AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Del Skrevet 24. november 2011 Beste: I nyere tid må det være iPhonen iPoden jeg fikk for mange år siden har også vært flittig brukt. Den mest kreative: T-skjorte fra broren min hvor det stod: jeg har verdens beste bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #2 Del Skrevet 24. november 2011 Mest kreative: Hjemmelagede meiseboller. Det er herved et tips til de som leter etter den ultimate gaven til den som "har alt". Beste: mp-3spilleren er jeg veldig glad i. Kameraet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Del Skrevet 24. november 2011 Mest kreative: 30 flaxlodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. november 2011 #4 Del Skrevet 24. november 2011 Mest kreative: 30 flaxlodd Eller minst kreative? Jeg har fått endel hjemmelagede album med bilder, og de er absolutt høyt opp på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 24. november 2011 #5 Del Skrevet 24. november 2011 Har ei venninne som er utrolig kreativ, så jeg fikk et bilde av oss to, hvor hun hade limt hodene våre oppå to modeller i bikini, og i bakgrunnen var det ei nydelig strand Så fikk jeg masse såpestykker hun hadde laget selv, og en cd med sanger som vi brukte å høre mye på da vi hang sammen før, kjempekoselig, kreativt og billig (Vi har en grense på 30 kr på julegavene, for da blir det mye vanskeligere å finne en gave, og det blir mye mer kreativt ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 25. november 2011 #6 Del Skrevet 25. november 2011 Vel.. en tiara og en sixpack med Heineken vinner nok.. Tiaraen var av plastikk, men allikevel Det var akkurat det jeg sa jeg ønsket meg. Tenkte bare ikke at noen kom til å kjøpte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 26. november 2011 #7 Del Skrevet 26. november 2011 hha jeg må bare fortelle om en kreativ gave som bestemora mi fikk av onkelen min Det lå ganske mange gaver til henne 'fra nissen', men i alle sammen var det bare ting som en tom ølflaske, et tomt syltetøyglass, et tomt syltetøyglass med en nøtt i, en full ølflaske osv.... husker ikke alt:P Etter at bestemor hadde åpnet alle de gavene så kom onkel frem med en siste gave, som var den egentlige gava... hun pakka ut, der var det en hjemmesnekra treboks hun måtte få opp selv.. så da var det frem med verktøyet xD også fikk hun endelig gaven sin, som lå inni boksen xD (har glemt hva det var.. jeg husker bare alle de tomme syltetøyglassene og ølflaskene og treboksen.) Vi lo godt den kvelden min beste gave må nok være symaskina mi:) Men det var en kombinert jule og bursdagsgave (selv om jeg har bursdag i april:P) og jeg visste at jeg skulle få den. Men det er noe jeg har ønska meg aller mest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 26. november 2011 #8 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har fått mye fint, men de beste gavene er ting folk har laget selv, feks venninner eller familie som har strikket luer eller ullsokker, det synes jeg er kjempekoselig!! Og så har jeg flere venninner som har rammet inn et bilde av oss feks, eller laget et album med bilder av oss Det er så koselig med personlige gaver! Ellers hadde broren min en ganske kreativ, iallfall uventet gaveide. Jeg skulle til London i romjula med ei venninne, og han spurte litt om hvilke dager vi skulle være der og om vi hadde noe spesielt planlagt de dagene. Tenkte ikke noe over det, trodde bare han ville høre litt om turen men på julaften fikk jeg to billetter til Spamalot(en Monty Python forestilling) på en av kveldene vi var der! Ble kjempeoverrasket, men veldig glad siden jeg elsker Monty Python. Syntes det var en veldig kul ide jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå