angelou Skrevet 26. mars 2012 #481 Del Skrevet 26. mars 2012 Så koselig da Lillevill Aud - jeg savner også salami. Nesten så jeg kveler mannen når han spiser det foran meg Ei uke til påskeferie, og onsdag er det UL. Gleder meg til begge deler HAr ei lang uke på jobb foran meg, så håper den går kjempefort og at jeg rekker alt jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 26. mars 2012 #482 Del Skrevet 26. mars 2012 I går har vi handlet! Mannen skulle absolutt kjøpe en blå og morsom kommode til babyen, som ikke passer inn med våre møbler i det hele tatt. I tillegg veier den sikkert 50 kilo, men den skulle han ha til gutten sin ja! Nå har vi stellebord. Blir stas å sette det opp, men tror ikke vi tar det før i juli.. Mannen er så søt, og jeg merker jeg blir mer og mer knyttet til ham når jeg ser hvordan han gleder seg og velger ut ting til barnet sitt. Hehe.. Ler av gutta når de får for seg slik:) de er gode og fine men innser sikkert om to mnd at den kommoden da ikke er genial? Hehehe... Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. mars 2012 #483 Del Skrevet 26. mars 2012 Hehe.. Ler av gutta når de får for seg slik:) de er gode og fine men innser sikkert om to mnd at den kommoden da ikke er genial? Hehehe... Morsomt! Ja, og alt han plukker ut må ha bil på og være blått. I dag fikk jeg bakoversveis gitt. Jeg skulle kjøpe bukse, og i prøverommet på kappahl så jeg meg selv, og jeg har blitt stor..og rumpa mi har vokst veldig. Funderte hele veien hjem på det min svigerinne sa, om at jeg var større enn normalt og bla bla. Ble glad igjen når jeg fant en pakke fra ellos med en mammabukse som satt som et skudd. Endelig "jeans" igjen. Og kappahl har INGEN vårlige mammajakker!! (som ikke får meg til å se ut som et telt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. mars 2012 #484 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja, og alt han plukker ut må ha bil på og være blått. I dag fikk jeg bakoversveis gitt. Jeg skulle kjøpe bukse, og i prøverommet på kappahl så jeg meg selv, og jeg har blitt stor..og rumpa mi har vokst veldig. Funderte hele veien hjem på det min svigerinne sa, om at jeg var større enn normalt og bla bla. Ble glad igjen når jeg fant en pakke fra ellos med en mammabukse som satt som et skudd. Endelig "jeans" igjen. Og kappahl har INGEN vårlige mammajakker!! (som ikke får meg til å se ut som et telt) Jeg har kjøpt denne trenchcoaten i blått fra H&M som vårjakke i år. Det er ingen mammajakke, men med a-form og både knapper og knyting, så ser jeg for meg at den passer i vår (kan jo bare droppe knappene når magen blir for stor, men foreløpig passer den). Føler meg veldig vel i den i alle fall, i tillegg til at den fint kan brukes etter graviditeten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 26. mars 2012 #485 Del Skrevet 26. mars 2012 et er to ting som jeg begynner å savne veldig - salami - kald salami, romtemperert salami, liten salami, stor salami... Å steke den høres ekkelt ut - vil ha den rå, ja. Men det går greit å vente. Et langt liv å spise salami på senere! Ellers hadde det vært deilig med Le rustique - eller hvordan denne grisedeilige, stinkende camenberten heter. Sist gang lengta jeg mest etter myke oster, denne ganger er det salami . Noe som jeg ikke er så heftig til å spise til vanlig . Ellers gleder jeg med til koldtbord og hotellfrokost utover høsten, å bare spise uten å tenke så mye! Dette klarer vi damer, bare noen måneder igjen! Legen min memte at jeg kunne spise spekemat, at spekematen man får i butikker her, stort sett er behandlet, slik at det ikke skulle være noe farlig. Menblir usikker når jeg hører forskjellige ting. Myke oster som Brie har jeg hørt at man også kan spise, men da ferskest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 27. mars 2012 #486 Del Skrevet 27. mars 2012 nabie! Blåmor, den jakka så jo kjempefin ut, tror jeg må ta en nærmere titt på den:) Hihi, disse