Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2011 #21 Del Skrevet 23. november 2011 jeg ønsker meg: - gossip girl sesong 4 - penger - neglelakker fra chanel - diverse bøker - sminken og parfymen jeg bruker - en god del sykt dyre designergreier, som jeg ikke skal nevne her for da føler jeg meg så overfladisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 23. november 2011 #22 Del Skrevet 23. november 2011 Ønsker meg en Ipad,men det er kanskje litt mye å forlange så blir nok heller til at jeg sparer opp selv. Men jeg ønsker meg. -klær -bøker -dvd'er -spill -smykker,armbånd og ringer -penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #23 Del Skrevet 23. november 2011 - bestikk fra en bestemt bestikkserie - servise til en bestemt serie - glass fra en bestemt serie - kjøkkenutstyr i god kvalitet - teppe fra Røros tweed - gavekort hos frisør - diverse bøker (f.eks. Syboka, Dagen skal komme med blå vind (Levi Henriksen), Fvonk (Erlend Loe), Forvirringens tid (Steinfeld) og mange flere) - symaskin - Tørkerullholder (fra bestemt serie) - juicepresse - god bodylotion - god håndkrem - smykker - garnpakker (garn og oppskrift til noe jeg vil strikke) - duker (har spesifisert) - fine lamper (har spesifisert) - gavekort i klesbutikker - ullundertøy - skismøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 15. desember 2011 #24 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå kom jeg på mer: Stavmikser gode varme gensre gode varme skjerf Reise! (køben, London, Amsterdam, Berlin) Første sesong av the new girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 15. desember 2011 #25 Del Skrevet 15. desember 2011 Ønsker meg: Bøker Stæsj til bilen (tilbehør) Hundeutstyr MD-ptodukter Økologiske kremer, såper etc Sminke Kjedelige greier. Egentlig trenger jeg jo ingenting, men hvis jeg ikke ønsker meg noe, får jeg i alle fall ting jeg ikke trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #26 Del Skrevet 15. desember 2011 At samboeren min fikk lønn...bedriften han jobber i holder på å gå konkurs og han har ikke fått lønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #27 Del Skrevet 15. desember 2011 Den nye boka om George Harrison har jeg kjempelyst på :D Diverse ting til hybelen. Diverse bøker og filmer Gavekort Musikkrelaterte ting Tilbehør Noe godt å spise Noe artig Jeg ønsker meg egentlig veldig mye, så prøvde å være litt generell her Men blir fornøyd uansett hva jeg får som regel, bare å få gave er koselig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå