Gå til innhold

Skammer meg slik.

Fremhevede innlegg

Skrevet

æsjda, alle kan da gjøre en liten glipp. Det er klart de fleste med normal hygiene vasker hender etter å vært på do eller onanert. Og før de spiser. Men jeg har mine tvil om at INGEN her aldri har glemt det en gang iløpet av livet :P

Ikke si noe om det du :) Hvis ingen tok skade av det i ettertid, så ser jeg ikke noe vits i det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke akkurat verdens undergang..

Har ikke sagt det er alvorlig nok til å ringe presidenten og evakuere hele befolkningen, men det er alvorlig nok til at hun må si ifra. Bekymrer meg at dere tar så lett på det, det er faktisk GANSKE motbydelig. Trodde hygiene var allmenn kunnskap, men ser jo at flere ikke syns det er "så galt", hallo?!

Skrevet

Har ikke sagt det er alvorlig nok til å ringe presidenten og evakuere hele befolkningen, men det er alvorlig nok til at hun må si ifra. Bekymrer meg at dere tar så lett på det, det er faktisk GANSKE motbydelig. Trodde hygiene var allmenn kunnskap, men ser jo at flere ikke syns det er "så galt", hallo?!

Og hva mener du hun vil oppnå ved å si fra??

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hvorfor skal hun si ifra da?

Og det er galt, men hu gjorde det ikke akkurat med vilje..

Endret av mortem
  • Liker 1
Skrevet

Haa haaa, Dagens !! Og så la du det ut på et nettforum, gjør jo historien komplett...!!

Men: Hvis du har behov for å bli den store snakkisen i "bygda" så fortell. Ut fra reaksjonene her inne kan du jo tenke deg hvordan reaksjonene blir ute (grøss...) vil ikke gagne deg, eller dem. Men - du gjør det vel ikke igjen, eller?? :nei:

Skrevet

Der er vel ingen her som tar lett-lett på det, men de fleste vet jo at alle kan gjøre litt feil av og til. Ingen grunn til å bli hysterisk - bruk hellere energien din på større og viktigere ting.

TS, de fleste av damene har sikkert sugd både mannen og andre uten å sterilisere noe først, så de tar neppe skade av at det KANSKJE kan ha vært litt på osten som ikke skulle være der i utgangspunktet. Hold det for deg selv :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Heh. Jeg hadde faktisk reagert mer på at du så det som nødvendig å informerer folk i etter tid, enn at du gjorde en tabbe.

For hva er poenget? Du har forhåpentligvis hatt tørre hender, og ingen har blitt syke av tarmbakterier, så det er ikke som noen skade har skjedd.

• Liker 1
Gjest SweetThing
Skrevet

Hahahah, dagens! Bare glad jeg ikke har vært på ost og vinkveld hos noen i det siste :fnise:

Skrevet

Det går bra... Det er verre å sitte ved pc, og lage mat etter det uten å ha vasket hendene. Med tanke på bakterier.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du fikk tid til å onanere imens venninnene dine var på besøk?

Skulle dere ikke spise?

Gikk du inn på badet og låste døren i 30 min?

??

:fnise:

TREDVE minutter?? :sjokkert:

Gjest Surrehodet
Skrevet

:fnise: Takk for at du fikk meg til å flire, spesielt siden ungene mine sitter her og lurer på hvorfor jeg ler :sjenert:

Tror nok ikke du bør si noe nei. Tale er sølv men taushet er gull er det noe som heter, og det passer godt i denne sammenhengen.

Skrevet

Klart du bør ringe rundt til venninne dine og si i fra.

Hilsen en i samme aldersgruppe.

Tenk om jeg var hos deg :(

Skrevet

Kjære vene, nå må folk slutte å slakte TS i denne tråden, hun la ut innlegget for å få hjelp, ikke for å bli dømt. Jeg er sikker på at hun er flau nok som det er, uten deres nasty kommentarer.

Men spør du meg, TS, så skal du la vær å si det. Som nevnt tidligere er den eneste risikoen at de får i seg tarmbakterier, så om ingen har meldt om sykdom hittil så er faren over. Og det de ikke vet har de ikke vondt av. Ikke lag noe styr over dette, bare ikke glem deg igjen ;)

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Du må nå gjerne si det, men ikke regn med middagsbesøk igjen på en stund da....

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde vært en av dine gjester så hadde jeg ikke villet vite!

• Liker 1
Skrevet

Til neste gang anbefaler jeg at du serverer forfriskninger til maten; jeg anbefaler Orange juice with rare cheese flavour - om noen klager over matforgiftning kan du skylde på "ostejuicen" og dermed både tilstå OG spare dem for detaljene - problem solved.

"Tropicana, the famous orange juice maker is venturing into weird territory to satisfy the palates of their Japanese customers. The new Orange with Rare Cheese flavor is supposed to offer a “sweet and sour” flavor akin to that of combining oranges and cream cheese."

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Til neste gang anbefaler jeg at du serverer forfriskninger til maten; jeg anbefaler Orange juice with rare cheese flavour - om noen klager over matforgiftning kan du skylde på "ostejuicen" og dermed både tilstå OG spare dem for detaljene - problem solved.

"Tropicana, the famous orange juice maker is venturing into weird territory to satisfy the palates of their Japanese customers. The new Orange with Rare Cheese flavor is supposed to offer a “sweet and sour” flavor akin to that of combining oranges and cream cheese."

:kvalm:

Endret av mortem
  • Liker 1
Skrevet

hei du:)

Ikke si noe! Jeg hadde ikke villet vite. Antagelig skjer det maaange sånne glipper på ulikt vis gjennom de man møter på i livet, og man overlever jo:)

Legg det bak deg, du. Rist litt på hodet av deg selv, og så opp med hodet! Og heretter skal du se du serverer den reneste maten i mils omkrets:)

Ikke hør på slemmingene her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha visst det, for da kunne jeg ha tatt valget selv av å aldri spise hos der mer, eller spør deg hver gang jeg kommer om du har vasket hendene.

Har du glemt noe så alvorlig en gang, så glemmer du det jammen meg igjen. Harde fakta, men du kan umulig være så renslig i hverdagen som du påstår, her er jo beviset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...