Gå til innhold

Avhengig av løk?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2 mnd kuttet ut alt av sukker, snop, chips, brus etc...

Men nå har det seg slik at jeg er totalt AVHENGIG av løk! Går det an? Fikk høre at det hadde samme virkning som krom?

Hvis jeg har kokt laks og grønnsaker til middag (eller hva som helst annet for den saks skyld) så MÅ jeg ha stekt løk til... Får nesten abstinenser om jeg ikke spiser det, neon som vet hva dette skyldes?!

Takk for svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det kommer av, kanskje bare at du synes det er veldig godt? Personlig ELSKER jeg løk, spesielt rødløk, og det er et must til både kylling, kjøtt og fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det erflott å spise mye løk, bare les her Finnes garantert bedre linker med mer info.

Løk kan visstnok også være med å forhindre ekstrem svangerskapskvalme dersom mor har mye løk i kostholdet før hun blir gravid og i tillegg er det flere andre tilstander som kan bli mildere/unngås ved jevnlig inntak av løk (gjerne daglig).

Slett ikke det versta man kan være "avhengig" av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Det får bare bli et uløst mysterium :P Men nei, heldigvis ikke det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er avhengi av purreløk :sjenert: Jeg har ingen forklaring på hvorfor, annet enn at jeg elsker å ha purre på skiva med f.eks salami og ost eller på leverposteien. Purreløk hver dag, på nesten alt jeg spiser. Mmm, nå skal jeg ha meg en skive med purre og salami kjenner jeg :fnise:

Endret av Sunniva81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...