Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg får ikke til å ri! Jeg tror jeg har for korte lår(!). Noen som kjenner seg igjen? Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 JAAAA! Kjenner meg litt igjen...jeg får til å sitte skrevs over han men bare i et kort øyeblikk...*sukk*...Det er akkurat som at hoftene låser seg, og jeg får så jævlig vondt i hoftene i dagesvis etterpå!!!Kanskje jeg har for korte leddbånd e.l?? (Samme gjelder i vanlig misjonærstilling der jeg legger føttene rundt han...har ikke sjans mer enn 30 sek...) Jeg har så lyst til å ri han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg VET! Jeg får det til, men må krongle litt... Et tips er å ri fotstående da, som er superdigg og det slår veldig an også hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #4 Del Skrevet 19. mai 2002 Fotstående??? Dette må du forklare oss Klem fra Anonym nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 19. mai 2002 #5 Del Skrevet 19. mai 2002 Fotstående riding er når du sitter på huk, altså hviler vekten på fotsålene, i stedet for knærne. En lifesaver for oss med litt kortere bein:) For meg er ikke riding forbundet med noen slags smerte, det er heller at det kan være litt praktisk vanskelig å bevege seg i og med at jeg ikke har gaselleben..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå