Gjest Madelene1 Skrevet 22. november 2011 #21 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg pyntet allerede forrige mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2011 #22 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tenker hvert år at jeg bare skal henge opp den lyskula i det ene vinduet og finne frem adventsstaken til 1 advent, men når jeg åpner esken så er det jo så mye annet jeg bare må ta frem også.. :gjeiper: Så blir det litt mer for hver dag frem mot bittelille julaften da vi pynter treet. (Det får vi aldri tid til på lille julaften nemlig. ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 22. november 2011 #23 Del Skrevet 22. november 2011 Regner med at jeg finner frem alt som ikke er rødt nå på søndag, evt. 1. desember. Resten samt juletreet tenker jeg at jeg tar frem siste adventssøndag, det er så koselig å ha alt ute så tror ikke jeg klarer å vente lenger enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 23. november 2011 #24 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg tok fram juleduken på søndag, for da hadde vi førjulsselskap med ribbe og pinnekjøtt. Vanligvis tar jeg den fram første søndag i advent. Julestjerna kommer også opp på søndag. Bortsett fra det har jeg ikke noe pynt (med mindre kjærestens julekalender telles), jeg er student og skal tilbringe tiden fra 6. desember hjemme hos foreldrene mine. Kjæresten min bryr seg ikke om pynt, så han får sitte her med juleduken og julestjerna når jeg har reist hjem. Tviler på at han kommer til å huske å tenne stjerna noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2011 #25 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg liker best å ha pynten fremme fra begynnelsen av desember, tre inkludert! Synes det er altfor kort å bare ha treet pyntet fra lille julaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 23. november 2011 #26 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg liker best å ha pynten fremme fra begynnelsen av desember, tre inkludert! Synes det er altfor kort å bare ha treet pyntet fra lille julaften Så utrolig glad jeg blir når folk mener det samme som meg ang. juletre. Alle sier at det for tidlig bla bla bla.. På søndag kommer adventstaker opp + noen stjerner i vinduer. Neste helg er det julegateåpning her, så da kommer vel resten av pynten Elsker virkelig denne tiden på året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2011 #27 Del Skrevet 23. november 2011 Førjulstiden er skikkelig fin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #28 Del Skrevet 23. november 2011 Første søndag i advent! Da hiver jeg ut gubben og løper ned i kjellern og henter ALL julepynten. Tenner stearinlys med min spesiellle julerøkelse og spiller julemusikken min og bare koser meg! Jeg klarer nesten ikke å vente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #29 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg elsker førjulstiden, så når første søndag i advent kommer så henger jeg opp stjerne, andre lys i vinduer (lysekuler o.l) og adventstakene, også må røkelse opp. Det andre kommer litt etter litt. Jeg synes det er mye koseligere å pynte før jul, 1. nyttårsdag er jeg lei av alt som er jul og da er det ut med treet. Ikke fordi jeg har hatt det så lenge, men da er det ikke jul lengre i mitt hode. Det eneste som er lilla hos meg er adventslysene, ellers så går jeg rett på rødt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 23. november 2011 #30 Del Skrevet 23. november 2011 23. desember. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PiPP Skrevet 23. november 2011 #31 Del Skrevet 23. november 2011 Pynta nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2011 #32 Del Skrevet 23. november 2011 Rundt 28./ 29. november Vi er skikkelig julemennesker her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #33 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg henger opp julegardinene på kjøkkenet, samt julestjernen i vinduet og adventstaken. I tillegg så kommer det frem lilla duk og adventslys. Alt dette skjer første søndag i advent. Etter det så blir det ikke noe pynting for 23.desember. Fatter ikke folk som gidder å ta fram all julepynten fra 1.desember. Jeg synes det er greit med ikke altfor mye pynt og dill når man skal vaske rundt huset og bake til jul. Superdeilig å ha et hus med grønnsåpeluktende tak, vegger, skap, vinduer og etc etc. til jul. Da er det ekstra stas å få inn juletreet på lille juleaften. Grønnsåpe og granbar....mmmmm, herlig lukt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissejenta97 Skrevet 24. november 2011 #34 Del Skrevet 24. november 2011 Her i huset henger vi opp adventsstjerne og lysestake med fire lys til første søndag i advent, men venter med julepynting og juletre til bittelille julaften, og drar da innover til hytta, der vi også pynter og ordner den dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 24. november 2011 #35 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) jeg tar frem litt adventspynt den 1. søndagen i advent, også venter jeg med alt det røde og nissene til den siste helgen før juleaften. litt fordi jeg jobber i butikk og da er det enklest å få pyntet da og ikke lille juleaften som jeg er vokst opp med, og fordi jeg vil kose meg litt mer med den ordentlige pynten enn bare juleaften og dagene frem til nyttårsaften. men samtidig så orker jeg ikke nisser og rødt i hele desember ei venninne av meg har pyntet huset i full juledrakt allerede, gjorde hun 1.november. mamman til samboer tar frem pynten denne helgen her, og min egen familie venter til lillejuleaften. edit: gikk litt fort på tastene Endret 24. november 2011 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 24. november 2011 #36 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Her kommer nisser, engler, julekrans, julegirlandere, julemerker til vinduene, julelys m.m opp den første søndag i advent. Juletreet kommer opp på lille julaften. Jeg har allerede funnet fram kassene med julepynt og så skal jeg rydde og vaske sånn at alt er klart til den store pyntedagen på søndag Endret 24. november 2011 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 24. november 2011 #37 Del Skrevet 24. november 2011 Vi begynte forgje helg! Jeg hadde egentlig tenkt til å ta det denne helgen, men da mamma ba meg hente julepynten på loftet ble jeg så ivrig at alt kom opp fra esken. Nå er mitt rom og hele huset godt pyntet med nisser og julestjerner i vinduene! Det er helt greit her hjemme siden vi alle er slike juleentusiaster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 24. november 2011 #38 Del Skrevet 24. november 2011 Det er ikke DENNE søndagen det er advent? Det er neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilila Skrevet 24. november 2011 #39 Del Skrevet 24. november 2011 Det er ikke DENNE søndagen det er advent? Det er neste? Det er den som kommer nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilja Skrevet 24. november 2011 #40 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg liker å ha julepyntet hjem utover desember så jeg starter pyntingen nå (har ikke store mengder pynt over alt da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå