Gå til innhold

Julegavetips til foreldre som har alt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fins vel endel tråder på dette,men lager min egen uansett.

Prøver å finne ut hva jeg skal gi til foreldrene mine i år,men det er så utrolig vanskelig.De har jo alt og ønsker seg ingenting.

Tør egentlig ikke å gi dem noe som har med mat eller vin da dette er et stort interesseområde for dem,og i tillegg er de VELDIG kresne på hva de liker og ikke liker.

De er i slutten av 50-årene.

Noen tips der ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter meg på denne. Tips trengs! Har også foreldre i midten av 50-årene som har alt, som ikke er spesielt interessert i diverse mat og vin, og som generelt er kresne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er helt like. Det vi (jeg og søster) fant ut at vi gir til dem er en fancy-shmancy salt- og pepperbøsse fra Rosendahl. I fjor ga vi dem et vinkjøleskap fra Jernia. Ikke særlig dyrt, men passet PERFEKT til dem som har alt annet...

Ellers hadde jeg også tenkt å prøve meg på å lage noen sånne kopper som vises på denne linken;

http://www.klikk.no/bolig/rom123/idebanken/article630452.ece

Helt enkelt og med freshe farger. Mamma liker sånne fine "moderne" ting, så kunne jeg f.eks. skrevet på ord som ender med "kopp" (masekopp, surrekopp, sosekopp, sladrekopp), ett ord på hver kopp. Ser for meg at mamma hadde DIGGET dette når hun har venninner på kaffebesøk :)

Håper det hjalp litt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne ut hva jeg skal gi til foreldrene mine i år,men det er så utrolig vanskelig.De har jo alt og ønsker seg ingenting.

Tør egentlig ikke å gi dem noe som har med mat eller vin da dette er et stort interesseområde for dem,og i tillegg er de VELDIG kresne på hva de liker og ikke liker.

Hei

Eit tips er en kul nettbutikk som heter storoien.no der kan du bestille gaver med motiv /navn som blir personlige..f.eks glass med gravering, kniver med navn ,drammeglass med holder til båten eller hytta.

Ta en titt kanskje dere finner noe kult som de ikke har fra før.

www.storoien.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eit tips er en kul nettbutikk som heter storoien.no der kan du bestille gaver med motiv /navn som blir personlige..f.eks glass med gravering, kniver med navn ,drammeglass med holder til båten eller hytta.

www.storoien.no

Julegave til foreldre til båten /hytta eller camping

index.php?do=product&id=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som mine foreldre ;)

Jeg tenkte lage et album fra en ferietur vi var på sammen, og kanskje kjøpe inn en flaske god rødvin eller champagne som jeg vet de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

www.storoien.no

Reklame eller hva?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man egentlig kjøpe til Svigerforeldre?? Tror de har alt... hehe. Jeg kjenner de ikke så godt, men vil gjerne kjøpe en gave til de likevel! Har tross alt vært sammen med sønnen dems i 3 år nå :gjeiper:

Kan en kurv med masse snop og frukt oppi være et alternativ? (Tenkte å kjøpe sånn gave til besteforeldre også skjønneru...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man egentlig kjøpe til Svigerforeldre?? Tror de har alt... hehe. Jeg kjenner de ikke så godt, men vil gjerne kjøpe en gave til de likevel! Har tross alt vært sammen med sønnen dems i 3 år nå :gjeiper:

Kan en kurv med masse snop og frukt oppi være et alternativ? (Tenkte å kjøpe sånn gave til besteforeldre også skjønneru...)

Ts her.

Ja,jeg syns det kunne vært en flott gave.

Skal gjøre noe lignende til svigers her også siden de er litt enklere enn mine foreldre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halebein

svigerfar og svigermor er langrennsentusiaster, så oppigjennom årene har vi gitt dem skiluer, smurning, sånn brodd-klosse til å sette under skiskoene, slik at man ikke slir i dem når man går på veien/i butikken i dem.

Cognak er en slager til pappa, men i år har jeg bestillt innbundet versjon av favoritttegneserien hans Modesty Blase fra hauganbok. De har alt mulig av gamle serier innbundet, tex willer, fantomet osv... tror han blir glad for det.

Mamma elsker gode hudkremer, ansiktsmasker, o.l. Hun liker også å strikke, så jeg skal gi henne "Fredagsstrikkeklubben" på lydbok (av kate jacobs) og 4 store nøster viking naturgarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns opplevelsesgaver er kjempefint. Selv har jeg kjøpt konsertbilletter til foreldrene mine, og tipper det kommer til å slå veeeldig godt an! Gavekort på restaurant o.l. er jo alltid kjekt å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de er matinteresserte går det jo an å gi en god og dyr olivenolje? Det er vel basic nok til at det ikke er noe skummelt å gi ... "Alle" bruker olivenolje :) Sjekk hos f.eks. Oliviers&Co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...