Maria.91 Skrevet 22. november 2011 #1 Del Skrevet 22. november 2011 Hei folkens! Nå nærmer det seg juletider, og jeg sliter veldig med hva det der mannfolket skal få seg i gave. Vi har satt en ramme på hverandre på 1500kr, og jeg har kommet på litt diverse, men er langt ifra ferdig enda. Så tenkte jeg på at kanskje han kunne trengt noe å surre med på fritiden, siden han bor på en militærleir i gokk hvor det er svært lite å gjøre. Denne tanken førte meg inn på idéen om et abonnement på et magasin, hvorav den beste idéen jeg kom på var FHM. Personlig synes jeg FHM er et veldig artig blad, med mange morsomme artikler. Men så var det disse damene da! Det føles nesten litt som at hvis jeg gir han et slikt abonnement, så oppfordrer jeg han til å se på andre damer, og det er jo ikke reaksjonen jeg ønsker. Jeg vet heller ikke om jeg er helt komfortabel med å gi han et abonnement på et magasin fullt av pene nakne jenter, uten at jeg helt klarer å sette ord på hvorfor! Så spørsmålet mitt er vel egentlig, MENN PÅ KG, hvordan ville du reagert hvis du fikk et abonnement på et sånt blad av dama til jul? (Noen av idéene jeg har så langt er; Naughty Knot fra coolstuff.no, joggebukse, og slipsnål gravert med navn. Kom gjerne med innspill her og.) ...og selvfølgelig er tilbakemeldinger fra damene her inne også hjertelig velkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Del Skrevet 22. november 2011 Hadde ærlig talt følt meg fornærmet da jeg misliker slike søppelblad, hva med et abonnement på Science/Nature/History istedet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Del Skrevet 22. november 2011 eksen min ble supergla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 22. november 2011 Hadde ærlig talt følt meg fornærmet da jeg misliker slike søppelblad, hva med et abonnement på Science/Nature/History istedet? Han har allerede Science Illustrated, føler de andre blir for like i og med at det ikke er hans største interesse, han er bare litt "fritidsnørd" hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 22. november 2011 #5 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg syns det er genialt å gi bladabbonement i gave, forutsatt at man velger et blad som man vet at mottaker liker. Om mannen din liker FMH eller noe annet er det vel bare du som vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 22. november 2011 #6 Del Skrevet 22. november 2011 FHM er et veldig enten/eller-blad. Mannen min på 29 har aldri likt det, han liker Mann og Alfa (konkurs, dessverre) bedre. Bedre og mer velskrevne artikler, synes han. Han leser FHM på jobb, men han sier at det er litt for mye babes og for lite interessant stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #7 Del Skrevet 22. november 2011 Helt ærlig så ville jeg ha tenkt: "Undervurderer du meg så kraftig?" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 23. november 2011 #8 Del Skrevet 23. november 2011 Samboeren min fikk det av meg til bursdagen sin og han ble hvertfall veldig glad for det Så spørsmålet er vel egentlig om typen din liker FHM eller ikke og det er det jo bare du som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #9 Del Skrevet 23. november 2011 Personlig hadde jeg vel følt det som litt fornærmende. Innholdet er ikke av den typen jeg foretrekker å lese. For meg blir innholdet av lavpannetypen når de smører på med lettkledde damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 23. november 2011 Personlig hadde jeg vel følt det som litt fornærmende. Innholdet er ikke av den typen jeg foretrekker å lese. For meg blir innholdet av lavpannetypen når de smører på med lettkledde damer. Andre forslag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. november 2011 #11 Del Skrevet 23. november 2011 Andre forslag da? spør hva slags blader han liker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 23. november 2011 Heheh, en vanskelig mann det her schø! En typisk sånn en som har ALT han trenger. Og da mener jeg alt. Og han er litt interessert i vitenskap og sånt, men han har som sagt science illustrated, så det holder nok. Småinteressert i biler og båter og ting med motor eller som kan fyre av kuler, men ikke nok til å gidde å lese et blad om det. Så grunnen til at jeg tenkte på FHM var egentlig for at jeg har sett i bladet selv før, og synes det er artig, og vi har ganske lik humor og pleier å le av de samme tingene Men så var det de her damene daaa... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 23. november 2011 #13 Del Skrevet 23. november 2011 Hadde jo blitt glad siden hu tenkte på noe jeg kanskje ville likt, men jeg hadde ikke hatt behov for det. Finner ikke FHM så veldig spennende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 24. november 2011 #14 Del Skrevet 24. november 2011 Kjæresten min er 26 og avskyr FHM og andre herreblader. Han synes artiklene og humoren er lavmåls og at damene ikke er spesielt fine (og neida, det er ikke sånn at han sier "nei, kjære, jeg syns bare du er vakker her i verden," han bare liker ikke glamourtypen). Mitt nye gaveforslag til alle er sykkelhjelm Ingenting sier "Jeg elsker deg - ta vare på deg selv" som en sykkelhjelm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 25. november 2011 #15 Del Skrevet 25. november 2011 ViMenn er bra blad! Gode, varierte og interessante artikler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 25. november 2011 #16 Del Skrevet 25. november 2011 Mitt tips er også ViMenn - samme mengde morsomme artikler, mye mye mindre nakne Tanyaer fra Jessheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 25. november 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 25. november 2011 Tusen takk til frøkenfryd og kaprifolen! ViMenn hørtes mye bedre ut, de har også temabilag med ting som har motor og kjører fort og dingser og stuff annenhver uke, dette blir bra greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. november 2011 #18 Del Skrevet 26. november 2011 Hadde ærlig talt følt meg fornærmet da jeg misliker slike søppelblad, hva med et abonnement på Science/Nature/History istedet? Hehe.. Dette hadde min samboer tenkt også tror jeg. Han leser bare sånne engineering, mechanics, gjør det selv-blader og Vagabond. Hvis han en sjelden gang har kjøpt seg et manneblad når vi skal på hytta, har han kjøpt Vi Menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 26. november 2011 #19 Del Skrevet 26. november 2011 Hva med Illustrert Vitenskap? Jeg kjenner mange menn på 20 og oppover som liker å lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 26. november 2011 #20 Del Skrevet 26. november 2011 Min kjære hadde nok ikke blitt fornærmet men rynket litt på nesen og aldri nioen gang lest bladene,men det kommer jo helt an på hva din kjæreste intresserer seg for. Selv gir jeg abbeenomang på illustrert vitenskap til min kjære,ville ikke gitt han fhm,for det hadde nok vært meg som leste bladet og ikke han:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå