Gå til innhold

Nå kan de angre seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke de angrer seg, heldigvis.

Hva mener du? Så overfallsvoldtektene og all den forbanna kriminaliteten er ikke en konsekvens av innvandringen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snakk om at vi får samfunnet vårt snudd på hodet av de onde, barnespisende muslimene.

Synd at du skal spytte alle voldtektsofrene i trynet på den måten.

Forresten i dagens Aftenposten kan man lese om en kar som ble overfalt av noen koselige nye landsmenn.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ransoffer-nr-351-Grnland-6702489.html

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om at vi får samfunnet vårt snudd på hodet av de onde, barnespisende muslimene.

Javel. "De onde, barnespisende muslimene". Hvor mange av muslimene i Norge tror du egentlig er onde eller barnespisende? Jeg skal si deg at flesteparten av muslimer hverken er onde eller barnespisende på noe vis :fy_fy:

Flesteparten må tåle fremmedfrykt og hetsing pga feilene enkelte tosker begår. Noen gang tenkt over at det også er ganske urettferdig i grunn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du skal spytte alle voldtektsofrene i trynet på den måten.

Forresten i dagens Aftenposten kan man lese om en kar som ble overfalt av noen koselige nye landsmenn.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ransoffer-nr-351-Grnland-6702489.html

Ja, fysøren de er så ekle. Send dem tilbake dit dem kommer fra, de kommer hit og tar jobbene våre og kaller damene våre for horer. Vi er mye bedre, vi er ikke fremmedfiendtlige i det hele tatt, vi er bare realitetsorienterte, vi...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. "De onde, barnespisende muslimene". Hvor mange av muslimene i Norge tror du egentlig er onde eller barnespisende? Jeg skal si deg at flesteparten av muslimer hverken er onde eller barnespisende på noe vis :fy_fy:

Flesteparten må tåle fremmedfrykt og hetsing pga feilene enkelte tosker begår. Noen gang tenkt over at det også er ganske urettferdig i grunn?

Hei, hei, hei. Du angriper feil person nå. Jeg er klar over at ironi kan være vanskelig å oppfatte skriftlig, men selvfølgelig mener jeg ikke at muslimer er onde barnespisere. Det var et svar som kom fordi jeg oppfatter at denne tråden har potensiale til å bli like fruktbar som sånne tråder pleier å bli her inne. Tenkte jeg skulle komme dem i forkjøpet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fysøren de er så ekle. Send dem tilbake dit dem kommer fra, de kommer hit og tar jobbene våre og kaller damene våre for horer. Vi er mye bedre, vi er ikke fremmedfiendtlige i det hele tatt, vi er bare realitetsorienterte, vi...

Hadde de i det minste tatt jobbene våres, istedenfor å gi politiet ekstra jobb.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde de i det minste tatt jobbene våres, istedenfor å gi politiet ekstra jobb.

Ja, herregud, det glemte jeg. Alle sammen er på trygd og nekter konene sine, som også er på trygd, å gå ut av døra, sånn at de ikke lærer seg norsk og ikke ungene heller, og da havner de også på trygd. Og NAV betaler ut trygda til de eklingene som ikke spiser svinekjøtt engang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, det glemte jeg. Alle sammen er på trygd og nekter konene sine, som også er på trygd, å gå ut av døra, sånn at de ikke lærer seg norsk og ikke ungene heller, og da havner de også på trygd. Og NAV betaler ut trygda til de eklingene som ikke spiser svinekjøtt engang.

Kunne ikke sagt det bedre selv, med unntak av svinespisinga. Svin smaker pyton.

Og jad, jeg er fullstendig klar over ironien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...