AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Hei. I starten ville kjæresten min være sammen med meg mest mulig! Hver dag og mer også! Saken er at nå de to siste ukene merker jeg at han begynner å roe seg betraktelig med intiative til å være sammen med meg. I dag f.eks hadde jeg endelig fri fra jobb og hadde gledet meg til å være sammen med han, i og med at vi ikke har sovet hos hverandre på flere dager (gjorde dette nesten hver dag før..) Da jeg ringte han sa han at han ville slappe av i dag, noe som jeg med en gang visste at han ikke hadde planer om å være sammen med meg i dag. Jeg ble kjempe lei meg, men klarte å ikke holde det inne. Han var med noen venner i stedet. Jeg er fullt klar over at man trenger alenetid inni mellom, men hvorfor trenger man ikke det i starten da? Jeg kunne godt tenkt meg å være sammen med han omtrent hver dag! Jeg er jo nyforelsket. Betyr dette at han ikke lenger er forelsket i meg? Altså om man virkelig liker en person, så vil man jo tilbringe tid sammen mest mulig? Skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 Det er bare sånn det er. Man må ha muligheten til å henge med venner også, ellers så blir man gal. Det betyr ikke at han ikke er forelska i deg lenger, det betyr bare at han nå kan prioritere annerledes, og ikke deg hele tida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 21. november 2011 #3 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er utrolig glad i sjokoladeis, men hvis jeg hadde spist det absolutt hele tiden, ville jeg blitt drittlei etterhvert. Jeg er utrolig glad i kjæresten min også, men hvis jeg skulle vært sammen med han absolutt hele tiden...ja, du skjønner tegninga. :gjeiper: Å ville tilbringe tid med venner eller alene betyr da ikke at han er noe mindre forelsket i deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 21. november 2011 #4 Del Skrevet 21. november 2011 Med meg og typen er det omvendt. Jeg må fint si "nei, takk" noen ganger, rett og slett fordi jeg ikke vil BLI dritlei. Det er bare normalt å bli litt lei av hverandre, og derfor er det lurt å roe ned før det skjer. Selv om jeg velger å finne på noe for meg selv noen ganger, uten han, så betyr det ikke at jeg er mindre forelsket. Jeg blir nemlig bare mer og mer forelsket for hver dag som går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er utrolig glad i sjokoladeis, men hvis jeg hadde spist det absolutt hele tiden, ville jeg blitt drittlei etterhvert. Jeg er utrolig glad i kjæresten min også, men hvis jeg skulle vært sammen med han absolutt hele tiden...ja, du skjønner tegninga. :gjeiper: Å ville tilbringe tid med venner eller alene betyr da ikke at han er noe mindre forelsket i deg. TS her Du motsa deg selv litt der :gjeiper: Så han holder seg unna fordi han kjenner på seg selv at han kan bli lei, dersom han ikke rygger litt unna? Ja, det var jo et godt tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2011 #6 Del Skrevet 21. november 2011 Med meg og typen er det omvendt. Jeg må fint si "nei, takk" noen ganger, rett og slett fordi jeg ikke vil BLI dritlei. Det er bare normalt å bli litt lei av hverandre, og derfor er det lurt å roe ned før det skjer. Selv om jeg velger å finne på noe for meg selv noen ganger, uten han, så betyr det ikke at jeg er mindre forelsket. Jeg blir nemlig bare mer og mer forelsket for hver dag som går! Blir spennende å se hvordan du reagerer når han slutter med initiativene. Folk blir lei av å varte opp vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 21. november 2011 #7 Del Skrevet 21. november 2011 TS her Du motsa deg selv litt der :gjeiper: Så han holder seg unna fordi han kjenner på seg selv at han kan bli lei, dersom han ikke rygger litt unna? Ja, det var jo et godt tegn... Hvor gammel er du egentlig? Et forhold er ikke som de to første ukene i evig tid. Ting roer seg etterhvert og det er det som gjør at det holder seg stabilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 21. november 2011 #8 Del Skrevet 21. november 2011 TS her Du motsa deg selv litt der :gjeiper: Så han holder seg unna fordi han kjenner på seg selv at han kan bli lei, dersom han ikke rygger litt unna? Ja, det var jo et godt tegn... Poenget var at man blir lei av alt dersom det blir alt for mye av det, uansett hvor glad i man er i det i utgangspunktet. Det er ikke noe man trenger å kjenne på seg, det er de fleste mennesker fullt klar over. Alle trenger tid for seg selv og med venner, du kan ikke forvente å være det eneste kjæresten din har i livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 21. november 2011 #9 Del Skrevet 21. november 2011 Blir spennende å se hvordan du reagerer når han slutter med initiativene. Folk blir lei av å varte opp vet du. Hva er greia med all negativiteten på dette forumet her? Han forstår meg godt, han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 22. november 2011 #10 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har vært med kjæresten min hver dag siden vi ble sammen Ikke hele dagen hver dag selvfølgelig, men ihvertfall sånn at vi har fått litt kosetid på kvelden før vi legger oss (har vel bodd sammen mer eller mindre fra dag 1). Eksen min ville også det så vet ikke om det er normalt jeg. Kanskje han er litt lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 22. november 2011 #11 Del Skrevet 22. november 2011 Abscence makes the heart grow fonder. Dette er utelukkende en positiv ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 22. november 2011 #12 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har vært med kjæresten min hver dag siden vi ble sammen Ikke hele dagen hver dag selvfølgelig, men ihvertfall sånn at vi har fått litt kosetid på kvelden før vi legger oss (har vel bodd sammen mer eller mindre fra dag 1). Eksen min ville også det så vet ikke om det er normalt jeg. Kanskje han er litt lei? Han er sikkert ikke lei, det er HELT vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå