Rumle Skrevet 26. november 2011 #41 Skrevet 26. november 2011 Jeg pleier å skjære den opp i skiver, og så spise geleen først (for den liker jeg ikke så godt) og så nyte resten så saaakte som jeg klarer!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #42 Skrevet 26. november 2011 ... Troika! Spiser den på vanlig måte. Dette forumet skulle forøvrig hatt en smiley som sikler. Noe sånt for eksempel? Den sikler jo ikke direkte da, men slikker seg om munnen, også heter koden for smilyen sikle da.
Gjest Bifrost Skrevet 26. november 2011 #43 Skrevet 26. november 2011 Tar en liten bit, så en liten bit til, og slik fortsetter det til den er borte.
Gjest shirleys-secret Skrevet 26. november 2011 #44 Skrevet 26. november 2011 Spiser først det øverste laget med sjokolade, så det nederste laget og til slutt spiser jeg geleen.
Namine Skrevet 26. november 2011 #45 Skrevet 26. november 2011 Spiser ikke troika. hehe, ikke fullt så ille da, men det er en sjokolade jeg ikke er glad i. Annen sjokolade, feks melkesjokoladeplate, knekker jeg opp i tre og tre biter, og spiser en og en bit. Eller en sjokolade med flere lag, som kinder maxi, spiser jeg en og en bit, alle lagene på en gang.
FantasDick Skrevet 26. november 2011 #46 Skrevet 26. november 2011 Jeg spiser stort sett alle sjokolader på "vanlig" måte - biter av biter til den er borte. Jeg ELSKER Troika!!
Lulu21 Skrevet 28. november 2011 #47 Skrevet 28. november 2011 Er så glupsk når det kommer til søtsaker at jeg bare dytter den inn trynet. Rekker nesten ikke å smake på den engang!
Gjest fireflies Skrevet 28. november 2011 #48 Skrevet 28. november 2011 Er så glupsk når det kommer til søtsaker at jeg bare dytter den inn trynet. Rekker nesten ikke å smake på den engang! Samme her! Spesielt når det gjelder sjokolade
MiniMuffin Skrevet 28. november 2011 Forfatter #49 Skrevet 28. november 2011 Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. He he he Når jeg leser det nå skjønner jeg hvorfor du måtte tenke deg om et par ganger da Hahahha, måtte tenke meg om selv jeg
Mr.Omg Skrevet 28. november 2011 #50 Skrevet 28. november 2011 De få gangene jeg spiser Troika så spiser jeg først sjokoladen, så geleen og så resten. Spiser jeg alt samtidig får jeg vondt i hode av en eller annen grunn
Eske Skrevet 28. november 2011 #51 Skrevet 28. november 2011 Troika spiser jeg på "vanlig" måte, selvsagt når den er kald, men Twix derimot, den MÅ spises lagvis!
cornygirl Skrevet 28. november 2011 #52 Skrevet 28. november 2011 Jeg spiser ikke Troika, men spiser Japp lagvis. Den skal være kald slik at det er mulig å spise sjokoladen oppå først, så karamellen å så den beste delen; den gode myke "bunnen"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå