Gå til innhold

Kjedelige mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen mulighet for at ikke-sjarmerende mennesker kan få seg kjæreste? Altså de litt kjedelige, tause, sjenerte og "bortgjemte" menneskene også kan finne kjærligheten? Hvordan gjør de det isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på maaange ganger, spesielt den tiden jeg var singel i 4 år. DE FIKK og jeg fikk ikke! Når de i tillegg ikke har utseendet helt med seg blir det ganske uforståelig....

• Liker 2
Skrevet

Lurer på det selv faktisk. Jeg er jo sånn du beskriver, og klarer ikke helt se at det skal funke. Tror ikke det skal være noe problem for jenter. de flyter stort sett på utseende og kjønnet.

Skrevet

Ja kvinner får seg kun kjærster fordi de er pene eller pga kjønn, ingen menn faller vel for personlighet? :filer:

• Liker 2
Skrevet

Ja kvinner får seg kun kjærster fordi de er pene eller pga kjønn, ingen menn faller vel for personlighet? :filer:

jeg vil vel ikke si at du virker som en solstråle akkurat :filer:

• Liker 5
Skrevet

Å ha personlighet dreier seg ikke bare om å være en solstråle, men nå var det ikke meg TS laget tråd om heller da.

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Konkrete råd mottas med takk.

Skrevet

det er vel ikke alle som synes de er kjedelige. folk er forskjellige og trives med forskjellige mennesker.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er "kjedelig" og fant en som er like "kjedelig" som meg. Men vi synes ikke hverandre er kjedelige.

• Liker 3
Skrevet

Har mange ganger opplevd at en person mine venninner ser på som "kjedelig" synes jeg er kjempegrei og spennende. Liker rolige, enkle mennesker uten drama i livet.

• Liker 3
Skrevet

Under det kjedelige, tause og sjenerte skallet er jeg en levende, varm og interessant person. En dag var det en som oppdaget det.

• Liker 11
Skrevet

Under det kjedelige, tause og sjenerte skallet er jeg en levende, varm og interessant person. En dag var det en som oppdaget det.

Men som regel må man vel gjøre litt selv for å vise det også?

• Liker 2
Skrevet

Men som regel må man vel gjøre litt selv for å vise det også?

Jepp, men kanskje ikke alle bryr seg om å bli kjent med noen som ikke umiddelbart virker utadvendt og imøtekommende. Noen av oss trenger bedre tid for å bli kjent og vise hvem vi er :)

• Liker 6
Skrevet

Bare fordi du ser på en person som kjedelig og grå betyr ikke at alle andre gjør det. Kanskje den grå og kjedelige personen ser på deg som grå og kjedelig? :klo:

• Liker 4
Gjest Herr Drue
Skrevet

Nei, la oss ikke dvele mer rundt definisjonen på "kjedelig", og heller komme med noen konkrete råd.

Som med alle andre grupper som sliter med å finne seg partnere, er det én ting som gjelder, nemlig det å tørre å prøve. Hvilke sosiale situasjoner befinner du deg i til hverdags? Jobb, studier, kaféer, treningsstudio, utesteder...? Det vil være lettere å komme med konkrete råd da.

• Liker 1
Skrevet

Tror vi kommer med definisjoner fordi vi ikke forstår helt problemstillingen?

Jeg syns folk som er glatte, pene og tomhodete er kjedelige. De sliter jo ikke med å få seg partner. Men de hadde ikke blitt partner med meg.

Jeg faller for sære, sjarmerende menn med en forkjærlighet for latter, språk og practical jokes. Språknerder syns nok mange er kjedelig, osv...

• Liker 4
Skrevet

Stillest vann har dypest grunn. :gjeiper:

• Liker 6
Skrevet

Stillest vann har dypest grunn. :gjeiper:

Den likte jeg :jepp:

• Liker 2
Gjest Herr Drue
Skrevet

Tror vi kommer med definisjoner fordi vi ikke forstår helt problemstillingen?

Jeg syns folk som er glatte, pene og tomhodete er kjedelige. De sliter jo ikke med å få seg partner. Men de hadde ikke blitt partner med meg.

Jeg faller for sære, sjarmerende menn med en forkjærlighet for latter, språk og practical jokes. Språknerder syns nok mange er kjedelig, osv...

Ja, og vi bør nesten bare konkludere med at alle er enige om å være uenig. For TS vil ha råd! :)

(forøvrig beskriver du meg i drømmemannen din - var det med vilje?) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...