Gjest Bjørn Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg inviterte med meg dama på julebord tidlig i høst. Så kom en downperiode hvor vi hadde en pause. Vi er nå i gang igjen, sakte og rolig. Så er spm, skal jeg ta henne med likevel? Har jo sagt til de på jobb at det ble slutt. Forsåvidt også at vi er igang igjen. De har ikke møtt henne da forholdet er nytt av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 Hvis de på jobben allerede vet "alt" så ser jeg ikke hvorfor det skal være et problem å ta henne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ildra Skrevet 21. november 2011 #3 Del Skrevet 21. november 2011 Hadde jeg vært henne, så ville jeg i alle tilfeller visst på forhånd at "alle vet". Å få vite det på festen at disse kollegaene av min kjæreste vet om alle ups and downs i forholdet ville gjort meg veldig ille berørt. Eller i ettertid. Men jeg ville nok ha blitt med! :-) Er jo litt stas å få være armpunt på kjærestens julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Del Skrevet 21. november 2011 Vi er mer i fasen vor vi ser om vi kan bli kjærester igjen, men ikke offisielt sammen. Vi møtes og har det fint, og det ser bra ut.... Vi er forøvrig over 40 begge to. Så ser det umodent ut å ta henne med, og forventer hun å få bli med. Kjenner jeg heller mer mot å dra å alene. Men tror kasnkje hun blir skuffet da. Bjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 Vi er mer i fasen vor vi ser om vi kan bli kjærester igjen, men ikke offisielt sammen. Vi møtes og har det fint, og det ser bra ut.... Vi er forøvrig over 40 begge to. Så ser det umodent ut å ta henne med, og forventer hun å få bli med. Kjenner jeg heller mer mot å dra å alene. Men tror kasnkje hun blir skuffet da. Bjørn. Hva er grunnen til at du vil gå alene? Hadde jeg vært henne hadde jeg nok blitt skuffet om invitasjonen fra tidligere ikke var stående. Om jeg hadde blitt med er en annen ting. Som en annen nevner så hadde jeg også likt å vite på forhånd at "alle vet" sånn i tilfelle noen skulle finne på å spørre eller si noe om det. Ikke spesielt kult å føle seg utlevert til ukjente mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå