Gå til innhold

Får dere gaver av dyrene deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal kjøpe en diamantring fra store-og lillepus til meg? Da kan jeg skylle på pusegutta at de sløser med pengene... He he :gave::catmilk::catmilk::hoho: Får unnskylde meg jeg er i litt tullehumør.. He he

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke fra dyr, men fra "hyttenissen" i Bodø der bestemor bor ;)

HMMMMMM! Tror du det er en sammenheng, kanskje? Hun kjenner sikkert hyttenissen, og har tipset om deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bra det er flere!

Jeg og søsteren har alltid fått gave av hunden til mamma og pappa, i fjor fikk jeg av min egen hund også git :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Vi får ikke av dyrene, men dyrene får av hverandre. Våre hunder gir innpakkede godbiter og andre hundeting til hundene til søsken osv. Synes det er en artig greie jeg, det blir alltid latter ut av det :)

Ikke tenkt på å gi gaver til mennesker fra hundene, men jammen kom ikke hunden min med en kjempefin gaveidé til husfar nå! :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt på å gi gaver til mennesker fra hundene, men jammen kom ikke hunden min med en kjempefin gaveidé til husfar nå! :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gir vi gaver i hytt og pine. Fra oppdiktede personer (far med god fantasi, som har en "fantasivenn" :hoho: ), "noen i skogen" (også intern spøk) og hunden (selvsagt!).

Tror nesten alle gir til alle der.. Broren min og meg gir som oftest fra de i skogen, og så gir vi til "fantasivennen" (som da er pappa). Hunden gir også til alle, og gavene kan da være fra hvem som helst. MEN vi gir aldri gaver til oss selv fra hunden.

Åh, litt gøy må man ha det. :ler:

Vi er nok ikke helt normale.. :fnise:

Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jada, senest i går fikk jeg en tidlig bursdagsgave fra kattene :biggrin: Kjedelig at det blir trukket fra kontoen min da :fnise:

Ja, de er noen sleipinger :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Jeg får julegave fra en papegøye jeg er på fornavn med. Ikke f om han får noe tilbake, uansett hvor gavmild han er. I fjor fikk jeg vin, så han kjenner meg godt. :)

Han kaller meg forresten "søøøte,gode *navnet mitt*", og det er lengre enn de fleste menneskene jeg kjenner strekker seg. Derfor står han rimelig høyt i kurs hos meg, så da får det bare være teit at han gir meg julegave. (...for ja, det er utrolig teit).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min og jeg har verken barn eller kjæledyr - men vi har en "fantasihund" som heter Bamse, og han er god på å kjøpe både bursdags- og julegaver! :hoho:

Vi har forøvrig en stående avtale om at når den dagen en av oss dør, så SKAL "Bamse" sende en flott krans til begravelsen. Vi skratter oss ihjel når vi ser for oss kirketjeneren lese opp de siste hilsenene: "Morna! Ærbødig hilsen Bamse". Jepp, sånn er vår humor...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dyr, men når jeg bodde med foreldrene mine, brukte moren min å kjøpe ting fra feks julenissen, nissemor, nissefar, nissens hjelper, husnissen, fjøsnissen, nissen nedi gata osv.. Ikke alle hvert år selvsagt, men kanskje to hvert år :fnise: egentlig bare morsomt. Var ikke veldig dyre ting, kunne være ting som godteri, undertøy, fikk vekkerklokke et år, filmer, bøker, tegnesaker, kanskje noe sminke eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg har verken barn eller kjæledyr - men vi har en "fantasihund" som heter Bamse, og han er god på å kjøpe både bursdags- og julegaver! :hoho:

Vi har forøvrig en stående avtale om at når den dagen en av oss dør, så SKAL "Bamse" sende en flott krans til begravelsen. Vi skratter oss ihjel når vi ser for oss kirketjeneren lese opp de siste hilsenene: "Morna! Ærbødig hilsen Bamse". Jepp, sånn er vår humor...

:skratte: det var sånn som jeg og samboeren min kunne funnet på også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at man er litt for høytidelig om man henger seg opp i om det står "fra Gråpus" eller om det står "fra pappa" på gavene.

Syns ikke det er teit jeg da men,bare morsomt og dyrene er jo en del av familien så hvorfor ikke :)

Jeg har fått gaver fra kattene,hunden,julenissen og til og med favorittbamsen når jeg var liten :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får det! Lurer hvert år på hvordan de klarer å spasere ut i butikkene og handle.. ;) haha.

Gir gaver også :) katten bryr seg ikke stort, men for bikkja er det moro med gaveåpning! Masse papir å slite i stykker :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Hunden til mamma er eksepsjonelt flink til å finne småting vi både ønsker oss og trenger, som vi ikke tenker på å kjøpe selv. :fnise: Kattene har egentlig alltid også vært sånn.

Hunden pleier å få gaver av oss også da :) Har ikke pønsket ut hva det blir i år, men i fjor fikk hun sånn stilig hundeseng i rotting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...