Gjest Raindrops Skrevet 23. november 2011 #21 Del Skrevet 23. november 2011 Du vil se at motivet forandrer farge der talget har fått det til å feste seg, så det er bare å begynne på en kant. Jeg pleier å rulle lyset på bordet og stryke forsiktig frem og tilbake, slik at det fester seg over hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. november 2011 #22 Del Skrevet 23. november 2011 Kjempeflotte lys Stryker man på servietten eller har man strykejernet litt på avstand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 23. november 2011 #23 Del Skrevet 23. november 2011 Kjempeflotte lys Stryker man på servietten eller har man strykejernet litt på avstand? Godt spørsmål, det tenkte jeg ikke på engang. Kanskje man bør ha bakepapir eller lignende i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 23. november 2011 #24 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Godt spørsmål, det tenkte jeg ikke på engang. Kanskje man bør ha bakepapir eller lignende i mellom? Man har lys, serviett, bakepapir, og stryker på bakepapiret Edit: Og i tilfelle det kommer spørsmål: Man skal bare bruke ett av lagene på servietten, det som har motivet på seg, de andre lagene kan man bare ta vekk. Endret 23. november 2011 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå