Gå til innhold

Hva spiser dere til kveldsmat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva spiser dere til kveldsmat?

Jeg er så utrolig sulten på kveldene, kan sitte à spise i timesvis om jeg hadde latt meg selv.. Tenker på mat hele tiden..

Så hva spiser dere som er sundt og som gjør dere gode og mette resten av kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser 4 fullkornsskorper. Det gjør ikke at jeg er god og mett resten av kvelden, men det holder.Jeg er ikke på slankeren eller noe, men legger meg ikke opp større mengder mat på kvelden, for da egner jeg med at jeg ville lagt meg opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg flink, så spiser jeg noe frukt til kvelds:)

1 banan, 2 epler,appelsin, noen klemmentiner:-)

(ikke all den frukten sammtidig da)

Du må tenke over hva du spiser på dagtid, ettersom du er sulten på kveden=)

Du kan spise ett par knekkebrød med sinke og grønnsaker på ?

enkelt men sunt:) .

Endret av Siiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 skiver hjemmelaget brød med skinke og ost. Er alltid mer sulten om kvelden enn dagen, uansett hva jeg spiser i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder du deg/sitter og surfer eller ser tv siden du tenker på mat hele tiden?

Selv tok jeg nettopp en kopp kakao og to brødskiver med norvegia fyldig. Kveldkos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg to klementiner og noen skiver tørket mango. Spiser vanligvis ikke så sent som dette (21). Som regel er dagens siste måltid senest kl. 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste måltiden her er vanligvis middag. Den spises mellom kl. 18 og 21. De få gangene jeg har behov for kveldsmat så blir det gjerne et par knekkebrød eller havregrøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tenke over hva du spiser på dagtid, ettersom du er sulten på kveden=)

Er det plutselig ikke lov til å bli sulten på kvelden lenger? Hvis man spiser en tidlig middag rundt 16-17-tiden ser jeg det som svært naturlig å bli sulten igjen kl. 21. Jeg legger meg rundt midnatt og trenger mat mellom middag og leggetid.

For å svare på spørsmålet, jeg spiser gjerne knekkebrød med avokado og spekeskinke og drikker melk til. Eller ostesmørbrød <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser all bran og havregryn blandet i en skål med biola naturell, blåbær og kanel :)MÅ ha mat om kvelden en stund før jeg legger meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 knekkebrød med cottage cheese, noen eple/banan-biter og litt kanel på. YUMMY! :sikle: SÅ godt, men også sunt :)

Eller fruktsalat. Frukt(den frukten jeg har tilgjengelig) og Kesam Mager Vanilje og kanel :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger av når jeg spiser middag. Spiser jeg middag klokken seks, spiser jeg gjerne en brødskive i 9-tiden, og kanskje et knekkebrød i 11-tiden rett før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...