Gjest Skamfull dame Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg er en middelaldrende dame som hadde symøte for et par dager siden. Jeg hadde besøk av en flokk venninner av meg, vi drakk vin,spiste ost og koste oss (alle damene er i 50-60 årene). Saken er: før de kom på besøk onanerte jeg. Det var først etter at jeg serverte ostene og maten var spist at jeg husket at jeg hadde glemt å vaske meg på hendene etter onaneringen. Har derfor tatt i både brien,blåmuggosten og goudaen. Bør jeg si det til dem? Jeg har ingen infeksjoner, men føler meg allikevel ille til mote pga dette her. Takker på forhånd for svar.
StrawberryQueen Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Det de ikke vet, har de ikke vondt av!! 6
juni Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Hva? Uansett onanering eller ikke, så vasker man seg vel på hendene før man lager mat??? Men spist er spist og selvsagt sier du ingenting! Bare glem det! Men for guds skyld, vask hender før du tar i mat! 5
Gjest Silvermist Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Hehehe...unskyld, men nå lo jeg! Nei,dette sier du ikke noe om til venninnene dine, det er best for alle at de ikke vet noe 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 FY ****! Du må vaske hender før du lager mat,menneske! Det er skittent!!! 4
HvittHus Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Nei vær så snill og ikke si noe. Det de ikke vet, har de ikke vondt av. Skulle du ha hatt tarmbakterier på hendene, hadde gjestene dine blitt syke nå, så når ingen har meldt om sykdom, er faren over.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Har du levd hele livet ditt slik?! Man må da vaske hender før man tar i mat. Jeg syns du skal si det, de fortjener å vite det, slik at de ikke spiser hos deg mer. Jeg ville heller ha visst det, for da kan jeg ta hensyn til det deretter. Har du allerede glemt noe så viktig kommer du til å gjøre det igjen. Æsj, er det mulig... 2
Gjest Madelene1 Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Jeg lurer litt på hvordan du fikk tid til å onanere imens venninnene dine var på besøk? Skulle dere ikke spise? Gikk du inn på badet og låste døren i 30 min? ?? 1
Gjest Skamfull dame Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Har du levd hele livet ditt slik?! Man må da vaske hender før man tar i mat. Jeg syns du skal si det, de fortjener å vite det, slik at de ikke spiser hos deg mer. Jeg ville heller ha visst det, for da kan jeg ta hensyn til det deretter. Har du allerede glemt noe så viktig kommer du til å gjøre det igjen. Æsj, er det mulig... Nei, nei. Jeg er veldig renslig av meg til vanlig. Jeg er ikke urenslig.
Gjest Skamfull dame Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Jeg lurer litt på hvordan du fikk tid til å onanere imens venninnene dine var på besøk? Skulle dere ikke spise? Gikk du inn på badet og låste døren i 30 min? ?? Nei. Jeg onanerte før de kom på besøk. Deretter tilberedte jeg ostene.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 Nei, nei. Jeg er veldig renslig av meg til vanlig. Jeg er ikke urenslig. Unnskyld meg, ikke for å være krass, men er man veldig renslig til vanlig så kommer slike ting naturlig. Like naturlig som å gå på do når man må på do, man tenker ikke over det men bare gjør det. 3
Gjest On Topic Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Tenker det beste er å ikke si noe i dette tilfellet. Det vil ikke føre noe som helt godt med seg å si noe hverken for din del eller venninene dine. Av og til er det best å leve i den uvitende verden. Hvor mange har man ikke håndhilst på i løpet av livet, som ikke har vasket hendene sine etter onanering, dobesøk, rumpekløing, balleoppretting , nesepilling og som har holdt hånden for munnen i et nyseanfall? En ting er at en selv vasker seg, men en har ingen garanti for hva andre gjør. 2
Gjest Skamfull dame Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Tenker det beste er å ikke si noe i dette tilfellet. Det vil ikke føre noe som helt godt med seg å si noe hverken for din del eller venninene dine. Av og til er det best å leve i den uvitende verden. Hvor mange har man ikke håndhilst på i løpet av livet, som ikke har vasket hendene sine etter onanering, dobesøk, rumpekløing, balleoppretting , nesepilling og som har holdt hånden for munnen i et nyseanfall? En ting er at en selv vasker seg, men en har ingen garanti for hva andre gjør. Takk skal du ha. Jeg føler meg litt bedre til mote nå.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Tenker det beste er å ikke si noe i dette tilfellet. Det vil ikke føre noe som helt godt med seg å si noe hverken for din del eller venninene dine. Av og til er det best å leve i den uvitende verden. Hvor mange har man ikke håndhilst på i løpet av livet, som ikke har vasket hendene sine etter onanering, dobesøk, rumpekløing, balleoppretting , nesepilling og som har holdt hånden for munnen i et nyseanfall? En ting er at en selv vasker seg, men en har ingen garanti for hva andre gjør. Det har vel ingenting å si hva andre gjør om man vasker hender selv? Vasker alltid hender før jeg skal spise etc, også stoler jeg jo såpass på mine venner at de har vært renslige med maten når jeg kommer på besøk... Er det ikke normalt å vaske hender før man skal spise etc når man har håndhilset på noen/vært ute i public?! 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Takk skal du ha. Jeg føler meg litt bedre til mote nå. Det skal ikke gå an å føle seg bra ang noe slik... Det sier bare litt om hvor lett du tar på det 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 Det skal ikke gå an å føle seg bra ang noe slik... Det sier bare litt om hvor lett du tar på det Det er ikke akkurat verdens undergang.. 1
JollyJolly Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Jeg synes det er viktig at du forteller det. At du sier til venninnene dine akkurat hva som skjedde. For de har rett til å vite om det. Kanskje du kan gjøre det på neste symøte? 1
Gjest badeand1 Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 Det skal ikke gå an å føle seg bra ang noe slik... Det sier bare litt om hvor lett du tar på det Herregud, skal man gå å tenke på det flere dager etterpå da? Et uhell er et uhell, og ja, det er ganske ekkelt men uhell kan skje. 1
Gjest Elfrida Skrevet 23. november 2011 #20 Skrevet 23. november 2011 Skriv det på lista over dumme tabber, og glem det. Nei forresten, ta en skikkelig gapskratt først, og deretter kan du glemme det. Og så: du som er en voksen dame har sikkert lært om håndhygiene og mat i sin tid; frisk opp litt på rutinene kanskje? Hvis det var en glipp er det enda en grunn til å bare glemme det. Men for alle del, hold kjeft om det til gjestene dine. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå