Gå til innhold

For dyr gave til foreldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og søsteren min har lyst å gi foreldrene våre en kjøkkenmaskin til jul. Dette er jo veldig dyrt, og vi er studenter med lite å rutte med.

Så dere foreldre der ute: vil dere få dyre gaver av barna deres? For å få råd til gaven må jeg leve på havregrøt den neste måneden, og vel så det :fnise: Blir dere glade for det, eller ser dere helst at barna bruker mindre penger på gaven til dere?

(kommer egentlig ikke på noe annet å gi :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo forholdsvis store prisforskjeller på disse kjøkkenmaskinene da, så jeg vet ikke hvor høyt dere har tenkt å gå, men er jo klart at det blir billigere om dere spleiser enn at en av dere skulle kjøpt den uansett hvor dyr den måtte være.

Jeg er selv student, og jeg satt 1000 kr. som grense på julegaven til mine foreldre (de får julegaven sammen). Endte opp på ca. 600,- til slutt. Jeg valgte å kjøpe noe jeg vet de har bruk for, selvom de sikkert uansett hadde blitt glad for hva som helst, det er tross alt tanken som teller - ikke prisen :) Tror de aller fleste foreldre som får julegaver fra sine barn tenker sånn, uansett hvor gamle de måtte være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...