AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #21 Del Skrevet 23. november 2011 Maria Mena med Home for christmas, syns den er så utrolig fin!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 23. november 2011 #22 Del Skrevet 23. november 2011 Believe av Josh Groban Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2011 #23 Del Skrevet 23. november 2011 For meg er det så definitivt " med Rolf Just Nilsen. Den bare måtte jeg høre på lillejulaften da jeg var barn. Ellers ble det rett og slett ikke skikkelig jul . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. november 2011 #24 Del Skrevet 23. november 2011 Såså, tørk øynene og blåååååås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2011 #25 Del Skrevet 23. november 2011 Oh helga natt med Tommy Kørberg. Alt med Gregorian korsang. Sølvguttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøa Skrevet 23. november 2011 #26 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Melanie Thornton – Dag Kolsrud – December II Sangen fra Hjemme Alene filmene (John Williams) Og selvfølgelig Stjernesludd av Dum Dum Boys Endret 23. november 2011 av Gjøa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lapponia Skrevet 24. november 2011 #27 Del Skrevet 24. november 2011 Er så mange fine,men noen av dem jeg liker å spille er: julegryta til frelsarmen mitt hjerte alltid vanker o helga natt den herligste lovsang + mange mange flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilja Skrevet 24. november 2011 #28 Del Skrevet 24. november 2011 O helga natt synes jeg er den mest stemningsfulle julesangen. Sånn litt klump-i-halsen sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foya Skrevet 24. november 2011 #29 Del Skrevet 24. november 2011 Det blir spilt to versjoner av denne i filmen, den andre er finere, men jeg kunne ikke finne den akkurat nå http://www.youtube.com/watch?v=IXQn-FVLLE4&feature=related Og så denne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foya Skrevet 24. november 2011 #30 Del Skrevet 24. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foya Skrevet 24. november 2011 #31 Del Skrevet 24. november 2011 Må også nevne: Brenda Lee - Rocking around the christmas tree O helga natt En stjerne skinner i natt Im dreaming of a white christmas, den versjonen fra Home Alone, vet ikke hvem som har den: Mel & Kim - Rocking around the chritstmas tree: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 24. november 2011 #32 Del Skrevet 24. november 2011 Er så mange fine,men noen av dem jeg liker å spille er: julegryta til frelsarmen Leste gjennom tråden og lurte på hvorfor ingen hadde nevnt denne, frem til jeg så du hadde skrevet Syns hele cden er fin, men denne er favoritten Er ikke noe spesielt glad i de engelske julesangene som er laget av de i "popeti-pop" sjangeren. Gi meg noe litt mer klassisk og gjerne norskt Oslo gospelkor - en stjerne skinner i natt. Det er den type musikk som skaper god julestemning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 24. november 2011 #33 Del Skrevet 24. november 2011 Denne er fin! Åh, gleder meg til jul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 24. november 2011 #34 Del Skrevet 24. november 2011 O'helga natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 24. november 2011 #35 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Denne ...og såklart den i #29 fra Askepott... Endret 24. november 2011 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villanda Skrevet 24. november 2011 #36 Del Skrevet 24. november 2011 Mine er: Nordnorsk julesalme Musevisa På loven sitter nissen Nissen kommer i kveld Bjelleklang Et barn er født i Betlehem Glade jul Vi tenner våre lykter Julekveldsvise En stjerne skinner i natt og etter jeg begynte å jobbe i barnehage i Trondheim slipper jeg ikke unna; "Æ e en nissemann, æ kjæm i fra nisseland" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. november 2011 #37 Del Skrevet 24. november 2011 Å savn! Var så koslig med Nissa og Elisabeth på skjermen i juletiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 24. november 2011 #38 Del Skrevet 24. november 2011 Kjempemange sanger her jeg ikke har tenkt over O helga natt er jo en av de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 24. november 2011 #39 Del Skrevet 24. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 25. november 2011 #40 Del Skrevet 25. november 2011 Sanger fra diverse julefilmer jeg er glad i.. Reisen til julestjernen, Tre nøtter til askepott, Disney filmene, The Small One..etc Ellers bare typisk jule musikk. Glade jul etc Pleier å gå i kirken, så sangene som blir spilt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå