AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #21 Skrevet 22. november 2011 Det hørtes veldig mye ut ja! Du burde få sjekka det ut. Jeg blødde visstnok MYE ifølge helsesøter, før jeg begynte på p-piller. Og da blødde jeg store mengder i 8-9 dager. Da ble jeg helt bleik og var nær ved å besvime innnimellom. Etter at jeg begynte på p-piller så gikk det ned til veldig små mengder i 3-5 dager.
Rime Skrevet 22. november 2011 #22 Skrevet 22. november 2011 Veldig lite. F.o.m. dag 3 holder det med truseinnlegg. Blør i 5 dager.
Gjest luc|ana Skrevet 22. november 2011 #23 Skrevet 22. november 2011 Blør ekstremt mye de første to-tre dager, så er det bråstopp. Det formelig renner når jeg skifter.. Må ha tampong (rosa) og må skifte hver 2-3 time, og om natt dobbelt opp med nattbind. Akkurat hatt mensen nå, og det var den rene drapsorgien der nedentil.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #24 Skrevet 22. november 2011 2 dager med blå o.b-skift hver 6t, så sakker det veldig ned og bruker bind i 2 dager, truseinnlegg i 3 dager. Slik er det hver bidige måned, og jeg går ikke på ppiller.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #25 Skrevet 22. november 2011 det er jaggu godt å høre at det ikke bare er mine kvinnedeler som oppfører seg som nyavkutta hovedpulsårer!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå