Gjest Cecilia L Skrevet 24. november 2011 #21 Skrevet 24. november 2011 Jeg gjør som Cosette. Deler opp Troika i biter (de må ikke være for store, remser på ca 1 cm er best) med skarp kniv. Holder biten/remsen i den sjokoladedekte enden med pinsettgrep og spiser den i et jafs. Den må være helt kjøleskapskald og jeg må ha et glass rødvin ved siden av.
Shabana Skrevet 24. november 2011 #22 Skrevet 24. november 2011 Morsomt å lese dette fordi jeg kjenner meg så igjen Hvordan jeg spiser Troika varierer fra gang til gang. Noen ganger som minimuffin, noen ganger som cosette og andre ganger alt i ett Heksehyl og jordbærstang spiser jeg som anonym over her Alt med fyll i pleier sjeldent å bli spist sammen, he he :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #23 Skrevet 24. november 2011 På tvers Hahaha!!:D Jeg gjør som Ts, spiser den lag for lag. Milkyway "skreller" jeg også først, så spiser fyllet inni etterpå. Nam
Wouxun Skrevet 24. november 2011 #24 Skrevet 24. november 2011 Mmmmmm..... Troika er min favorittsjokolade Og når jeg tenker meg om, så spiser jeg den faktisk forskjellig og noen ganger som trådstarter sier også Kommer litt ann på hvor jeg er
Glynis Skrevet 24. november 2011 #25 Skrevet 24. november 2011 Noen ganger som minimuffin Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. 3
Nikka88 Skrevet 24. november 2011 #26 Skrevet 24. november 2011 Bare av nysgjerrighet lurer jeg på om det er fler som spiser troika som meg. Jeg spiser først av det øverste laget med sjokolade, så geleén. Og så gafler jeg i meg resten. For meg er dette en eneste måten å spise troika på :D Hvordan spiser du troika?? Fryktelig sært emne, men jeg er nysgjerrig Spiser troika på samme måte som deg =) ååååå, fikk lyst på Troika nå!
Gjest Cecilia L Skrevet 24. november 2011 #27 Skrevet 24. november 2011 Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. He he! Nå lo jeg lenge og høyt
Ananas. Skrevet 24. november 2011 #28 Skrevet 24. november 2011 Spiser for det meste lag for lag, men noen ganger alt på en gang. Dette får meg til å savne milky way crispy rolls.. Finnes ingen bedre sjokolade å spise lagvis.
Shabana Skrevet 24. november 2011 #29 Skrevet 24. november 2011 Jeg unnskylder meg med eksamenstid og trøtt hode, men jeg måtte tenke lenge på hvordan du klarer å spise Troika som en minimuffin. He he he Når jeg leser det nå skjønner jeg hvorfor du måtte tenke deg om et par ganger da
challenger Skrevet 24. november 2011 #30 Skrevet 24. november 2011 Jeg tar av så mye som mulig av sjokoladen på troika, så spiser jeg "innholdet". Blir for mye mørk sjokolade for meg:p
Fandenivoldsk Skrevet 24. november 2011 #31 Skrevet 24. november 2011 Dæven, det er lenge siden jeg har spist Troika! Men alltid på samme måten, et lag av gangen. Først sjokoladetrekket, så geleen, og det beste - sjokoladebunnen - til slutt!
Brunhilde Skrevet 25. november 2011 #32 Skrevet 25. november 2011 Først og fremst må Troikaen være kjøleskapskald. Jeg begynner med å spise sjokoladen som er rundt, så topplaget, deretter gele - som helst skal dras av og spises i en munnfull. Resten tygger jeg i meg som en hvilken som helst sjokolade. Foretrekker Monolitt fremfor Troika, den er litt mindre og ikke fullt så mektig.
Gjest Swarovski Skrevet 25. november 2011 #33 Skrevet 25. november 2011 Troika spises forskjellig fra gang til gang. Noen ganger lag for lag, andre ganger alt i ett jafs.
NullHull Skrevet 25. november 2011 #35 Skrevet 25. november 2011 Først og fremst må Troikaen være kjøleskapskald. Signerer denne! Dette gjelder selvsagt alle typer sjokolade . Jeg nøyer meg som regel med disse mini-Troikaene i pose, og den spises iskald og lagvis. Heksehyl og jordbærstang spiser jeg som anonym over her Så festlig! Da spiser jeg helt motsatt av dere, for jeg tar fyllet først og lakrisen etterpå .
Twiddlebug Skrevet 25. november 2011 #36 Skrevet 25. november 2011 Hahaha!!:D Jeg gjør som Ts, spiser den lag for lag. Milkyway "skreller" jeg også først, så spiser fyllet inni etterpå. Nam Milkyway sluttet jeg å spise da jeg var liten, men jeg klarer ikke å komme på hvorfor Jeg synes forresten det er godt å duppe vanlig melkesjokolade i litt kaffe og suge av sjokoladen ettehvert som den smelter
Gjest badeand1 Skrevet 25. november 2011 #37 Skrevet 25. november 2011 Milkyway sluttet jeg å spise da jeg var liten, men jeg klarer ikke å komme på hvorfor Jeg synes forresten det er godt å duppe vanlig melkesjokolade i litt kaffe og suge av sjokoladen ettehvert som den smelter Kaffe og kvikklunsj er godt det =D Gjort det siden jeg var liten.
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. november 2011 #38 Skrevet 25. november 2011 kniper igjen øynene, åpner neseborene, har munnen på skakk og grøsser
Twiddlebug Skrevet 25. november 2011 #39 Skrevet 25. november 2011 Kaffe og kvikklunsj er godt det =D Gjort det siden jeg var liten. Herlig er det!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #40 Skrevet 25. november 2011 Åpner innpakningen, tar en bit fra den åpne enden og tygger. Gjentar så de to siste punktene til det er slutt på sjokoladen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå