...

Skrevet (endret)

det er vel ikke alle som synes de er kjedelige. folk er forskjellige og trives med forskjellige mennesker.

Riktig.

Og være en blid solstråle er ikke det alle faller for heller.

Det er kanskje attraktivt, ja, for mange, men mange faller også for den sjenerte litt "bortgjemte" jenta/gutten.

Jada, de fleste frempå solstrålene, kan kanskje få mest oppmerksomhet, nettopp fordi de er frempå solstrålene.Men jeg kan love dere at det er ikke de som alltid blir lagt merke til.

Men det viktigste er, å ta til takke med den du er. Vær fornøyd med at du ikke er den som skriker etter oppmerksomhet. Vær den avslappede i bakgrunnen. Hvis dem at du ikke frykter det. Det er sånn du er.

Jeg husker jeg alltid følte jeg "konkurrerte" med en venninne av meg. Jeg syntes alltid hun var så super utadvent og sprudlende i forhold til meg selv. Så da jeg var på tur eller gikk ut med henne følte jeg meg kjempe kjedelig og hadde forferdelig selvtillit. Jeg følte jeg alltid måtte prøve å komme frempå, for å komme i snakk med noen. Men så ble jeg tatt helt på sengen med at en gutt la merke til meg, foran henne. Det overrasket meg, men etterhvert så skjedde dette ofte. Jeg fant ut at jeg var som jeg var, og at gutta foretrakk meg slik.:) Jeg ble heller sett på som mystisk! Og det er jo spennende, eller hva? ;)Jeg som trodde jeg var kjip.... He he.. ;) Skjønner dere?

Jeg er ikke kjedelig, jeg er faktisk ganske morsom. :gjeiper: Og det er jeg sikker på dere også er, dere må bare få lov å blomstre. Og så fort dere slapper av med den dere er, så vil det få det. Og en gutt vil definitivt merke seg det. ;)

Endret av Becka
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er rimelig kjedelig, men har 0 problemer med å få gutter som er godt over meg på skalaen... Fordi jeg faktisk går inn for å få en mann, er ærlig, spiller ikke spill, og sørger for å vise frem de gode kvalitetene jeg faktisk har - selv om de er "kjedelige" er det virkelig de færreste menn som klarer å si nei til et deilig hjemmelagd måltid, en vidunderlig massasje, en blowjob og ei dame som beundrer hver cm av dem.

Skrevet

Jeg er rimelig kjedelig, men har 0 problemer med å få gutter som er godt over meg på skalaen... Fordi jeg faktisk går inn for å få en mann, er ærlig, spiller ikke spill, og sørger for å vise frem de gode kvalitetene jeg faktisk har - selv om de er "kjedelige" er det virkelig de færreste menn som klarer å si nei til et deilig hjemmelagd måltid, en vidunderlig massasje, en blowjob og ei dame som beundrer hver cm av dem.

Du høres jo ikke spesielt kjedelig ut. Men hva med de som latteren kanskje ikke sitter så løst hos? De som snakker lite og er litt "redd" mennesker? Er det håp for dem?

• Liker 1
Skrevet

Tror den andre Ab'en som svarte deg er inne på noe. Du tror kanskje du er kjedelig, men det virker som du kan være ganske spennende når du vil.

Ekte kjedelige mennesker har f. eks. problemer med å holde en givende samtale og få folk interessert i å prate med dem, eller de har problemer med å finne på ting å gjøre. En ekte kjedelig person tar sjeldent initiativ til noe som f. eks. massasje og blowjob, og er rett og slett kjedelige å være sammen med mesteparten av tiden.

Skrevet

Ja jeg er sammen med han som ikke lærerne husker at de har hatt eller folkene i klassen hans ikke ante hvem han var. Syns han er mye gøyere å være med enn de som roper høyest og har best vitser i plenum.

Skrevet

jeg liker generelt kjedelige mennesker, både venniner og kjærester. drama er det værste jeg vet omtrent, ikke liker jeg morsomheter, leking er verdiløst og action er både fysisk og psykisk krevende. men alle vennene mine er utrolig interessante likevel når man kommer godt under overflaten, de får meg til å tenke på en helt anna måte enn mannen i gata. vanligvis snakkes det ikke om viktige ting til vanlig, så når det først skjer noe sitter jeg i spenning for å høre om hver nye detalj! :popcorn:

Skrevet

Du høres jo ikke spesielt kjedelig ut. Men hva med de som latteren kanskje ikke sitter så løst hos? De som snakker lite og er litt "redd" mennesker? Er det håp for dem?

Hovedsaken er at du får til en god personkjemi med den ene utkårede.

Og da trenger du ikke å være komiker. Det blir bare direkte slitsomt i lengden.

Det du først og fremst trenger er å ha gode feminine egenskaper. Forutsatt at du er kvinne selvfølgelig.

Skrevet

Er det noen mulighet for at ikke-sjarmerende mennesker kan få seg kjæreste? Altså de litt kjedelige, tause, sjenerte og "bortgjemte" menneskene også kan finne kjærligheten? Hvordan gjør de det isåfall?

Den første feilen din er jo at du ser på sjenerte mennesker som usjarmerende? Det er da overhode ingen sammenheng der. Det er lite som er mindre sjarmerende enn et brautende selvsikkert menneske. Folk er forskjellige, dermed finner forskjellige folk forskjellige partnere.

• Liker 3
Skrevet

Noen gang tenkt på at du dømmer folk for raskt? Det kan hende at noen av disse "kjedelige" menneskene har levd et mer spennende liv enn deg, bare at de ikke skriker ut om det til Gud og hvermann. Faktisk. Så har du de menneskene som virker kjedelige og usjarmerende i grupper, men som stråler og fascinerer andre når de på tomannshånd med folk eller i små grupper. Når folk er på sitt mest interessante avhenger litt av hva slags setting de er mest komfortable med.

• Liker 3
Skrevet

Tror kanskje du bør jobbe litt med selvfølelsen din;) Jeg vet hvordan det er å føle seg kjedelig, men det er nok bare en følelse som er vanskelig å bli kvitt. Tror det kan være lurt å bli litt kjent med seg selv og finne ut hva som er ens fine sider.

Skrevet

Ja kvinner får seg kun kjærster fordi de er pene eller pga kjønn, ingen menn faller vel for personlighet? :filer:

Jeg er overrasket over alle som leser dette utsagnet bokstavelig?! De fleste gutter er ikke bare opptatt av utseende, og de fleste jenter får seg heller ikke kjæreste fordi de "flyter på utseende". Det viktige for en kjæresterelasjon er jo at det er en det "klaffer med", både for jenter og for gutter!

Skrevet

Den første feilen din er jo at du ser på sjenerte mennesker som usjarmerende? Det er da overhode ingen sammenheng der. Det er lite som er mindre sjarmerende enn et brautende selvsikkert menneske. Folk er forskjellige, dermed finner forskjellige folk forskjellige partnere.

Det stemmer ikke helt. Det er de utadvente som naturlig nok trekker til seg all oppmerksomheten og er flinke til å sjarmere. Er man for innesluttet blir man fort tatt for å være sur eller litt rar. Og det regnes ikke akkurat for å være sjarmerende trekk.

Skrevet

Samme ulla! En kjedelig person finner en kjedelig person. Like barn leker best. Simple as that!

Skrevet

Tror den andre Ab'en som svarte deg er inne på noe. Du tror kanskje du er kjedelig, men det virker som du kan være ganske spennende når du vil.

Ekte kjedelige mennesker har f. eks. problemer med å holde en givende samtale og få folk interessert i å prate med dem, eller de har problemer med å finne på ting å gjøre. En ekte kjedelig person tar sjeldent initiativ til noe som f. eks. massasje og blowjob, og er rett og slett kjedelige å være sammen med mesteparten av tiden.

Ekte kjedelige mennesker? Du får det til å høres nesten gullkantet ut? :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...