Gjest Awzm me Skrevet 22. november 2011 #1 Del Skrevet 22. november 2011 Vurderer å kjøpe en parfyme i julegave til han jeg holder på med. Jeg har ikke jobb, går på skole, så har ingen inntekt, så vil ikke at den skal koste for mye... har en grense. Ikke sikker på hvor mye ennå. Men uansett, noen som vet om noen gode gutteparfymer, som eventuelt deres kjærester er fornøyd med? Eller så er det bare å komme med tips til andre ting jeg kan kjøpe til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrænOrka Skrevet 22. november 2011 #2 Del Skrevet 22. november 2011 Et tips angående parfymer i gave: pass på å få med deg prøveglass til parfymen. Da kan han lukte på den før han åpner selve parfymen. Kan jo hende han ikke liker den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 22. november 2011 #3 Del Skrevet 22. november 2011 Et tips angående parfymer i gave: pass på å få med deg prøveglass til parfymen. Da kan han lukte på den før han åpner selve parfymen. Kan jo hende han ikke liker den. Ah, smart. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 23. november 2011 #4 Del Skrevet 23. november 2011 Kristiansand New York, en unisex duft! :D vet ikke hva den koster, men den lukter fantaaastisk på gutter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Del Skrevet 23. november 2011 Det med duft er så veldig personlig. Du kommer nok lengst med noe som du liker selv. Ta deg en tur og lukt på de ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #6 Del Skrevet 23. november 2011 http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=46783 Denne er helt magisk! Og koster bare 107 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 23. november 2011 #7 Del Skrevet 23. november 2011 http://www.theperfumeshop.com/fcp/product/mens-fragrances/issey-miyake/l'eau%20d'issey%20pour%20homme/7055 denne lukter veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 23. november 2011 #8 Del Skrevet 23. november 2011 Kjæresten (og jeg) ELSKER Dior Fahrenheit 32! Nå er den Ltd., så vet ikke hvilke butikker som har den lenger, men tror man kan få den på internett, f.eks. på Strawberrynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 24. november 2011 #9 Del Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for gode svar! Bare å komme med mer også, har ikke bestemt meg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 24. november 2011 #10 Del Skrevet 24. november 2011 Hugo boss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå