Blair Skrevet 22. november 2011 #21 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor gjør dere dette? Er det for å kunne kjøpe dere noe dere ikke egentlig burde kjøpe med god samvittighet? Er det fordi dere tror kjæledyrene får god samvittighet når navnet deres står på lappen? Eller er det rett og slett for at gavehaugen skal bli større? For moro skyld, kanskje? Må ikke ta alt så høytydelig vet du! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #22 Del Skrevet 22. november 2011 Grunnen til at vi kjøper gaver til og fra kattene, er vel mest fordi kattene er en viktig del av familien vår, og det skulle bare mangle at de fikk gaver, og også at de gav gaver til oss (: Og så er det en viktig del av mitt arbeid med å holde den norske økonomien på fote nå som euroen står for fall og den amerikanske regjeringen tuller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #23 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor gjør dere dette? Er det for å kunne kjøpe dere noe dere ikke egentlig burde kjøpe med god samvittighet? Er det fordi dere tror kjæledyrene får god samvittighet når navnet deres står på lappen? Eller er det rett og slett for at gavehaugen skal bli større? Rett og slett fordi noen av oss synes moro, spøk, kos og familiesamhold (inkludert de firbente) og det å glede hverandre er en fin ting, og at våre rasjonelle sider ikke behøver å lede an hver eneste dag hele året. Så enkelt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 22. november 2011 #24 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) når jeg var liten og bodde hjemme dro stadig famielns dyr på juleshopping nå som jeg bor sammen med samboer har det vært mindre av gavemilde dyr, når vi hadde ilder dro han på både bursdag og julegave shopping tur, men når vi bare hadde katten ble det ingen gaver, samboer er ikke så fan av katten egentlig.. men er litt spent på om hunden vi nå har finner veien til butikkene før jul også må jeg jo le ganske av det, for dette med at ilderen kjøpte gaver var noe samboer fant ut at han skulle gjøre helt selv uten at jeg hadde nevnt noe på det engang :gjeiper: men vi/jeg kjøper alltid bursdagsgave og julegave til dyrene vi har hatt/har da Endret 22. november 2011 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 22. november 2011 #25 Del Skrevet 22. november 2011 Vi har gjort det med den siste katten vår. (Hun har nå bosatt seg hjem til foreldrene mine, selv om hun fortsatt er min katt.) Eller, tror ikke vi har fått så mye fra henne, kanskje en eller to pakker. Men vi gir alltid en pakke fra alle til katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 22. november 2011 #26 Del Skrevet 22. november 2011 Lille valpen min kom løpende mot meg med en liten pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 22. november 2011 #27 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor gjør dere dette? Er det for å kunne kjøpe dere noe dere ikke egentlig burde kjøpe med god samvittighet? Er det fordi dere tror kjæledyrene får god samvittighet når navnet deres står på lappen? Eller er det rett og slett for at gavehaugen skal bli større? Ja,for moro skyld her også.Pleier å tulle litt med at nå har katten hatt seg en runde for å handle julegaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #28 Del Skrevet 22. november 2011 Får dere julegaver av kjæledyrene deres? WHAT?? Jeg trodde jeg hadde hørt alt, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #29 Del Skrevet 22. november 2011 Her kjøper katten alltid pakke til far sin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #30 Del Skrevet 22. november 2011 WHAT?? Jeg trodde jeg hadde hørt alt, men.... Må si, jeg har fått "gave" av katter altså. Men det har vært døde mus de har dradd inn for å vise hvor flink de er og at de "bidrar" til husholdningen med jakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #31 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke små kjoler de skal kles på, så er det julegaver de skal gi vekk... Oh, my... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #32 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke små kjoler de skal kles på, så er det julegaver de skal gi vekk... Oh, my... Dette påvirker jo ikke dyrene på noen (negativ) måte, i motsetning til hva det gjør når man kler på dem klær. Her får jeg gaver fra kattene, julenissen, fjøsnissen og andre merkelige skapninger. Dette er bare moro, og er som regel et resultat av at noen har kjøpt meg forskjellige småting. I stedet for å legge alt i en pakke, gjør de det på den måten, og det bare harmløst og enkel moro for oss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissejenta97 Skrevet 22. november 2011 #33 Del Skrevet 22. november 2011 Ikke fra dyr, men fra "hyttenissen" i Bodø der bestemor bor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Ulve-elsker_ Skrevet 22. november 2011 #34 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg får gave fra hundene til mamma hvert år Fikk faktisk en gave fra støvsugeren et år, og inni pakken lå det en støvsugerpose Tror det var pappa som hadde pakket den inn.. han mente vel jeg hadde det rotete på rommet mitt å at det kanskje skulle vært støvsuget der.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 22. november 2011 #35 Del Skrevet 22. november 2011 SELVFØLGELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blair Skrevet 22. november 2011 #36 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke små kjoler de skal kles på, så er det julegaver de skal gi vekk... Oh, my... Haha, ikke noe vits i å sammenligne disse to tingene da. At et familiemedlem skriver "hilsen *hundens navn*" på noen av gavene for moro skyld er vel ikke akkurat det samme som å tvinge dyrene inn i jålete, plagsomme antrekk. Greit å være imot menneskeliggjøring av dyr, men dette kan ikke akkurat klassifiseres som det. Ikke går det utover dyret på noen måte heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ildra Skrevet 22. november 2011 #37 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke små kjoler de skal kles på, så er det julegaver de skal gi vekk... Oh, my... Jeg veit, det er helt grusomt. For ikke å snakke om all dokumentforfalskningen folk bedriver når de signerer på vegne av nissen. Vi får virkelig håpe noen av hjelperne hans er gode jurister! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2011 #38 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, mamma pleier å kjøpe til alle oss søsknene fra kattene som bor der. Det er jo bare koslig det. Stort sett kjøper hun bare noen gode sokker eller noe annet praktisk :)Grunnen til at mamma gjør det er ganske enkelt fordi hun liker å gi gaver, og hun finner gjerne masse småting når hun er ute å handler. Så istedenfor at vi får masse små rare gaver fra henne så skriver hun navnet til kattene Før vi fikk katt så skrev hun "fra Nissen" Jeg pleier også å kjøpe gave til mine egne katter, bare kattegodteri og noen leker. De får også ekstra god mat den dagen, og ellers i julen forsåvidt. Synes ikke det er så sært jeg. Selv om de ikke vet at det er jul, så er det fortsatt koslig når alle i huset har det kjempebra på julaften! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 22. november 2011 #39 Del Skrevet 22. november 2011 Dyrene i vår familie elsker å handle gaver I fjor fikk pappa en gave fra katten. Vi andre i familien skjønte ingenting, for ingen av oss hadde kjøpt den. Viste seg at pappa hadde handlet til seg selv fra katten Dette var bare sååå koselig å lese... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 22. november 2011 #40 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, mamma pleier å kjøpe til alle oss søsknene fra kattene som bor der. Det er jo bare koslig det. Stort sett kjøper hun bare noen gode sokker eller noe annet praktisk :)Grunnen til at mamma gjør det er ganske enkelt fordi hun liker å gi gaver, og hun finner gjerne masse småting når hun er ute å handler. Så istedenfor at vi får masse små rare gaver fra henne så skriver hun navnet til kattene Før vi fikk katt så skrev hun "fra Nissen" Jeg pleier også å kjøpe gave til mine egne katter, bare kattegodteri og noen leker. De får også ekstra god mat den dagen, og ellers i julen forsåvidt. Synes ikke det er så sært jeg. Selv om de ikke vet at det er jul, så er det fortsatt koslig når alle i huset har det kjempebra på julaften! Har vi samme mamma tro!??? Sånn har min gjort i alle år. Alltid var det masse småpakker fra nissen, men etter vi fikk dyr var det fra dem. Det er faktisk det mest spennende med hele pakkeutdelingen. Hva har mamma/dyra funnet på i år tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå