Grønt blad Skrevet 30. november 2011 #61 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Mange favoritter har allerede blitt nevnt. Jeg vil legge til O helga natt med Jussi Björling. Endret 30. november 2011 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. november 2011 #62 Del Skrevet 30. november 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. november 2011 #63 Del Skrevet 30. november 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 3. desember 2011 #64 Del Skrevet 3. desember 2011 Oslo Gospel Choir - En Stjerne skinner i natt Jeg har vandret rundt i en julepyntet by i hele dag uten å føle julen, men nå når jeg kom hjem hørte jeg tilfeldigvis Last Christmas - og da kom julestemningen snikende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 3. desember 2011 #65 Del Skrevet 3. desember 2011 dummerboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 3. desember 2011 #66 Del Skrevet 3. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. desember 2011 #67 Del Skrevet 4. desember 2011 Ingen over, ingen ved siden, bare mange under: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. desember 2011 #68 Del Skrevet 4. desember 2011 Mange favoritter er nevnt her, legger til en til av mine; Another Year Has Gone By fra These are special times med Celine Dion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bijate Skrevet 4. desember 2011 #69 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ikke for å lage kvalm eller være kjip, men er jeg den eneste som ikke klarer "En stjerne skinner i natt"? Men, siden jeg har gått i Ten Sing og kor siden jeg var 14, så har jeg klart å samle meg opp en del favoritter i løpet av årene, og blant dem som gir mest julestemning er: Hjem te' jul Nordnorsk Julesalme Mitt Hjerte Alltid Vanker Driving home for Christmas Jul i Svingen Tenke på en venn Samtidig, etter at de slapp julealbum i fjor, MÅ jeg høre på: Mosaic - Angels we have heard on high Mosaic - Strålande skinnande jul Mosaic - Go tell it on the mountain I tillegg til at jeg får gåsehud når koret mitt synger Folkefrelsar til oss kom Nå vandrer fra hver en verdenskrok I tillegg til at jeg får skikkelig gåsehud, så får jeg ordentlig ordentlig ordentlig julestemning på julaften i kirka når siste salme synges; alle reiser seg og synger Deilig er jorden. Gleder meg allerede. Endret 4. desember 2011 av Bijate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå