AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Men er det slik at det er store sjanser for å være utro på julebord?? Med en av kollegaene eller noe? Etter at jeg leste litt om det på VG, har jeg vært litt sånn "Eeh, vil ikke at kjæresten min skal på julebord med jobben!!" Haha.. Men hadde vært fint å høre andres synspunkter på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 Hahaha Julebordet vårt i helgen passet godt inn i statistikken der, kan man vel si Utroig pinlig, når "alle" får det med seg!! Og i dag,,,,, ingen sier noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Del Skrevet 21. november 2011 Ja, det er veldig vanlig å være utro på julebord (og andre firmafester og -turer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2011 #4 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg var på julebord i helga og var ikke utro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 Skjønner ikke hvorfor det ikke er vanligere å ha med partnere på julebord? Er veldig vanlig her jeg bor, i hvert fall. Det er jo kjempehyggelig, i tillegg til at det reduserer sjansene for at noen er utro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Del Skrevet 21. november 2011 Det er nok lettere å være utro på julebord ja, for der kjenner man hverandre og stemningen blir lett løsere. Men en person som er utro der, er like sannsynlig å være utro andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg var på julebord i helga og var ikke utro Det er ingen som har sagt at alle er utro. Men veldig mange er det. De "godt og lykkelig" gifte spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 21. november 2011 #8 Del Skrevet 21. november 2011 absolutt..de fleste drikker, alle er pent kledd, spesielt damene, man begynner og flørte litt med en kollega du har alltid syntes er "flott", snill eller "sjarmerende", og ting eskalerer seg ut fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 21. november 2011 #9 Del Skrevet 21. november 2011 Seriøst...? Er det så vanlig? Nei, da kan kjæresten min glemme å dra på julebord. Hvorfor risikere noe sånt F***... hater sånne ting som dette. Skremmer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. november 2011 #10 Del Skrevet 21. november 2011 Joda, hører ofte om sånne ting. Men er man redd for at kjæreste/samboer/ektefelle skal være utro, gjelder vel dette mer enn bare julebord? Av "alle" julebord jeg har vært på, singel eller ei, har jeg aldri endt opp med å engang kline med de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 22. november 2011 #11 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor er det så mye større kjans for å være utro på julebord en vanlig fest? På julebord har jeg aldri merket noe til flørting og utroskapstendenser mens på fest har jeg sett det veldig mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #12 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg må være så ærlig å si at jeg er skeptisk til enhver situasjon (fest, julebord o.l.) hvor jeg må sende avgårde samboeren min (som jeg i utgangspunktet stoler veldig på) vel vitende om at han kommer til å drikke. I edru tilstand stoler jeg på at han aldri kommer til å være utro mot meg, i beruset tilstand stoler jeg ikke på noen. Alkohol forandrer mange folk, og dømmekraften reduseres. Det er visstnok vanlig (mener jeg å ha lest) å bli betatt av folk på jobben. La oss si at samboeren min har blitt litt småbetatt av ei som nettopp har begynt der han jobber. Greit nok, sånt skjer av og til, selv om man er i et fint og velfungerende forhold. Men så ender han opp på julebord med henne, uten en kjæreste eller dømmene øyne, også drikker han. Han har ikke tenkt til å drikke særlig mye, men et sted på veien så er det vel ikke så veldig uvanlig at man plutselig drikker mer allikevel? Det har i hvert fall skjedd med meg. Da har han etter hvert svært "gunstige forhold" for å være utro uten å helt ha kontrollen på det selv. Mener ikke at man ikke skal la kjæresten dra på fest, men det er definitivt ikke noe jeg gjør med roen i kroppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 22. november 2011 #13 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg hadde nok ikke vært skeptisk til typen på julebord. Det er bare teit å rote med noen der. Meg derimot............... Kunne sikkert dummet meg på ræva ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #14 Del Skrevet 22. november 2011 Øøø? Hva er det med dere a? Kan jo ikke nekte kjærsten å dra på jobb julebord da!! Det er jo noe de fleste gleder seg til. Stoler dere ikke såpass på dem så er det vel ikke no vits at dere er sammen, og hva skal dere ha som argument? " du får ikke gå fordi KG og VG sier at det er stor sjanse for at man kan være utro!!" for no kjærringer! Min type får med GLEDE gå på julebord, større sjans eller ikke! Kan ikke kontrolere en annen person på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #15 Del Skrevet 22. november 2011 Øøø? Hva er det med dere a? Kan jo ikke nekte kjærsten å dra på jobb julebord da!! Det er jo noe de fleste gleder seg til. Stoler dere ikke såpass på dem så er det vel ikke no vits at dere er sammen, og hva skal dere ha som argument? " du får ikke gå fordi KG og VG sier at det er stor sjanse for at man kan være utro!!" for no kjærringer! Min type får med GLEDE gå på julebord, større sjans eller ikke! Kan ikke kontrolere en annen person på den måten. Øøø, det er da vitterlig bare én person som skriver at hun vil nekte kjæresten å dra på julebord (og ikke er jeg så sikker på at hun var 100% seriøs heller). Så du trenger nok ikke å bekymre deg for KG-kvinnene og deres menn med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå