Gjest Fisk95 Skrevet 23. november 2011 #1 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg har vært sammen med typen i noen måneder nå, så jeg kan ikke gi ham noe altfor seriøst syns jeg.. Han er 20 og jeg er 16.. Han spiller fotball og volleyball, liker å gå ut med venner, spiller ikke dataspill(heldigvis^^) og bor sammen med foreldrene. Han har noe softgun, paintball-opplegg, men jeg har ikke peiling så tar ikke sjangsen på noe slik.. Jeg har ikke kjøpt julegave til kjæreste før, så er nokså blank der... Han har også bursdag snart, så jeg tar gledelig imot tips til det også =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. november 2011 #2 Del Skrevet 23. november 2011 En fin genser? T-skjorte? En bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 23. november 2011 #3 Del Skrevet 23. november 2011 leggbeskyttere og en sjokolade? treningsbukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 23. november 2011 #4 Del Skrevet 23. november 2011 En litt fin skjorte? Da scorer du i hvert fall poeng hos svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. november 2011 #5 Del Skrevet 24. november 2011 Tråden er ryddet. Spørsmål angående ryddingen kan stiller på pm. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå