Gå til innhold

Hvordan spiser du troika?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare av nysgjerrighet lurer jeg på om det er fler som spiser troika som meg.

Jeg spiser først av det øverste laget med sjokolade, så geleén. Og så gafler jeg i meg resten.

For meg er dette en eneste måten å spise troika på :D

Hvordan spiser du troika??

Fryktelig sært emne, men jeg er nysgjerrig :erter:

Endret av MiniMuffin
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Spiser den helt vanlig jeg. :P er best når alle lagene blandes.

• Liker 3
Skrevet

Spiser troika på vanlig måte, er jo best som Mortem sier, når alle lagene blandes :)

Skrevet

Må alltid dele den opp i firkantede biter med en sylskarp kjøkkenkniv. Og så spiser jeg hver bit for seg med ørsmå tygg. Spiser både geleen, sjokoladen og trøffelen samtidig.

Lenge siden jeg har spist Troika nå.

Skrevet (endret)

På vanlig måte.

Nå spiser jeg ikke troika lenger, da. Synes ikke det like godt lenger, og prøver å spise lavkarbo/lite sukker, så når jeg først skal skeie ut med usunt godteri går jeg heller for det jeg VIRKELIG elsker. Er blitt kresen :fnise:

Endret av Tonje!
Gjest Cupcakes
Skrevet

akkuart troika spiser jeg også på vanlig måte, alle lagene sammen. men banansjokoldae derimot (sånne med "skum" inni) spiser eg av sjokoldaen først også selve bananen etterpå :P

Skrevet

Huff.. Nå fikk jeg lyst på Troika, og Troika er jo ikke eksisterende der jeg bor :tristbla:

Skrevet

Bare av nysgjerrighet lurer jeg på om det er fler som spiser troika som meg.

Jeg spiser først av det øverste laget med sjokolade, så geleén. Og så gafler jeg i meg resten.

For meg er dette en eneste måten å spise troika på :D

Fryktelig sært emne, men jeg er nysgjerrig :erter:

Akkurat på samme måte som deg. Spiser lag for lag :)

Gjest döderlein
Skrevet

Jeg spiser det ikke. Æsj, fysj, for en ekkel sjokolade. HIHI

Skrevet

... Troika! :rodmer: Spiser den på vanlig måte. :)

Dette forumet skulle forøvrig hatt en smiley som sikler.

Skrevet

Først sjokoladen og geleen sammen, og så resten! Men det er jo egentlig sjokoladen og geleen som er best...

Hva med Daim? :D Min favorittDaimspisemåte er å tygge av det tykke laget sjokolade, forsiktig så karamellen ikke sprekker, deretter sleike av det tynne laget sjokolade (evt skrape det av med tennene) og så suge på karamellen til de bitene inni stikker ut, og sååååå tygge av de bitene. Så lar jeg resten av karamellen smelte i munnen. NAM! Spiser Daim nesten hver kveld :rodmer:

Skrevet

akkuart troika spiser jeg også på vanlig måte, alle lagene sammen. men banansjokoldae derimot (sånne med "skum" inni) spiser eg av sjokoldaen først også selve bananen etterpå :P

Når jeg spiser gullbrød spiser jeg også av det ytterste laget med sjokolade først, og så marispanen til slutt :D nom nom!

Huff.. Nå fikk jeg lyst på Troika, og Troika er jo ikke eksisterende der jeg bor :tristbla:

Hvor i alle dager bor du...?

Gjest Bartenina
Skrevet

Alt annet som har lag på lag spiser jeg lagvis, men troikaen er så genial fordi det er en DEILIG lyd når sjokoladen brekker ned i gele'en. Lyden er halve opplevelsen ;-)

Skrevet

Hva med Daim? :D Min favorittDaimspisemåte er å tygge av det tykke laget sjokolade, forsiktig så karamellen ikke sprekker, deretter sleike av det tynne laget sjokolade (evt skrape det av med tennene) og så suge på karamellen til de bitene inni stikker ut, og sååååå tygge av de bitene. Så lar jeg resten av karamellen smelte i munnen. NAM! Spiser Daim nesten hver kveld :rodmer:

Sånn spiser jeg daim også! :)

Troika spiser jeg på vanlig måte! :)

Skrevet

Alt annet som har lag på lag spiser jeg lagvis, men troikaen er så genial fordi det er en DEILIG lyd når sjokoladen brekker ned i gele'en. Lyden er halve opplevelsen ;-)

Åhh, jeg hører den lyden! :rodmer:

Skrevet

Med avsky. :haar:

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke så ofte jeg spiser Troika, men det skulle ikke forundre meg om jeg hadde funnet på å spise den på samme måte som TS.

Sånne lakrisstenger med mykere lakrisfyll inni pleier jeg først å bite av det harde laget utenpå, og så spise den myke delen. Eller alt i en jafs, haha.

Og twix - her spiser jeg sjokoladelaget og karamellfyllet først, og deretter kjeksen :fnise:

Skrevet

Ikke under noen omstendigheter...

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke Troika, men hvis jeg får en servert klarer jeg ikke la vær å spise den.

Så da tar jeg en liten bit av den, tar tak i gelélaget, drar det av og kaster det. Helst i ansiktet på typen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...