Gå til innhold

Noen som har gode tips til meg?:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei.

Er en jente på 23 år som gjerne vil bli stramere og gå ned 5-6 kilo. er 170 høy og veier 70 kilo. jeg vil si at kroppen er normal,men litt for mye på mage og lår. Noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan gå ned kiloene? hvordan trening som er best for og bli strammere og gå ned hvor ofte og hvor mye må jeg trene. er vedlig glad i svømming og spinning. Så hvis noen har noen erfaringer rundt dette om hvor lenge og hvor ofte jeg bør svømme. må sies at jeg er veldig fink til og komme på unnskyldninger for å ikke trene. takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har så lite å gå ned vil jeg fokusert på å ha det gøy og være i aktivitet. Mitt motto er " å trene, smile og le". Jeg svømmer selv og anbefaler det som den beste treningsformen ever! Godt for hjerte og lunger, og godt for musklene.

Vær aktiv, ha det gøy, vær alsidig, spis sunt og litt usunt også. Ikke tenk program, kg, kalorier osv... Tenk også at du skal bruke lang tid for å fjerne de få kiloene som skal av. Da kommer de ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har så lite å gå ned vil jeg fokusert på å ha det gøy og være i aktivitet. Mitt motto er " å trene, smile og le". Jeg svømmer selv og anbefaler det som den beste treningsformen ever! Godt for hjerte og lunger, og godt for musklene.

Vær aktiv, ha det gøy, vær alsidig, spis sunt og litt usunt også. Ikke tenk program, kg, kalorier osv... Tenk også at du skal bruke lang tid for å fjerne de få kiloene som skal av. Da kommer de ikke tilbake.

takk for svar:) får bare kjøre meg ekstra hardt på svømmingen og ha ett godt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...