mennene er nå så søte ja Min har smeltet helt for sin lille datter som er på vei. Koser og snakker til magen, og når vi er på shopping faller han helt for de søteste rosa plaggene Jeg prøver å si at det er lurt å kjøpe litt nøytralt, hvertfall i sengetøy og slikt (kan jo komme flere barn senere), men han er helt forelsket, hehe! En annen ting, så raskt svangerskapet går egentlig, fant ut at jeg har snart bare 15 uker igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mars 2012 #487 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg synes det går altfor fort Jeg har også en trenchcoat, den brukte jeg lenge sist gang, så de er fine til mage Så søte menn dere har Her er min mest opptatt av de to vi har fra før, men de krever en god del, så det er kanskje ikke så rart. Husker han var slik med førstemann og hvor koselig det var I morgen er det endelig min tur til UL - wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. mars 2012 #488 Del Skrevet 27. mars 2012 Min kjære er også helt tullete når det kommer til Lita Han fjaser med magen min og jeg får ikke vite hva det er han sier, det er nemlig mellom han og vesla Heldigvis holder han seg unna det rosa i butikkene, glad vi er nok så lik der. Vi har arvet mye og der er det nok rosa fr flere år Lykke til med ul angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. mars 2012 #489 Del Skrevet 28. mars 2012 Takk for det Pusilus Vi har vært der nå, og alt så kjempefint ut. Terminen ble samme dag, og i magen bor det mest sannsynlig ei lita jente til Er så glad for at alt var bra Hun turna som bare det inni der, så vi fikk se på henne leeenge, for det var vanskelig å ta mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #490 Del Skrevet 28. mars 2012 Grattis angelou! Så fint at alt var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 28. mars 2012 #491 Del Skrevet 28. mars 2012 Gratulerer masse Angelou. Jeg var på 2. svangerskapskontroll i dag og fikk høre hjertelyd veldig deilig siden jeg ikke har kjent noe i magen enda, men alt så bra ut. Men hvordan er formen jenter? jeg kan ikke se for meg at jeg skal bli skikkelig dårlig så jeg ikke kan jobbe!! bare sliten og trøtt innimellom, men ikke noe voldsomt. Når vil jeg i såfall oppleve det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. mars 2012 #492 Del Skrevet 28. mars 2012 Ikke sikkert du opplever det generelt så er vi jo inne i det "lette" trimesteret nå fra uke 28 og utover blir det tyngre, men noen er jo i fin form helt ut jeg har jobbet helt ut begge gangene, men noe redusert på slutten fordi det har blitt tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. mars 2012 #493 Del Skrevet 28. mars 2012 Gratulerer med en liten jente på vei, angelou! Jeg begynner endelig å føle meg bedre etter 23 laaange, slitsomme og svært tøffe uker. Nå har jeg ikke kastet opp på over halvannen uke (bortsett fra om morgenen, men det teller liksom ikke), og jeg føler faktisk at jeg har overskudd til tider. Bloggelyst og lyst til å ordne rundt i huset er tilbake, og jeg ligger godt an i forhold til skolearbeid. Måtte det bare holde seg slik ut svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2012 #494 Del Skrevet 28. mars 2012 Her er jeg uhorvelig trøtt og sliten, dårlig søvn har skylden, men det fungerer fint så lenge jeg er delvis sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. mars 2012 #495 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg sover oså utrolig dårlig på natta, så gleder meg masse til påskeferie skulle gjerne jobba litt redusert, men tror jeg bare hadde blitt stressa av det akkurat nå har litt hjemmekontor innimellom da, det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. mars 2012 #496 Del Skrevet 28. mars 2012 Gratulerer masse Angelou. Jeg var på 2. svangerskapskontroll i dag og fikk høre hjertelyd veldig deilig siden jeg ikke har kjent noe i magen enda, men alt så bra ut. Men hvordan er formen jenter? jeg kan ikke se for meg at jeg skal bli skikkelig dårlig så jeg ikke kan jobbe!! bare sliten og trøtt innimellom, men ikke noe voldsomt. Når vil jeg i såfall oppleve det? Så godt at alt så bra ut med deg og den lille Det er ikke sikkert du vil oppleve noe særlig dårlig form, det er jo mange osm jobber fullt ut svangerskapet igjennom Jeg jobber fremdeles 100 %, og kjenner meg frisk og rask bortsett fra en del kynnere. Mulig det blir litt redusert jobbing framover pga det.. Men håper kynnerne roer seg så jeg kan fortsette i jobb. Har vært litt trøtt og sliten, men har gått fint å jobbe fullt fordet Tror nok 3.trimester blir tyngre, så er nok der en del må redusere stilling/arbeidsmengde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 29. mars 2012 #497 Del Skrevet 29. mars 2012 nabie! Blåmor, den jakka så jo kjempefin ut, tror jeg må ta en nærmere titt på den:) Hihi, disse mennene er nå så søte ja Min har smeltet helt for sin lille datter som er på vei. Koser og snakker til magen, og når vi er på shopping faller han helt for de søteste rosa plaggene Jeg prøver å si at det er lurt å kjøpe litt nøytralt, hvertfall i sengetøy og slikt (kan jo komme flere barn senere), men han er helt forelsket, hehe! En annen ting, så raskt svangerskapet går egentlig, fant ut at jeg har snart bare 15 uker igjen Det er helt sinnsykt... På starten gikk tiden AAAALT for tregt! haha Men nå er man snart i mål, og man føler man nesten ikke rekker alt Noen som har handlet vogn allerede? Isåfall hvilken ? Jeg og min kjære har allerede bestilt oss kombivognen Edge Duo fra Emmaljunga. Er vår første vogn og går å tenker litt på om vi kommer til å angre på det siden den var såppas dyr Men igjen da så er den i en fin brun farge så om det blir jente neste gang så går det fint å bruke den på henne også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. mars 2012 #498 Del Skrevet 30. mars 2012 Eneste vi har kjøpt det er seng:) fikk den av foreldrene mine:) åsså en hele haug med gutteklær fra England:) På babyshop får du 10% på hele handelen (1gang) så vi prøver å spare mest mulig så vi kan kjøpe alt på en gang:) vogn, stellebord og resten:) får og en gratis bleiebøtte hvis dere melder dere inn i babyshop:) Min mann er ikke så engasjert dessverre, han sier han ikke kan være engasjert i noe han ikke ser eller føler (lillegutt vil ikke sparke pappa) synes det er litt domt men forstår det samtidig liksom:) noen som har det sånn med mennene? Hvordan går det med dere? Formen holder seg eller? Jeg er i god form, blir veldig trøtt av jobben, men det hadde jeg forventet også litt vondt i ryggen, men tror det kommer av at lillegutt ligger litt bak i ryggen. Ha en fin dag jenter:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mars 2012 #499 Del Skrevet 30. mars 2012 Mannen min er nok naturlig nok mer opptatt av de to vi har fra før, så magen får ikke veldig mye fokus, det har liksom avtatt for hver gang jeg har vært gravid. Som han sier - det er mye artigere med baby på utsiden Formen er egentlig grei, litt vondt i bekkenet og ganske sliten/trøtt. Men det tror jeg har mer med arbeidsmengden på jobb å gjøre enn det har med graviditeten Vi har vogn fra før vi TFK Joggster Twist - I looooove it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 30. mars 2012 #500 Del Skrevet 30. mars 2012 Vi har kjøpt Brio Happy Duo! Svart bag-del og brun sitte-del. Aner jo ikke om vi blir fornøyd med den, men den oppfylte de viktigste kriteriene våre pluss at jeg liket utseende veldig godt Har også kjøpt bilstol og litt klær og sengetøy. Tenkte å ta oss en IKEAtur i påsken og se litt hva de har der, lyst til å kjøpe seng der blant annet. Jeg syns formen er veldig ok om dagen, men nå er jeg 20% sykemeldt også da, og det utgjorde stor forskjell for meg hvertfall.. Ja svangerskapet går virkelig fort altså, både positivt og litt skremmende syns jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå