Gå til innhold

Hvordan spiser du troika?

Fremhevede innlegg

Gjest Cecilia L
Skrevet

Jeg gjør som Cosette. Deler opp Troika i biter (de må ikke være for store, remser på ca 1 cm er best) med skarp kniv. Holder biten/remsen i den sjokoladedekte enden med pinsettgrep og spiser den i et jafs. Den må være helt kjøleskapskald og jeg må ha et glass rødvin ved siden av. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt å lese dette fordi jeg kjenner meg så igjen :fnise:

Hvordan jeg spiser Troika varierer fra gang til gang. Noen ganger som minimuffin, noen ganger som cosette og andre ganger alt i ett :)

Heksehyl og jordbærstang spiser jeg som anonym over her :sjenert:

Alt med fyll i pleier sjeldent å bli spist sammen, he he :gjeiper:

Skrevet

På tvers :nigo:

Hahaha!!:D

Jeg gjør som Ts, spiser den lag for lag. Milkyway "skreller" jeg også først, så spiser fyllet inni etterpå. Nam :)

Skrevet

Mmmmmm..... :hjerte: Troika er min favorittsjokolade :hjerte:

Og når jeg tenker meg om, så spiser jeg den faktisk forskjellig og noen ganger som trådstarter sier også :) Kommer litt ann på hvor jeg er ;)

Skrevet

Noen ganger som minimuffin

Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. :)

• Liker 3
Skrevet

Bare av nysgjerrighet lurer jeg på om det er fler som spiser troika som meg.

Jeg spiser først av det øverste laget med sjokolade, så geleén. Og så gafler jeg i meg resten.

For meg er dette en eneste måten å spise troika på :D

Hvordan spiser du troika??

Fryktelig sært emne, men jeg er nysgjerrig :erter:

Spiser troika på samme måte som deg =) ååååå, fikk lyst på Troika nå!

Gjest Cecilia L
Skrevet

Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. :)

He he! Nå lo jeg lenge og høyt :fnise:

Skrevet

Spiser for det meste lag for lag, men noen ganger alt på en gang.

Dette får meg til å savne milky way crispy rolls.. Finnes ingen bedre sjokolade å spise lagvis.

Skrevet

He he he :legrine:

Når jeg leser det nå skjønner jeg hvorfor du måtte tenke deg om et par ganger da ;)

Skrevet

Jeg tar av så mye som mulig av sjokoladen på troika, så spiser jeg "innholdet". Blir for mye mørk sjokolade for meg:p

Skrevet

Dæven, det er lenge siden jeg har spist Troika! Men alltid på samme måten, et lag av gangen. Først sjokoladetrekket, så geleen, og det beste - sjokoladebunnen - til slutt!

Skrevet

Først og fremst må Troikaen være kjøleskapskald.

Jeg begynner med å spise sjokoladen som er rundt, så topplaget, deretter gele - som helst skal dras av og spises i en munnfull. Resten tygger jeg i meg som en hvilken som helst sjokolade.

Foretrekker Monolitt fremfor Troika, den er litt mindre og ikke fullt så mektig.

Gjest Swarovski
Skrevet

Troika spises forskjellig fra gang til gang. Noen ganger lag for lag, andre ganger alt i ett jafs. :nigo:

Skrevet

Først og fremst må Troikaen være kjøleskapskald.

Signerer denne! Dette gjelder selvsagt alle typer sjokolade :Nikke: .

Jeg nøyer meg som regel med disse mini-Troikaene i pose, og den spises iskald og lagvis.

Heksehyl og jordbærstang spiser jeg som anonym over her :sjenert:

Så festlig! Da spiser jeg helt motsatt av dere, for jeg tar fyllet først og lakrisen etterpå :fnise: .

Skrevet

Hahaha!!:D

Jeg gjør som Ts, spiser den lag for lag. Milkyway "skreller" jeg også først, så spiser fyllet inni etterpå. Nam :)

Milkyway sluttet jeg å spise da jeg var liten, men jeg klarer ikke å komme på hvorfor :klo:

Jeg synes forresten det er godt å duppe vanlig melkesjokolade i litt kaffe og suge av sjokoladen ettehvert som den smelter :rodmer:

Gjest badeand1
Skrevet

Milkyway sluttet jeg å spise da jeg var liten, men jeg klarer ikke å komme på hvorfor :klo:

Jeg synes forresten det er godt å duppe vanlig melkesjokolade i litt kaffe og suge av sjokoladen ettehvert som den smelter :rodmer:

Kaffe og kvikklunsj er godt det =D

Gjort det siden jeg var liten. :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

kniper igjen øynene, åpner neseborene, har munnen på skakk og grøsser

Skrevet

Kaffe og kvikklunsj er godt det =D

Gjort det siden jeg var liten. :fnise:

Herlig er det! :sikle:

Skrevet

Åpner innpakningen, tar en bit fra den åpne enden og tygger. Gjentar så de to siste punktene til det er slutt på sjokoladen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...