Gjest Bobler Skrevet 23. november 2011 #1 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gleder meg sånn til jul!! Det er skikkelig irriterende Det er ikke desember en gang, og syntes tiden går skikkelig sakte. Gleder meg veldig i år, mye mer enn tidligere år. Tror det har noe med at jeg har funnet noen dritbra gaver i år, som jeg vet mottakeren blir kjempeglad for! Kan ikke vente med å gi gubben gaven sin! :nissekyss: Flere som er utålmodige? Blir gal, er en mnd igjen jo! :tree: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #2 Del Skrevet 23. november 2011 Dvs: Julaften=Gaveaften? Syne jul er noe herk egentlig, pga nettopp det det kjøpepresset og gavehysteriet,siden det ødelegger hele jula-som jo skal bety at Kristusbarnet ble født og man skal ha ettertanke. Gaver som er obligatorisk å gi betyr ikke ettertanke. Jeg tror , TS, det du gleder deg til er ikke jul, men å gi bort en gave. Kult nok, men å glede seg til jul er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 23. november 2011 #3 Del Skrevet 23. november 2011 Dvs: Julaften=Gaveaften? Syne jul er noe herk egentlig, pga nettopp det det kjøpepresset og gavehysteriet,siden det ødelegger hele jula-som jo skal bety at Kristusbarnet ble født og man skal ha ettertanke. Gaver som er obligatorisk å gi betyr ikke ettertanke. Jeg tror , TS, det du gleder deg til er ikke jul, men å gi bort en gave. Kult nok, men å glede seg til jul er det ikke. Selv om jeg nevner at jeg gleder meg til å gi gaver, betyr jo ikke det at jeg ikke gleder meg til snø, ferske smultringer, juletre, julemiddag, familie-tid, 1.juledag-frokost, godt humør osv. Gleder meg også når jeg sammen med en organisasjon skal dele ut klær til de narkomane i byen, for å glede de. Jeg føler ikke noe kjøpspress, jeg kjøper av fri vilje. Jeg elsker å gi gaver, og jeg elsker å få gaver. Og jeg elsker å tilbringe tid med hele familien, som bare fåes til en gang i året; Jula. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Del Skrevet 23. november 2011 Snakk om å være negativ.. Jeg gleder meg helt vanvittig til jul jeg også, maten, familien min, luktene, musikken, godteri, gaver (!) og bare masse kos! Elsker jul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 23. november 2011 #5 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg også gleder meg ihjeeeeeel :D JIPPI Gleder meg bare til at det blir desember, advent og den stemningen :D Julegater, julemarked og juleferie! Bare det å gå på et kjøpesenter i jula er fantastisk, julegreier overalt, julesnop, å handle julegaver som gleder andre er det noe av det beste :D Juletre, julepynt, gaver under treet, og når du kjenner lukta av pinnekjøtt er det som å være et lite barn igjen Hvem elsker ikke julen ? :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Del Skrevet 23. november 2011 Dvs: Julaften=Gaveaften? Syne jul er noe herk egentlig, pga nettopp det det kjøpepresset og gavehysteriet,siden det ødelegger hele jula-som jo skal bety at Kristusbarnet ble født og man skal ha ettertanke. Gaver som er obligatorisk å gi betyr ikke ettertanke. Jeg tror , TS, det du gleder deg til er ikke jul, men å gi bort en gave. Kult nok, men å glede seg til jul er det ikke. Jesus ble født på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2011 #7 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gleeeeder meg også Elsker hele desember! Har bursdag om to uker også, så da kan det ikke bli bedre liksom, jeg gleder meg til hver eneste dag i desember (bortsett fra 12-15, for da har jeg hjemmeeksamen). Gleder meg også sånn til å gi samboeren min sin gave, jeg gleder meg sånn til han pakker den opp. Det er den beste gaven jeg har gitt bort noen gang, og jeg vet han kommer til å bli så utrolig glad for den :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gleder meg sånn jeg også! Har hjemmeeksamen nå, men det eneste jeg tenker på er jul, jul og enda mer jul. Kan det ikke bare bli jul snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 23. november 2011 #9 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg og gleder meg til jul! Og ikke minst; JULESANGER og julefilmer Alene hjemme-filmen OG det som er så gøy er at jeg har ikke hatt noen julestemning de siste 4 årene, jeg har ikke gleda meg engang. I år blir det en fin jul, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 23. november 2011 #10 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gleder meg sånn til jul!! Det er skikkelig irriterende Det er ikke desember en gang, og syntes tiden går skikkelig sakte. Gleder meg veldig i år, mye mer enn tidligere år. Tror det har noe med at jeg har funnet noen dritbra gaver i år, som jeg vet mottakeren blir kjempeglad for! Kan ikke vente med å gi gubben gaven sin! :nissekyss: Flere som er utålmodige? Blir gal, er en mnd igjen jo! :tree: Har du noen flotte julegavetips er det bare å fortelle, altså :) Og takk for at du får meg i godt humør ved å nevne at jula nærmer seg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2011 #11 Del Skrevet 23. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 23. november 2011 #12 Del Skrevet 23. november 2011 Hvem kommer vel ikke i julestemning av dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #13 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg GRUER meg enormt til å handle i overbefolkete kjøpesentre/butikker. Akkurat det har jeg tenkt å løse med å handle i butikkene tidligst mulig på hverdagene, da det er minst folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #14 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gleder meg veldig, alltid vært et julemenneske! Akkurat nå er dessverre eksamen et stort hinder jeg ikke klarer å se over, så jeg gleder meg mest til 15 desember klokka 13, da den er FERDIG og jeg kan begynne å glede meg på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 23. november 2011 #15 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er ferdig med julegavene, så jeg skal bruke hele desember på å kose meg! Og eksamen da... Synes julen har fått en helt ny mening nå som jeg har barn, og vi kan skape fine tradisjoner sammen. Denne jula blir topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå